riimu 27.05.2006 15:18:40 | |
---|
No kaikille ihmiselle musiikki ei ole niin tärkeä asia kuin meille m.nettiläisille :D. Olemme varmaan jonkin moinen vähemmistö. Samalla tavallahan sitä voi olla pitämättä vaikka fudiksesta... Tai teatterista. Meistä "fanaatikoista" tuntuu vaan hölmöltä, kun jotkut katsovat asiaa niin erilailla. Jepsistä. Itselläkin on tuttuja, jotka siis eivät yksinkertaisesti kuuntele musiikkia pahemmin ja osta levyjä. Saati tosiaan netistä lataile jne. Kummalliselta se itsestä tuntuu, mutta eipä kaikki voi pitää kaikesta. :) Don't ask me about Grim Fandango! |
Chemo 29.05.2006 21:48:53 | |
---|
- Poliitikon on mediajulkisuudessa hyvä näyttää olevansa ilmiön puolella. Jep, pyritään näyttämään naamaa julkisuudessa silloin kun asiayhteys on myönteinen. Vanhanen kärsii mediapersoonana siitä että on varsin harmaan ja ikävystyttävän oloinen kaveri - poseeraaminen raskasrokkareiden kanssa on ihan laskelmoitua särmikkyyden hakua. Mutta jos tuosta musaelämälle on jotain positiivisia seurauksia niin mikä jottei, siinä tapauksessa keekoilkoot poliitikot mieluummin musantekijöiden siivellä kuin kilpaurheilijoiden kainalossa ;-) Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
TiMiTheShiT 29.05.2006 23:09:33 | |
---|
Klassinen Jamaica efekti Bob Marleyn aikoina. Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa Fishbone Soldier #1 |
Tietysti Pauligin 30.05.2006 00:29:04 (muokattu 02.06.2006 09:35:33) | |
---|
Voe lolleros mikä ketju... Tilitän tähän ehkäpä aamulla, nyt unta. E: Niinhän se tietysti menee, että julkisuuden henkilö tai erittäin vaikutusvaltainen ei saa kertoa "mielipidettään" kansaa kiinnostavista asioista. Väittäisin että Vanhanen kun ei ole musiikin harrastaja tai kuluttaja, on hänen mielipiteensä lordista ja myös hiphopista suht rehtejä, sillä hänellä ei ole musiikkiin tai eri sen genreihin sen kummempaa suhdetta. Koska hän ei musiikkia pahemmin kuluta, arvostan hänen suvaitsevaisuuttaan eri tyyleille, oli se äänten kalastelua tai ei, samanlaista kaipaisi monen moni itseään muusikkona pitävä henkilö. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
piude 30.05.2006 04:08:25 | |
---|
kyllä miekin tykkäilen hevistä ja suomiräbästä, tosin en nyt ehkä juuri em. artisteista.. eipä matti taida musiikkimiehiä olla, mutta toisaalta, mitä keskivertomuusikko tajuaa politiikasta? |
IommI 30.05.2006 09:53:33 | |
---|
Niin, jossain susirajan tuolla puolen. Ei kyllä se oli meikäläiselläkin... Toki, asunhan täällä Sudenvitunloukolla.. Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna! |
Gustav Graves 30.05.2006 11:08:41 | |
---|
Ei kyllä se oli meikäläiselläkin... Toki, asunhan täällä Sudenvitunloukolla.. Aivan, tarkoitin siis kaikkea kehä kolmosen ulkopuolella olevaa elämää. |
sellisti 30.05.2006 23:05:40 | |
---|
Mun faija sanoi, ettei Loordilla ole mitään tekemistä musiikin kanssa. Ja että ihmiset on hulluina siihen vaan siksi, kun suomi ei ole koskaan voittanut mitään muuta kuin talvisodan ja yhden kerran lätkän mm.n Onnittelepa isääsi ryhdikkäästä mielipiteestä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
VÄKIPÄÄ 31.05.2006 06:31:05 (muokattu 31.05.2006 06:33:11) | |
---|
Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
insight 31.05.2006 10:10:20 | |
---|
Vanhanen kyllä on osannut tuoda mielipiteensä julki ajankohtaisissa aiheissa. Tuntuu melkoiselta populismilta. Olen kuitenkin pitänyt Vanhasta ihan pätevänä poliitikkona, mitä varmaan onkin. Omasta näkökulmasta on melko vaikea uskoa yhden ja saman ihmisen pitävän Pikku G:stä ja Lordista =) Räppi ja metalli ovat hyvin kaukana toisistaan. Itse pääosin inhoan rappia (etenkin 90-luku ->), mutta hevistä valtaosin pidän hyvin paljon. © Registered nickname 2005-2006 |
Zammy 31.05.2006 11:29:57 | |
---|
Omasta näkökulmasta on melko vaikea uskoa yhden ja saman ihmisen pitävän Pikku G:stä ja Lordista =) Räppi ja metalli ovat hyvin kaukana toisistaan. Jos itse on ahdasmielinen musan suhteen, niin silloin on syytä olettaa, että kaikki muutkin on? Toiset kuuntelee sitä musaansa jotenkin genresidonnaisesti, toiset vaan tykkää hyvästä musasta, eivätkä puitteista piittaa. Vanhasesta en osaa sanoa, mutta ei mua ainakaan ahdista jos se sanoo pitävänsä Lordista ja Pikku G:sta. Susikoira Roi Orbison |
insight 31.05.2006 12:16:44 (muokattu 31.05.2006 12:18:33) | |
---|
