Torniojaws 31.05.2005 16:21:02 (muokattu 31.05.2005 16:21:13) | |
---|
eiköhän ennen noitakin ollu tää Waltari Vaikka Waltarikin oli tunnettu, ei ne oikeastaan muualla käyneet kuin itä-euroopan maissa ja Saksan tienoilla, jos en väärin muista. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Angus 31.05.2005 20:44:00 | |
---|
Vaikka Waltarikin oli tunnettu, ei ne oikeastaan muualla käyneet kuin itä-euroopan maissa ja Saksan tienoilla, jos en väärin muista. En mä Waltaria kauheasti tunne, mutta mulla on joku vanha Soundi (tms. lehti) ja siinä on ainakin juttua Waltarin NYC:n reissusta. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Härski 31.05.2005 20:48:30 (muokattu 31.05.2005 20:48:55) | |
---|
En mä Waltaria kauheasti tunne, mutta mulla on joku vanha Soundi (tms. lehti) ja siinä on ainakin juttua Waltarin NYC:n reissusta. Samalla tavalla siellä Nykissä on käynyt ties montako punkbändiä Suomesta ja tuliaiset ovat rajautuneet Seutulan kentän Tax Freehen. |
la m quina 31.05.2005 20:56:27 | |
---|
Huhhuh, harvoinpa Simmons ketään noinkaan avoimesti kehuu. On loistavaa, että kovalle työlle saadaan vastinetta. Simmonsin kehut on tarpeeksi vastinetta kovalle työlle? |
ozz3 31.05.2005 21:10:45 | |
---|
Simmonsin kehut on tarpeeksi vastinetta kovalle työlle? Ei. Mutta yleisesti ottaen Simmons ei kehu juuri ketään, paitsi itseään. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
heu heu 31.05.2005 21:14:52 | |
---|
Se on helkutin hianoo että suomi-rock saa näkyvyyttä maailmalla, Päänavaus suomirockin maailman valloitukselle varmaan ei ole ihan niitä helpoimpia tehdä.. Tuolla hevirockpuolella varmaan on eniten yrittäjiä ja saksan ja japanin markkinat on monelle suomalaiselle bändille jo tuttua puuhaa. Kukaan ei tiedä vielä onko HIM tai Nighwish eka joka menee jenkeissä topten albumilistalle, ei se mahdotonta enää ole.. Jos joku tuolla isossa maailmassa breikkaa läpi niin ei kai se ketään täällä suomessa haittaa vai.. Still going strong but wrong.. |
sunless 31.05.2005 23:04:12 | |
---|
helsvetin hienoa! täälläkin (ruotsissa) on huomannut jo hieman tuon suomalaisten bändien menestyksen, pari viikkoa sitten jossain vakaamielisessä keskuteluohjelmassa ruotsin musapomot mietiskeli, että mitä pitäis tehdä kun norjan(?) ja suomen(!) tulevaisuuden näkymät musiikin saralla näyttää paremmilta kuin ruotsin. samoin ruohonjuuritasolla apocalyptica iski aika kovaa pari päivää sitten keikalla tukholmassa, ikinä ollu porukka niin hämmentyneitä ja kikseissä keikan jälkeen... niin ja ateenassa oli levykaupassa hylly jossa luki finnish rock/metal ja sieltä löyty kaikki amorphiksesta negativeen. hienoa! palaneet lapset haisevat pahalta . |
sellisti 31.05.2005 23:20:09 | |
---|
Ei Suomesta löydy sellaista bändiä, josta ei joku ala vollottamaan "uskottavuuden", "musiikkigenren" tai "kaupallisuuden" vuoksi. Saisi jengi olla oikeasti innoissaan, että tästäkin tuppukylästä pääsee bändejä keikoille Ahvenanmaata pidemmälle. Oli kyseessä sit Rasmus, Bomfunkit, HIM tai ihan mikä tahansa muu....vaikka saatana Kari Vepsä! Veli puhuu viisauden sanoja. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Hirvi 01.06.2005 13:54:04 (muokattu 01.06.2005 13:58:20) | |
---|
Mitä mahdetaan tarkoittaa "oikeilla bändeillä"? Lähinnä sitä tarkoitin, että ne ovat bändejä joista ehkä itsekin voin myöntää pitäväni. Siis sen takia olen enemmän mielissäni. Eikä Darudea voi sanoa bändiksi, niinkuin se perinteisesti ymmärretään. Onhan noita bändejä paljon jotka ovat olleet suosittuja esim. Saksassa, Japanissa ja Etelä-Amerikassa. Olisihan se hienoa jos Suomesta tulisi joku bändi, jonka esim. Englannissa suunnilleen joka jamppa tietäis. Sitten oltais oikeesti tunnettuja. Rokkaa kuin hirvi! |
