Aihe: Bändi tai artisti josta pidät mutta häpeät myöntää
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21 22 23 24
Credence
04.07.2008 12:44:29
Pikkusen hävettää kuunnella Amon Amarthia, kun se on semmosta larppausta...
Onneksi ne ei soita kikkeliä....sillon en kestäis laittaa edes tänne tunnustusta:)
Just like a dog thats turned on you, Ain't it funny what the color green will make some people do?
hsv
04.07.2008 13:06:19
Tuossa vähän selailin viimeksi kuuneltua musiikkia ja joukosta löytyy mm. Anki Bosse & Robert, Demis Roussos, Streisand, Barry Manilow, Boney M - tämä lienee semihyväksyttävää bilemusaksi - hävetä on tosin vahva sana mutta valmistaudun kyllä outoihin katseisiin jos noita satun kuuntelemaan.
Simo78
04.07.2008 14:11:10
Megadeth on aika hyvä, vaikka Mustaine on ehkä maailman urpoin itkiä.
siqqe
05.07.2008 23:37:30
Tykkäsin siitä Samwell - What What (in the butt) *puna*
Jokku
06.07.2008 16:36:01

Pikkusen hävettää kuunnella Amon Amarthia, kun se on semmosta larppausta...
Onneksi ne ei soita kikkeliä....sillon en kestäis laittaa edes tänne tunnustusta:)

Mitään larppausta, vaan puhdasta äijäilyä... ;)
Kikolaa
06.07.2008 19:26:22
Tykkään Yölinnun Mä Putoan biisistä hä?
One O'Clock Jump
siqqe
06.07.2008 19:52:48
Joskus pienempänä kuuntelin pikku qeetä, ja minulla on se sen levykin :S

Enää en kuuntelisi mistään hinnasta sitä.
moraalienkeli
06.07.2008 22:21:29
Madonnan Like a virgin on jollain tavalla ihan hullun kova. Samasta biisistä voisin käräyttää yhden toisenkin mnettiläisen :DD
http://youtube.com/watch?v=6AOEHW2SfWA
DJKaaos
06.07.2008 22:48:42
Meitsi diggaa Savage Gardenista :S Tai paremminkin voisi sanoa, että sen kuuleminen tuo mukavia muistoja mieleeni, kun oli aikoinaan silloisen tyttöystävän lempibändi.
Minä olen minä.
Volante
13.07.2008 12:12:05
Pidän Sunrise Avenuesta. Erityisesti Forever Yours on tarttuva ralli.
carnation
13.07.2008 15:29:07
The Afghan Whigs, Kyuss, David Sylvian, Isis.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
black-dog
13.07.2008 15:49:44
The Afghan Whigs, Kyuss, David Sylvian, Isis.

mitä hävettävää kyussissa on?:O
Watch my back sano kyttyräselkä
kalakukko
13.07.2008 16:36:45
Moni on maininnut täällä Anssi Kelan ja noh, sen dikkaamisesta oon jotain nurinaa kuullut itekin. Ihmettelen, hyviä tarinoita ja hyvin sovitettuja biisejä. Ja on muuten näppärä mies kitaransa kanssa - saisi välillä levyilläkin revittää samaan malliin kuin keikoilla.

Meniköhän tää OT:ksi en mä häpeä ollenkaan Anssi Kelan kuunteluani myöntää :)

Sen sijaan myönnettäköön että ~pari kertaa vuodessa innostun luukuttamaan muutamaa tiettyä Cradle Of Filthin biisiä, mutta minkäs teet kun on niillä vaan jokunen perhanan iskevä ralli vaikka en bändistä muuten dikkailekaan :D
Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta.
Marklar
13.07.2008 17:52:02
The Rain. Sinänsä en häpeä myöntää mutta jotenkin suhtaudun varautuneesti kaikkeen keskusteluun mihinkä liittyy uskonnolliset arvot. Ihmisillä on niin jyrkkiä mielipiteitä etten viitsi aina keskustella. Tämä näkyy myös siinä että monet ei kuuntele The Rainia vaikka pitävät näiden musiikista, vain siksi että siihen liittyy jokin uskonto.
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Skyfall666
13.07.2008 18:19:55
Coldplay.

Ei olis pari vuotta takaperin kehdannut myöntää edes täällä m.netissä :D
Näyttäkää Polaroid!
geeza
13.07.2008 18:44:11

Tykkään My Chemical Romancen uusimmasta.
Tämä lause on epätosi.
xulu
13.07.2008 21:20:09

Iron Maiden (old school), kohta tulee kakkoselta "Teemana yhtyeen alkuvuodet, joten keikalla kuullaan useita klassikkohittejä." Pakko fiilistellä vähän.
the purity of German electronic music
scarletmara
16.07.2008 16:21:11
En minä mitään suoranaisesti häpeä, omaa musiikkimakua ne kaikki kuuntelemani bändit ja artistit ovat. Koska musamakuni on vaihtunut välillä, on se sekoitus vanhoja ja uusia suosikkeja ja poikkeuksia. Minut vain tunnetaan jonkinlaisena rokkarina, pääpiirteissään old schoolia kuuntelen, mutta myös hyvin paljon kaikkea sekalaista. Joskus kuuntelin ns. hair metalia ja nykyään se on jäänyt, kun kuuntelen enemmän classic rockia, bluesia ja Rush-tavaraa (mitä se sitten lieneekään). Silloin ihmisillä nousee syyttävä sormi "hei et sä voi tykätä W.A.S.P.:sta ja Skid Row'sta kun tykkäät The Doorsista ja Rushista". Ja porukoiden välille tulee kinaa. Niin joskus tietyissä piireissä pidän suuni kiinni tietystä musiikista puhumisesta.

Joillekin en ole kehdannut edes Aerosmithista ja Whitesnakesta sanoa, vaikka ne ovat suosikkibändejäni. Niiden imago kun on niin nolo ja porukka varmasti tuntee ne rallatushiteistään, vaikka minusta molempien ensimmäiset levyt ovat helvetin hyviä..

Oikeasti häpeäpaalussani on enemmänkin just herkille Zeppelin-diggarelle kamalaa kuraa = Cannibal Corpse. Enkä voi sille mitään, että King Diamond ja Sodom kuulostavat minusta hyviltä, vaikken minä metallia paljon kuuntele enkä näytä sellaiselta (enkä käy Tuskassa). Sitten vastapainona kuuntelen dancea eli Alcazaria, vaikka mitään eurodancea ym. en muuten, vihaan sellaista lähes poikkeuksetta (jostain syystä). Mikaa häpesin ensin, mutta tykkän oikeasti siitä, se nyt ei vaan sovi yhteen oikein tuon Cannibal Corpsen kanssa, joten makuani pitäisi kyseenalaistaa.

Anssi Kelahan on hyvä, sitä en ole hävennyt.
Jaava
16.07.2008 20:47:24
Mä en häpeä sitä, että mä tykkään britney spearsista tai abbasta.
Mä häpeän myöntää pitäväni Europesta.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Kampela77
18.07.2008 20:49:46
En tiedä kuuluisiko mnet-standardien mukaan hävetä, mutta Joss Stonesta tykkään.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)