Aihe: Mitä levyä et haluaisi joulupukilta?
1 2 3 4
Tupuna
16.11.2004 00:47:34
Voisin ottaa minkä tahansa Hip Hop levyn antaakseni sen sitten kaverille uutenavuotena lahjaksi, jotta voimme käyttää sitä ilotulitteiden lähtöalustana.

Nämä kommentit tuntuvat musiikki-ihmisen suusta jotenkin todella ahdasmielisiltä, ei millään pahalla. Olen edelleen sitä mieltä, että jokaisesta musiikinlajista voi löytää jotain hyvääkin, ja näin myös on! Ei saa koko genreä dissata.

Joo. Silti minä suuttuisin, jos joulupukki toisi minulle Gregorian-levyn. Siis hyi saakeli! Ei sellasta voi kuunnella. Yllättäin joka joulu monen vuoden ajan on tullu rahastamistarkoituksissa tollanen samanlainen levy. Aiemmin tuli joka joulu uusi Smurffi-levy. Aargh. Voiko pahemmaksi levy-yhtiöiden pikavoittojen haku mennä.

90-luvun alussa muuten veli toivoi Gunnareiden ja Metallican levyjä. Pettymys oli suuri, kun paketista löytyikin joululaululevyjä. Minua nauratti kovin :) Olenhan vahingoniloinen paska! :)
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Kimmo72
16.11.2004 01:17:35
Nämä kommentit tuntuvat musiikki-ihmisen suusta jotenkin todella ahdasmielisiltä, ei millään pahalla. Olen edelleen sitä mieltä, että jokaisesta musiikinlajista voi löytää jotain hyvääkin, ja näin myös on! Ei saa koko genreä dissata.

No ei tietenkään olet oikeassa.. Jokaisesta löytyy jotain hyvääkin (tai no melkeen jokaisesta, tai edes jostain) Se oli vaan vähä kärjistetty kommentti siitä mitä en haluaisi. Jos pukki tois mulle pikku geen levyn ni vetäisin sitä varmaan turpaan :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
gheisari
16.11.2004 01:25:42
Sinulla on se jo?

joo
Jarkko G.
16.11.2004 08:56:40
Kyllä suru tulisi jos Pukki muistaisi minua uudella "Smurffit" CD:llä
"And in the end, the love you take Is equal to the love you make.."
slowdive
16.11.2004 13:58:46
Ja sitten tämä jokumikälie-X joka on tämä uusi Popstars-bändi.. Mikäli se paska ehtii joulumarkkinoille (eiköhän? rahat pois!)

Joo, "voittajalle luvassa levytyssopimus"!? Pää pantiksi että molemmat ovat jo levynsä tehneet ja ne on jouluksi pihalla.
Tympee Huttunen
16.11.2004 14:16:02
Ja sitten tämä jokumikälie-X joka on tämä uusi Popstars-bändi.. Mikäli se paska ehtii joulumarkkinoille (eiköhän? rahat pois!)

Oletteko huomanneet miten vähän koko popstars2 on aiheuttanut "kohua" täällä ja muualla. Koko touhu tuntuu ihan mauttomalta ja hajuttomalta jo nyt. Formaatti syö itsensä tätä menoa alta aikayksikön.

Jane ja IND-X on bändien nimet.
halodrummer
16.11.2004 14:20:40
Gunther - Pleasureman. Ei ikinä.
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Kimmo72
16.11.2004 14:52:31
Oletteko huomanneet miten vähän koko popstars2 on aiheuttanut "kohua" täällä ja muualla. Koko touhu tuntuu ihan mauttomalta ja hajuttomalta jo nyt. Formaatti syö itsensä tätä menoa alta aikayksikön.

Mä en oo edes oikeen huomannut koko popstars kakkosen olemassaoloa.
Nimismies
16.11.2004 15:07:17

Jane ja IND-X on bändien nimet.

Joo, mitäpä tuosta suotta meteliä pitää. Ensimmäisellä kerralla kyseessä oli uusi juttu, mutta eipä tuosta oikein enää jaksa innostua.
For those about to ballad - we salute you!
kivi
16.11.2004 15:35:41 (muokattu 16.11.2004 15:40:56)
Mikä voisi olla se karsein lahjalevy, joka on kuitenkin jätettävä levyhyllyyn, jottei kellekään aiheudu mielipahaa?

