Aihe: Onko erikseen miesten ja naisten musiikkia?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Mr. Mustard
16.04.2005 19:05:14
Motörhead on miesten musiikkia.

tää on kyllä totta. Motörhead on äijäilymusaa. en ole koskaan tavannut naisihmistä, jonka levyhyllystä löytyisi Motörheadin levy. Naiset!! Jos teillä on hyllyssänne yksikin Motörheadin levy (ei piraattia, vaan itse kaupasta ostettu) niin ilmoittautukaa;)
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
-mipe-
16.04.2005 20:35:34
Juu kyllä minä olen naispuolinen ja tykkän kovasti Motörheadista, enkä usko että olen aivan ainoa laatuani..
With the power of Rock n´Roll anything is possible!
Bonham
16.04.2005 20:37:22
Juu kyllä minä olen naispuolinen ja tykkän kovasti Motörheadista, enkä usko että olen aivan ainoa laatuani..

Entäpä King Crimson? Onko se sitä "miesten" musaa... en taida tuneta yhtään naista, joka sitä kuuntelisi...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Ostinaatio
16.04.2005 20:45:31 (muokattu 16.04.2005 20:45:56)
Entäpä King Crimson? Onko se sitä "miesten" musaa... en taida tuneta yhtään naista, joka sitä kuuntelisi...

Minäpä tunnen! Niitä saisi olla kyllä lisää. Olen aina sanonut että se on hyvä ominaisuus naisessa, jos kuuntelee King Crimsonia.
"Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein
Margarita
16.04.2005 21:31:34
No joo. Mun miälest ainaki Slayer on ihan naisten musiikkia ja Einstuerzende Neubauten kans. Vastaava aihe puitiin kuoliaaksi tässä taannoin.
konehes
16.04.2005 21:40:59
Tosimies ei kuuntele muuta kuin heviä. Eikä syö salaattia.
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
Progressor
16.04.2005 22:05:54

Tuo pätee minun kokemusteni perusteella progeen yleensäkin...
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
etnopoju
17.04.2005 02:08:35

naiset on liian älykkäitä kuuntelemaan progea.
McNulty
17.04.2005 02:11:59
siis vaikka musiikki olisikin "äijämusaa" niin eihän se sulje pois mahdollisuutta että naisetkin sitä kuuntelevat. Ei ole sellaista musiikkia mitä naiset eivät voisi kuunnella... ehkäpä ensimmäisenä mieleen tulee GG Allin, mutta olihan hänenkin keikoillaan naikkosia. Vapaaehtoisesti vaiko pakosta... siihen en ota kantaa :)

Mielestäni harvassa on ne naiset jotka kuuntelevat brutaalia deathmetallia. Enpä ole kuullut että Dying Fetusta tai Devourmentia kovin moni keskijalaton kuuntelisi. Saatika sitten jotain Anal Cuntia...
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
etnopoju
17.04.2005 02:16:02

ihan potaskaa. naiset voi tykätä vaikka millasesta musasta siinä missä miehetkin.
Angus
17.04.2005 04:07:16

En välttämättä tarkoita juuri pelkästään sukupuolisesta erosta, vaan periaattesta, että "naiset" eivät Motörheadia kuuntele. Eli jos/kun joku nainen Motörheadia kuuntelee on hänellä siihen tietynlaista asennetta, jota itse paljon arvostan, joka ei kuitenkaan välttämättä ole täysin ns. "naisellista".
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Progressor
17.04.2005 08:27:13
naiset on liian älykkäitä kuuntelemaan progea.

Aah. No niin, nyt ymmärrän.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
Margarita
17.04.2005 08:37:08
Eli jos/kun joku nainen Motörheadia kuuntelee on hänellä siihen tietynlaista asennetta, jota itse paljon arvostan, joka ei kuitenkaan välttämättä ole täysin ns. "naisellista".

Mikä sitten olisi määritelmäsi mukaan "naisellista"?
Raipe
17.04.2005 09:56:29
Yhtyeet, joissa on esteettisesti viehättävä laulaja, joka kirjoittaa lyriikkaa johon naisten on helppo samaistua (rakkauslaulut), ovat monen naisen suosiossa.

Onko olemassa progebändiä, jonka kaikki jäsenet ovat naisia? Ei ole eteen sattunut.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
Leper Messiah
17.04.2005 10:10:19

minäpä tunnen, minun äiti nimittäin. kyllä on äidin vanhat vinyylit kovassa käytössä.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3
Progressor
17.04.2005 10:25:32
Onko olemassa progebändiä, jonka kaikki jäsenet ovat naisia? Ei ole eteen sattunut.

Japanilainen Ars Nova oli yhdessä vaiheessa sellainen. Nykyään niillä kai on yksi mieskin mukana. Muita en sitten tiedäkään.
MV
17.04.2005 10:33:18 (muokattu 17.04.2005 10:33:34)
Ei ole musta näin...Tietenkin voi jollain bändillä on enempi naisfaneja ja näin mutta kyllä joku mieskin varmana kuuntelee...

Niin ja meidän vanha kuviksen opettaja tykkää motörheadista. Niin ja nainen siis on.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Angus
17.04.2005 12:39:48

Mikä sitten olisi määritelmäsi mukaan "naisellista"?

Kaikki mitä Motörhead ei ole. Yksinkertaista.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Moratoria
17.04.2005 12:52:25
Manowarr... Tosin kyllä sitä kissatkin kuuntelee. Ne jotkut.
jPekka
17.04.2005 19:06:32

Kuuluupa minunkin ystäväpiiriini nainen, jonka lemppareita ovat Motörheadin ohella AC/DC ja Iron Maiden. Ko. nainen on tosin joskus väittänyt olevansa "naisen ruumiiseen vangittu mieshomo", mutta se ei tee häntä kyllä mitenkään erityisen epänaiselliseksi. Mielellään hänessä silmäänsä lepuuttaa.
- Mitä on biljoona mikrofonia? - ??? - Yksi megafoni.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)