Aihe: Mnettiä kehun!! Minä
1 2 3 4
mr_b
25.11.2005 13:03:33

ei oo paljo tarttenu muita foorumeita ihmetellä.

Onko jotain muita foorumeita?
Paha musta enkeli vei pikku julmurin
firecane
25.11.2005 13:20:43 (muokattu 25.11.2005 13:20:56)

#29166 Rekisteröitynyt: 21.09.2004
eli kyllä tämä foorumi koukutti erittäin pahasti ensi kirjautumisesta, en tiedä oliko syynä mielenkiintoiset keskustelut vai tiedon määrä luettavissa keskusteluista.

kiitos ja kumarrus ja päätän raporttini tähän +++
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
J.Ahonen
25.11.2005 13:24:09
Paska foorumi. No ei sentään.

On tosiaan hyvä, kun nykyään ei tarvitse vuokrata kallista hevoskärryä ja kuljettajaa matkaamaan 50km lumipyryssä kysymään naapurikylän viisaalta puusepältä mistä äänistä koostuu molli 11.
Artist
25.11.2005 13:28:28
Kiva website tämä on. Tullut tehtyä muutama ihan kiva kauppa ja keskustelufoorumista on löytänyt ihan asia tietoakin. Miitteihin ym. en ole osallistunut, mutta kaikki muuten eri yhteyksissä tapamaani mnetin käyttäjät ovat olleet asiallista porukkaa.

En kyllä mitenkään hirveän aktiivinen mnet käyttäjä itse ole, muitakin foorumeja kun seuraan, mutta kyllä täällä tulee aika usein pyörähdettyä.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
-J
25.11.2005 13:37:01
M.net on myös terapeuttinen foorumi. On ihan mukavaa keskustella selvästi tunneälykkäiden ihmisten kanssa henkeviä juttuja, etenkin kuin suurin osa meistä on aina jollain tavalla samassa veneessä.
Ei se joku viisas ollut ihan väärässä kertoessaan, että internetin keskustelupalstoilla ihmisten vilpitön halu auttaa toisia ihmisiä on todella huomattava. Ainakin allekirjoittaneesta tuntuu kivalta auttaa ja välillä myös tulla autetuksi.

Kiitos ihmiset.
Kiitos ylläpito.
Kiitos M.net.

ME olemme olemassa.
Ransu -koira on suomalaisen viihdebusineksen rautaisin ammattilainen - 25 vuotta käsi perseessä ja pää on kestänyt!
J.Hollström
25.11.2005 13:38:54
Ihan paras paikka ikinä.

Tosin gearia tulee hankittua ihan simona kun kokoajan joku tuputtaa jotain kivaa. Ja vaimo on pari kertaa vittuillut kun aina täällä roikutaan, jopa sängyssä. No, kai siellä parempaakin tekemistä olis, mut en vaan keksi mitä...

Kerran kävi ohrasesti täällä tori-kaupoissa. Laitoin ostoilmoituksen marsun kaapista. Sinisilmäisenä laitoin rahat myyjälle sähköpostin kautta saamaani tilinumeroon. No, kaappia ei mulle tullu mutta kaverille kyllä, oli tehnyt enemmänkin näitä vastaavia kauppoloita. Toivottavasti istuu vieläkin, saatan mulkkqvisti. Mut sehän ei ollu m.netin vika, vaan miun itteni.
Jukka Hollström
32788
25.11.2005 15:49:52
Olen ollut täällä kohta vuoden (Rekisteröidyin 2004 joulun jälkeen), ja nyt käyn täällä lähes joka päivä. Viestejä kertynyt lähemmäs 1000... Täältä saa aina tosi nopeasti vastauksen jos on jotain ongelmia, toisin kuin joltain muilta foorumeilta, saa odotella viikon ennen kuin tulee joku vastaus. Täällä on ihan hauska myös lukea noita turhuuksia... Kiitos m.net, Kiitos Juhani ja Johtaja ja kaikki muutkin!
Hei, täähän on harmaa!
Tetsuo
25.11.2005 16:14:40
Kiitos reijoteppo
On laulujeni lunnaat taakkanain
carlos
25.11.2005 16:23:12 (muokattu 25.11.2005 16:27:24)
Jep, kiitos kaikille.

Näille Carlokselle ja Tähtivaeltajalle, jotka ovat tässä ketjussa avautuneet, sanoisin näin mnet-addiktina asioita tarkkaan sivusta seuranneena, että sitä saa mitä tilaa. Molemmat ovat surutta käyttäytyneet ylemmyydentuntoisesti ja jankanneet itsestäänselvistä asioista sellaisessa tilanteessa missä ovat olleet väärässä (useammin väärässä kuin oikeassa), eikä anteeksipyyntöjä ole juuri kuulunut. Sikäli kuin mä olen huomannut. Kiitokset Ylläpidolle, että sellaiset viestit siivotaan yleensä aika nopeasti.

