Aihe: Himmeimmät rock/musa-aiheiset unet?
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Pinkku24
29.10.2010 09:39:04
Jostakin syystä en juurikaan yllättynyt.

Sit repesin viel enemmä ku aattelin et oltais menty ryyppää O__O hehe, pitäis varmaa olla enemmä ulkona :D
~Always a fan of Iron Maiden
Läpistö
11.03.2016 00:30:42

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1959 päivää vanhaan aiheeseen!
So what? Tää on ihan hyvä nosto!

Kesällä 2010 olin pitkään jo haaveillut ostavani mnetin torilta seuraavan 1000 €:n hintahaitariin sopivan pedal steelin, joka myyntiin tulee.

Kaupat/testailut sovittiinkin sopivan soittimen suhteen about 5 päivän päähän.
Olin tuolloin töissä kesäleirillä yövahtina ja unta tuli suhteellisen vähän saatua, mutta unet oli sitäkin laadukkaampia. Pedal steel pääsi sitten uniinkin:

Olin töissä jossain raksalla, jossa tehtäväni oli siirtää nostokurjella eri kokoisia lavoja paikasta A paikkaan B. Joku valkokypärä radiolla aina kertoi mitä piti siirtää ja minä millin tarkasti ohjailin nostokurkea.....pedal steelillä!
Vessajono
11.03.2016 00:49:27
Eräänä heinäkuisena yönä vuonna 2006 näin unta, jossa jammailin Syd Barrettin kanssa. Aamulla luin internetistä että se on kuollut.
What the hell are we doing? Eating ice cream, dipshit.
aivokuolio
11.03.2016 13:10:41
Mun oli tarkoitus lähtä Gunnarien kiertueelle mukaan ylimääräisenä kitaristina ja Axl ja Slash tulivat jostain syystä hakemaan mua lapsuudenkodistani rundille. Kitarassani ei ollut kuitenkaan ollenkaan kieliä ja tästäkös Axl suuttui! Tunnelma oli painostava eikä ratkaisua tuntunu syntyvän. Lopulta heräsin helpottuneena.
jyrivaan
11.03.2016 16:39:08
Jos tämä uni ei ole tarpeeksi rock niin sitten ei mikään.

Olin Katri-Helenan kanssa purjehtimassa Lapissa ja unen taustalla soi vielä Juicen Norjalainen villapaita. Tämmöinen kokemus muutaman vuoden takaa.
Bullitt
11.03.2016 17:22:13
Tässä taannoin eräänä yönä Guns n Roses tuli synnyinkaupunkini yläasteen liikuntasaliin keikalle. Tyypit vetivät keikkansa ja keikan jälkeen menin jauhamaan paskaa Slashin ja bändin rumpalin kanssa. Aikamme höpöteltyämme rumpali (en muista kuka oli) halusi esitellä autonsa. Menimme katsomaan tyypin autoa, mikä osoittautui 240 Volvoksi. Kävimme heittämässä muutaman mutkan kylillä ja kuskina toiminut rumpalimies poltti välillä Volvolla kumia ja poistui mutkista tyylikkäässä, hallitussa sivuluisussa.
Jorma mulahti.
Booombox
13.03.2016 21:08:25
aika huono: viime yönä jouduin unessani johonkin luuppiin jossa soi taukoamatta Hectorin Olishan se hienoo-kappale. En oikeasti ollut kuullut/muistanut kappaleen olemassa oloa vuosiin.
Demo Harrison
13.03.2016 23:22:30
Ehkä yks hauskin uneni oli, kun rumpali nappas kitarani ja rupes soittelemaan jotakin sointuja D-mollista/ F-duurista - sinänsä hauskaa, kun kyseinen sävellaji ei lukeudu suosikkisävellajeihini. Rumpali sanoi että oli hänen biisinsä ja kuulosti aika hauskalta.

Olisi pitänyt heti herättyäni ynistä ja rämpyttää tuo talteen johonkin sanelukoneelle, niin olisin voinut "pölliä" kaverin biisin :-D
Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila
Spedemix
21.03.2016 19:27:50
Olen äänimies joka työskentelee kesäisin festivaaleilla. Näin tässä hiljattain painajaista:

Red Hot Chili Peppers valmistautuu Super Bowl -esitykseensä, kohta mennään. Kun on RHCP:n vuoro esiintyä, esirippu valahtaa alas.... Ja kitaristi Josh Klinghoffer lönnystää lavalle langattoman mikin kanssa hokien mikkiin: "Check, one, two" ja nostellen mikkiständejä pystyyn. RHCP:n lavarakennus on aivan kesken, mikkejä ei ole paikoillaan, shown pitäisi alkaa ja kaikista ihmisistä nimenomaan Klinghoffer laittelee teknikkona mikkejä paikoilleen.

Hetken siinä tsekkaillen mikkejä Klinghoffer sitten siirtyy lavan sivuun hakemaan kitaraa - ja antaa sen minulle! Mä olenkin RHCP:n uusi kitaristi Super Bowlin keikalla jossa tekniikka kusee pahemman kerran housuun. Aloitan soittamaan bandin klassikkoa Under The Bridgeä joka menee multa täysin puihin (se intro on yllättävän vaikea soittaa).

Intron shreddaamisen jälkeen tajuan että yleisössä ei ole juuri ketään, 15-20 ihmistä on tullut Super Bowliin todistamaan kuinka RHCP:n uusi kitaristi ei osaa soittaa bändin biisejä ja kuinka pahasti epäonnistunut tekniikka voi pistää keikan solmuun. :(
Spede blendaa: https://blend.io/spede
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)