Jos itse on ahdasmielinen musan suhteen, niin silloin on syytä olettaa, että kaikki muutkin on? Missä menee raja ahdasmielisyyden määritelmään? Olenko ahdasmielinen, jos en pidä räpistä? Enkä mä kaikkia rap biisejä tyrmännyt, viitatessani valtaosaan. Pidän itsekin hyvästä musasta laidasta laitaan, mutta olen huomannut joitain genrejä, jotka viehättävät vähiten hyvän fiiliksen kaipuutani. © Registered nickname 2005-2006 |
salmivaara 31.05.2006 12:47:15 | |
---|
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Joonas 31.05.2006 14:29:03 | |
---|
Ei vanhasen tarvii siitä musasta erityisemmin diggailla, on sillä silti oikeus tunnustaa työn ja musiikin arvo. En mäkään pidä Beethovenista pääosin, mutta tunnustan, että se on merkittävä säveltäjä, ja oon valmis kuuntelemaan luennolla siitä kerrottuja juttuja. Mun mielestä tää koko hulabaloo (eli tää topikki) on kaikenkaikkiaan naurettava. En mäkään pidä juoksemisesta, mutta kyllä mä valtion johtavassa asemassa olevana henkilönä onnittelisin kilpajuoksijoita, ja poseeraisin hymyssä suin samassa kuvassa (en katso myöskään telkkarista urheilua). Joonas. Sataa sataa ropisee, pili pili pom! |
Zammy 31.05.2006 14:39:10 | |
---|
Omasta näkökulmasta on melko vaikea uskoa yhden ja saman ihmisen pitävän Pikku G:stä ja Lordista =) Viittasin ahdasmielisyydellä siihen, etteikö joku voisi rehellisesti pitää kovinkin erilaisista musalajeista. Susikoira Roi Orbison |
Tupuna 31.05.2006 14:40:58 | |
---|
Omasta näkökulmasta on melko vaikea uskoa yhden ja saman ihmisen pitävän Pikku G:stä ja Lordista =) Räppi ja metalli ovat hyvin kaukana toisistaan. Itse pääosin inhoan rappia (etenkin 90-luku ->), mutta hevistä valtaosin pidän hyvin paljon. Onpas sulla ahdas ja typerä mielipide. Minun levyhyllyssäni on yhtä lailla rappia kuin metalliakin, tosin ei kyllä Pikku G:tä tai Lordia. Ei noiden kahden genren diggailu yhtä aikaa ole edes mitenkään harvinaista. Nuoremmille ihmisille tämä genrejaottelu musiikkimaussa tuntuu olevan niin helvetin iso juttu, en tajua. Noh, vanhemmiten sitä oppii monesti hyväksymään ja kuuntelemaan muutakin, kuin ranggaa hewy medal paatosta.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
carnation 31.05.2006 15:06:47 | |
---|
Onpas sulla ahdas ja typerä mielipide. Minun levyhyllyssäni on yhtä lailla rappia kuin metalliakin, tosin ei kyllä Pikku G:tä tai Lordia. Ei noiden kahden genren diggailu yhtä aikaa ole edes mitenkään harvinaista. Nuoremmille ihmisille tämä genrejaottelu musiikkimaussa tuntuu olevan niin helvetin iso juttu, en tajua. Noh, vanhemmiten sitä oppii monesti hyväksymään ja kuuntelemaan muutakin, kuin ranggaa hewy medal paatosta. Näinhän se vähän on. Mun mielestä ei ole olemassa huonoja musagenrejä, on vain huonoja artisteja. Minä voin vaivatta kuunnella musiikkia Burzumista Nick Draken kautta Dj Shadowiin. Kaikki eivät tietenkään voi tykätä kaikesta, mutta en ymmärrä miten se voi olla jonkun mielestä mahdoton yhtälö kuunnella sekä hewy medalia että räbbiä. Ihan vain perspektiivin saamiseksi kannattaa kokeilla muunkinlaista musiikkia kuin sitä tuttua ja turvallista. Esim. Dj Shadowia ja Aphex Twinia suosittelisin kaikille heillekin, jotka eivät normaalisti triphopista tai konemusiikista tykkäile. Itse ainakin yllätyin kuinka hienoa musiikkia näiltäkin löytyy (pienenä off topiccina). |
aust 02.06.2006 09:22:34 | |
---|
Näin kehittyy myös teinipojan musiikkimaku. Erimieltä. Näin vaihtui trendi muutama vuosi sitten. Ei kukaan kehittynyt ole. * |
Karlsson 02.06.2006 09:28:51 | |
---|
Tuossa ennen presidentin vaaleja satuin kuuntelemaan radiosta presidenttiehdokkaiden haastattelusarjan osaa, jossa vieraana oli Pääministeri Matti Vanhanen. Ohjelman ideana oli käydä läpi ehdokkaiden historiaa ja musiikkimakua. Ohjelman mittaan paljastui, että Pääministeri Matti Vanhasen suosikkikappaleisiin lukeutui yksi niin sanottuun heavy metal-genreen kuuluva kappale. Ohjelman kesto ei vain riittänyt, jotta tätä nimeämättömäksi jäänyttä kappaletta olisi soitettu, sillä Pääministeri Matti Vanhanen valitsi viimeiseksi kappaleeksi, jonkun hieman kevyemmän musiikkitallenteen. Ohjelman toimittaja yritti kyllä kovasti taivuttaa Pääministeri Matti Vanhasen mieltä tämän "hevibiisin" soittamiseksi. Jäipä hieman kutkuttamaan. Niinku. Skividöveinau |
Eskimo 02.06.2006 11:19:37 | |
---|
Omasta näkökulmasta on melko vaikea uskoa yhden ja saman ihmisen pitävän Pikku G:stä ja Lordista Veikkaisin että ainakin joka kolmannen 9-vuotiaan hyllystä löytyy nämä molemmat. |