VR 01.06.2005 16:10:45 | |
---|
En mä Waltaria kauheasti tunne, mutta mulla on joku vanha Soundi (tms. lehti) ja siinä on ainakin juttua Waltarin NYC:n reissusta. No pääshän se Sinuhe egyptiläinen ihan bestseller listalle Jenkeissä aikoinaan. Hyvin on tunnettu miäs maailmalla se Waltarin Mika. Everything is a OK! |
aivokuolio 01.06.2005 16:12:15 | |
---|
En mä Waltaria kauheasti tunne, mutta mulla on joku vanha Soundi (tms. lehti) ja siinä on ainakin juttua Waltarin NYC:n reissusta. Muistaakseni äijät ite jutussa vaativat, ettei Juntunen tee mitään "Waltari valloitti New Yorkin!"-otsikkoja. Suomessa on ollut tapana paukutella henkseleitä hieman liian aikaisessa vaiheessa. mustan huoneen testi. |
murjaani 01.06.2005 18:40:18 | |
---|
Jos joku tuolla isossa maailmassa breikkaa läpi niin ei kai se ketään täällä suomessa haittaa vai.. Valitettavasti se haittaa sekä "periaatteen miehiä" että kateellisia -ja kolmantena ryhmänä kateellisia "periaatteen miehiä" |
aikavaikea 01.06.2005 18:41:26 | |
---|
Suomessa on ollut tapana paukutella henkseleitä hieman liian aikaisessa vaiheessa. No kuin niin? Eikös Gringos Locos valloittanutkaan koko maailmaa. Sentään pääuutislähetyksen aihe ja kaikkee. There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
mira. 01.06.2005 18:58:32 | |
---|
|
stickyfinger 01.06.2005 20:18:15 | |
---|
Juu, Crabbyn kehuessa suomalaisorkestereita voi kyllä itsekin paukutella (ilma)henkseleitään. Corabi on nimittäin sellanen jannu jota henk.koht arvostan kyllä niin maan perkuleesti. Meikäläisen mielestä yks parhaista kaikkien aikojen kovimmista rokki-rääkyjistä. Istuu isän kaikkivaltiaan Steven Tylerin oikealla puolella. No joo... Vaan liekö on GbFam lähetelly tuonne Ameriikaan suuntaan jotain levypaketteja kun sattuu juuri Day Eleveniä ja Negativea kehuvan... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Ragorn 01.06.2005 20:52:13 | |
---|
Hieno juttu, tosin ei mitenkään uutta. Jos ajatellaan että minä olisin Laihon sijalla niin mulla taitaisi mennä kusi päähän... :D Ei mutta onhan se todella hienoa että suomestakin tulee näitä... öö... tähtiä? Noh, supermiehiä, whateva... Vittu, lefa iski heti. |
Cruzzi 01.06.2005 20:58:54 | |
---|
"Classic Rockin mukaan 16 puntaa ei ole paljon, jossa sillä rahalla saa samassa paketissa kuusi cd:tä bändiltä, joka oli aikanaan maailman paras rock-yhtye." miten niin oli? samaa musiikkiahan ne soittaa vieläkin ei kylläkään ihan niin hyvällä kokoonpanolla mutta... Perse on paskan koti |
MV 01.06.2005 21:40:38 | |
---|
mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
mr_b 01.06.2005 22:00:21 | |
---|
No kuin niin? Eikös Gringos Locos valloittanutkaan koko maailmaa. Jep, ja Danny valloitti Kiinan, siitä tuli joskus oikein tv-dokumentti. Ja legendaarinen dokumentti olikin... :-) We're gonna lose this place just like we lost Atlantis |
Gypsy 01.06.2005 22:37:45 | |
---|
miten niin oli? samaa musiikkiahan ne soittaa vieläkin ei kylläkään ihan niin hyvällä kokoonpanolla mutta... Oli se naapurin Penakin joskus nuorena kova panomies, ellei kovin. Samaa ei voi enää sanoo vaikka sama sladdi ja sama harrastus. Ja toisaalta samaa kamaahan se veivaa naapurin coverpumppukin. Tosin mähän voisin tässä nyt sanoo, että Hanoi Rocks ON maailman paras rock-bändi, mutta kun mä en ole pitkäkielinen pingviinibisnesmies niin sillä ei olis mitään arvoo. |