Avaa ne silmät, niin ehkä huomaat anteeksipyynnötkin. (ja tästä sitten varmaan joudun taas jäähylle, koska tämä oli erittäin rumasti sanottu ja loukkasin sinua ja... Mutta bändejä saa dissata jne.)
Laita mulle vaikka privana linkit niihin ketjuihin, joissa minun pitäisi pyydellä anteeksi, kun olen jankannut itsestäänselvistä vääristä asioista. Eipä oo tarkoitus ollu ikinä olla ylimielinen tms. Kuuluu kai luonteeseeni, jos en sitä itse kerta huomaa. Korjaan asian saman tien, kunhan vain kerrot, että missä sen teen.

Anteex jo etukäteen.

EDIT: kukin voi valita täältä hymiönsä, niin joulu on pelastettu ja herneet voi laittaa nenän sijasta keittoon! (Ja Kivi, kyllä oon huomannu, että sä et vetele herneitä helposti nenään. Eikä tää oo mikään vitsi. Joten ei koske sua.)
:) ;) :P :D 8-) =
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
texjazz
25.11.2005 16:42:16

Kiitokset Ylläpidolle, että sellaiset viestit siivotaan yleensä aika nopeasti.

Eikä kukaan saisi haukkua toista, tai nimittää jotain bändiä huonoksi.)

No niin, tuliko todistettua, etten mä niin kiva olekaan?

Koen muusikoiden.net -keskustelut mielenkiintoisina. Ja tietoa ja vinkkejä tulee solkenaan.

Tuohon Kiven huomautukseen hieman omia näkökulmia. Kai bändeistä/solisteista voi kuitenkin rakentavassa hengessä antaa kriittisiäkin kommentteja, jotta emme hymistelisi täällä. Tosin se rakentavuus ei aina taida olla kovin helppoa. Tyyliin perustelematta "ihan paska bändi" ei ole rakentavaa, eikä kelpaa. Tiukat dialogit ovat oivaa luettavaa, eikä niitä pidä vältellä. Eläkäämme väittely-demokratiassa.

Joillakin keskustelualueilla liikkuneet huorittelut ja sakkolihat eivät mielestäni kuulu näille kanaville. Kamoon! Koen ne loukkaavina yleensä ihmislajiketta kohtaan ja kahden teini-ikää lähestyvän tytön isänä olen huolestunut yleensäkin tämän internet-viidakon säännöistä ja moraalista. Hitto, musiikin tehtävä on asettua näitä loukkauksia vastaan; ei heitellä näppäimistöltä mitä vain.

Mokia kaikki teemme. Kuka ei tee, heittäköön ensimmäisen kiven. Mutta ei tuota keskustelija Kiveä!

Valvokoon Lukkoukkojen kaikkivaltiaat silmät keskusteita, jos emme itse osaa!
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
tähtivaeltaja
25.11.2005 16:55:14
Avaa ne silmät, niin ehkä huomaat anteeksipyynnötkin. (ja tästä sitten varmaan joudun taas jäähylle, koska tämä oli erittäin rumasti sanottu ja loukkasin sinua ja... Mutta bändejä saa dissata jne.)
Laita mulle vaikka privana linkit niihin ketjuihin, joissa minun pitäisi pyydellä anteeksi, kun olen jankannut itsestäänselvistä vääristä asioista. Eipä oo tarkoitus ollu ikinä olla ylimielinen tms. Kuuluu kai luonteeseeni, jos en sitä itse kerta huomaa. Korjaan asian saman tien, kunhan vain kerrot, että missä sen teen.

Anteex jo etukäteen.

EDIT: kukin voi valita täältä hymiönsä, niin joulu on pelastettu ja herneet voi laittaa nenän sijasta keittoon! (Ja Kivi, kyllä oon huomannu, että sä et vetele herneitä helposti nenään. Eikä tää oo mikään vitsi. Joten ei koske sua.)
:) ;) :P :D 8-) =

Yhdyn, vaikka en gay olekaan, sanoo sana. On se helppo huomata ne pari viestiä jotka on kännissä tullut hölmönä seliteltyä, mutta kaikki ne ihanat ja positiiviset puolet jäävät mainitsematta. Olen hyvä ja asiallinen keskustelija. Mielestäni kiven kommentti oli asiaton.