Kun mä nyt ajattelen mitä levyjä Joulu-ukki mulle jo tähän mennessä tänä vuonna on tuonut, niin onhan siellä sellaisia, joiden kohdalla ei oo tullut pukin kanssa kunnolla juteltua, että mitä sais' olla. Mm:

Maarit - Metsän tyttö
Heikki Hela - Lauantain toivotut levyt
Jarmo Hynninen - In the Mood for Playing
Gjallarhorn - Grimborg
Anjalankosken Sosiaalipsykiatrinen Yhdistys - Hyvän mielen levy

Toki hyviä tai parempia levyjä kaikki, ei sillä. Ammattimielessä rispektiä sangolla niskaan. Ja on mua pukki palkinnut muutamallakymmenellä osuvammallakin levyllä. Enkä valita, kun ei ne mitään maksa. Mutta niin se vain on, että parhaat lahjat saa ihan omalla rahalla kaupasta. Esim noi Trojanin boksit...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Varaani
16.11.2004 15:45:00
Jokin seuraavien artistien levyistä:

Eppu Normaali
Leevi and the Leavings
Linkin Park
Limp Bizkit
Blue Moon
16.11.2004 15:47:35

Mikä voisi olla se karsein lahjalevy, joka on kuitenkin jätettävä levyhyllyyn, jottei kellekään aiheudu mielipahaa?

Helmut Lotti? Canto Finlandia? Christmas Sax?

Vois olla vaikka Iron Maiden.
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
hörhö
16.11.2004 15:48:08 (muokattu 16.11.2004 15:48:33)

Kun mä nyt ajattelen mitä levyjä Joulu-ukki mulle jo tähän mennessä tänä vuonna on tuonut, niin onhan siellä sellaisia, joiden kohdalla ei oo tullut pukin kanssa kunnolla juteltua, että mitä sais' olla. Mm:

Gjallarhorn - Grimborg

Tuommoisesta ei valiteta! Olisin hyvin tyytyväinen, jos tuollainen rapsahtaisi yllättäen. Gjallarhorn on nerous.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
kivi
16.11.2004 15:53:09 (muokattu 16.11.2004 15:55:54)
Tuommoisesta ei valiteta! Olisin hyvin tyytyväinen, jos tuollainen rapsahtaisi yllättäen. Gjallarhorn on nerous.

Niinhän mä sanoin, että hyviä levyjä kaikki. Olen kuunnellut. Enkä mä nyt niin pahasti lahjahevosen suuhun katso.

Oudoin levylahja meidän hyllyssä taitaa olla kaikinpuolin-inhokkielokuva Independence Dayn soundtrack (oudompia mutta ostettuja on noi huoltoasemalta löydetyt "hits of U2 and Queen in gregorian chant" tms.) jonka paikallinen videovuokraamo lahjoitti, kun oli tullut jotain arvontalappuja täytettyä.

Christmas Sax vois olla muuten hyvä joululevyn nimi. Muodikkaammin sen vois kirjoittaa vaikka "Xmas Saxx"
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
tillotson
16.11.2004 16:27:30
En mitään kokoelmalevyä.. pahinta olisi jos saisin sen gunnareitten uuden kokoelman.. en pitäis hyllyssä.
Ei kiitos
blastoff
16.11.2004 23:47:43
Joo. Silti minä suuttuisin, jos joulupukki toisi minulle Gregorian-levyn. Siis hyi saakeli! Ei sellasta voi kuunnella.

Hehee! Minä muistan pari vuotta sitten saaneeni Gregorian-levyn joululahjaksi. Onneksi oli sinetöity.
"...and when I dropped the towel, there had been significant shrinkage." - George Costanza
Kimmo72
17.11.2004 00:33:29
Hehee! Minä muistan pari vuotta sitten saaneeni Gregorian-levyn joululahjaksi. Onneksi oli sinetöity.

Mitäs olit niin tuhma :D:D
gheisari
17.11.2004 00:39:55
Anjalankosken Sosiaalipsykiatrinen Yhdistys - Hyvän mielen levy

Kuulostaa hurjalta.
wavelength
17.11.2004 09:07:42

Eräänä jouluna sain ilmeisesti ihan satunnaisesti levykaupasta valittuna Waltarin Y!Y!D!D! Death Metal Symphonyn. Se oli järkytys hienostuneelle musiikkimaulleni...
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush.
Scarecrow
17.11.2004 13:34:52
Itku pääsisi jos todellakin joku popstars/idols- levy tulisi, oikeastaan parempi ettei saa mitään levyjä lahjaksi ellei ole mitään toivonut. Itse en ainakaan kenellekkään levyä menisi ostamaan ellen tietäisi että juuri sen haluaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)