Aihe: Artistin mielestä huono levy?
1 2 3
cerulean
16.04.2005 15:26:34 (muokattu 16.04.2005 15:28:42)
Mun mielestä sillä levyllä on todella vahva biisimateriaali ja sellaisenaan se olis melkeinpä Metallican paras levykokonaisuus. Mutta ne monesti parjatut soundit eivät kyllä ole mistään parhaimmasta päästä, joten harvemmin tuota tulee kuunneltua. Kummasti kuuntelukokemus latistuu... Ei ole missään nimessä Metallican huonoin, parhaaksi ehkä yltäisi jos soundit olisivat paremmat. Harvester Of Sorrow, Blackened, Dyers Eve ja To Live Is To Die on kaikki hienoja biisejä.

Joo hienoja biisejä ovat nuo... Niin kuin James on sanonut levystä kyllä kuulee ketä sen on miksannut. Kitarat ovat kovalla ja rummut ovat kovalla. Eli miksaajat ovat olleet James ja Lars...
After Ruth left me, i´ve been ruthless.
man9
16.04.2005 15:58:43

Mun mielestä sillä levyllä on todella vahva biisimateriaali ja sellaisenaan se olis melkeinpä Metallican paras levykokonaisuus

Samaa mieltä - Metallican tyyli oli tässä vaiheessa menossa kovasti itseäni miellyttävään suuntaan. Kyllä oli pettymys suuri seuraavan levyn kuultuani... Justicella on just mahtavan tyly, ahdistava ja nihilistinen meininki.
http://lahettamo.org/blog/
Teme007
16.04.2005 16:12:52
tätä mä en tajua. hetfieldinki mielestä kyseinen levy on aivan liian ylipitkä ja muutenki huono. musta justice on metallican paras levy!

Vain basso puuttuu =0)

(se häirittee aikas lailla)
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
konehes
16.04.2005 16:26:20
Toni Wirtanen sanoi joko Hiekan tai Heinola 10:n ilmestyessä, että uusi levy ei ole yhtä hyvä kuin AKKM. Oikeassa oli.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
Torniojaws
16.04.2005 16:28:23 (muokattu 16.04.2005 16:35:00)

Eihän se yksinkertaisesti kannata. Mutta, kyllä artistit usein kiertävät sen sanomalla heti, että kyseessä on levysopimuksentäyttölevy (= puolihutaisten tehty yleensä).

Mitä ...Justiceen tulee niin itse pidän kovasti levyn soundeista. Mukavan tiukka, "paljas" ja raaka.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
mr_b
16.04.2005 16:32:50

Beta Band arvosteli haastatteluissa debyyttiään vähemmän mairittelevalla tittelillä: "the worst album of the year". Ei nyt sentään, mutta ei se nyt kovin kaksinen ollut upeiden ep:den jälkeen. Seuraavilla kahdella levyllä homma pysyikin paljon paremmin hanskassa.
Marlon Brando, Pocahontas and me
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)