Ja hei kivi. Olen itsekin mnet-addikti, olen ollut jo aivan alusta alkaen. Mutta silmätikuksi joutuminen on outoa, koska samaan aikaan täällä rellestää päivästä päivään kaikenlaisia idiootteja vain pelkästään vittuilemisen ilosta, eivätkä he saa jäähyjä. Se syö miestä.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Danko
25.11.2005 17:08:23

hyvin vähän yleistä vittuilua esiintyy, ja pitäkäämme myös tämä asia näin.
Niin. Ei näin: http://www.kerrolisaa.com/kuvat/taulukko.jpg
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37
J.Ahonen
25.11.2005 17:19:11
Minun mielestäni mielipiteet pitääkin vetää överiksi (ei oikeassa elämässä) näin saadaan mielenkiintoisia keskusteluja, ja herätetään keskustelua. Olisiko kiva jos kaikki olisivat ymmärtäväisiä? Silloin keskustelut kuolisivat alle 10 viestiin.

Ei kai kukaan loukkaannu jos joku "vit#uilee" anonyyminä internetissä?

Eipä sillä, ei sitä nyt paskaa kannata jauhaa, ja itse ainakin pyrin oikasemaan, jos huomaan olevani väärässä.
zorro
25.11.2005 17:43:00
Rekisteröitynyt: 21.01.2003
Nyt vasta tajusin että kauanko täälläki on tullu hengailtua.. täältä minä oon hyvin pitkälti kaiken kitara ja kosketin tietouteni hankkinut.. en tiiä sitten onko se hyvä vai huono asia :D
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
JCM
25.11.2005 18:14:45

Mutta silmätikuksi joutuminen on outoa, koska samaan aikaan täällä rellestää päivästä päivään kaikenlaisia idiootteja vain pelkästään vittuilemisen ilosta, eivätkä he saa jäähyjä. Se syö miestä.

Mistä sinä tiedät, etteivät ne kaikenlaiset idiootit saa jäähyjä??

Hö.

Sivustosta sen verran, että loistava. Paras ja hyödyllisin sivusto mitä tiedän.

Kaikki toimii.
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
JCM
25.11.2005 18:15:43

Ei kai kukaan loukkaannu jos joku "vit#uilee" anonyyminä internetissä?

Ai ei vai??

Tuossa olet kyllä pahasti metsässä.
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
Nazareth
25.11.2005 18:28:13
Rekisteröitynyt: 29.10.2003

Pari vuotta tullu hilluttua täällä. Soittokaveri o löytyny tätä kautta ja muutamia kauppoja tullu tehtyä, ja apuja on tullu ihan mukavasti. Mukava yhteisö.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
Lilli
25.11.2005 18:55:53
Iso plussa aiheen esilleottamisesta! - Ainoa keskustelupaikka missä enää käyn - ainoa mistä löytää yhtä tyhmiä ajatuksia kuin omani ja toisaalta nopeaa apua, asiantuntijoita! Kiitos lämmin seurasta kaikille.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
arvid70
25.11.2005 19:37:32 (muokattu 25.11.2005 19:39:58)
Iso plussa aiheen esilleottamisesta! - Ainoa keskustelupaikka missä enää käyn - ainoa mistä löytää yhtä tyhmiä ajatuksia kuin omani ja toisaalta nopeaa apua, asiantuntijoita! Kiitos lämmin seurasta kaikille.

Kiitosta vain, olin niin Onnellinen ja teki mieli kiitellä meitä kaikkia!! hyvä me!

Niin ja nyt vasta ilonen oonki, ku saanu elämäni ensimmäiset Plussat täälä =O) Oujeee
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Moderaattori
25.11.2005 22:49:53
Mutta silmätikuksi joutuminen on outoa, koska samaan aikaan täällä rellestää päivästä päivään kaikenlaisia idiootteja vain pelkästään vittuilemisen ilosta, eivätkä he saa jäähyjä. Se syö miestä.

Tsot tsot.

Silmätikuksi tällä foorumilla ei joudu kukaan, moderaattorit ovat oletusarvoisesti täysin puolueettomia, vaikkakin ihmisiä mekin.

Haluan korostaa, että sinä et voi tietää kenelle me täällä jäähyjä jaamme. Kukaan ei ole täällä siinä asemassa, että voisi rellestää pelkästään vittuilemisen ilosta.

Usko pois, tämä käy työstä. On paljon erilaisia tapauksia ja moderaattorin harkinnan varassa jokainen tapaus erikseen. Voimme mekin virheitä tehdä ja varmasti teemmekin, mutta yhtään jäähyä ei anneta ilman syytä. Syitä voi olla monia. Joskus jäähyn syyksi riittää se, että on lähtenyt mukaan "off-topiciin" ja ns. perseilyyn, vaikka ei itse sitä olisi aloittanutkaan.

Jäähyjä jaetaan paljon, mutta harvemmin pitkiä. Enimmäkseen on kyse tunneista, ja paljon varoitetaan porukkaa 15 min jäähyllä, jotta vastaisuudessa varovat toistamasta virhettään.

Muusikoiden.net on oiva sivusto, ja uskokaa tai älkää, meille moderaattoreillekin tulee aina välillä peräti positiivista palautetta ja kiitoksia.

Ystävällisin terveisin, Moderaattori.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)