Vilhelmus 05.12.2003 15:05:26 | |
---|
Ero vaan on siinä, että Eminem ja hänen musansa on aitoa, toisin kuin Timberlake ja Craig David, joista kummastakin paistaa laskelmointi läpi. Saako kysyä, mihin moinen väite "aitoudesta" ja "laskelmoinnista" perustuu? |
sormunen 05.12.2003 16:33:11 | |
---|
Ero vaan on siinä, että Eminem ja hänen musansa on aitoa ja uskottavaa... Mitähän tuohon sanoisi vaikka Ice-T? Eihän tästä ole kuin 2-3 vuotta sitten, kun nimenomaan tätä Eminemiä pidettiin klassisena esimerkkinä siitä, kuinka valkoinen markkinakoneisto tuotteistaa katujen aidon asian... Vähän niinkuin Elvis -50-luvulla, paitsi, että tuolloin Elviksellä tuotteistettiin deltan ja urbaanin yhteentörmäyksen raaka huuto. Jne. |
LaXu 05.12.2003 23:20:05 | |
---|
Mielenkiintoisesti Steve Vai oli ehdolla Best Instrumental Rock Performance kategoriassa. Muita ehdokkaita mm. Linkin Park.. Ihmettelen kyllä millä perusteella tuonne noita valitaan. |
Jabbe 06.12.2003 11:58:39 | |
---|
Kaikki palkintogaalathan ovat typeriä. Itse en jaksa noista ehdokkuuksista vetää hernettä nenään: Voittaakoon Justin Timberlake vaikka kaikki. Aivan sama. Samaa mieltä. Paljonkin tuosta musasta on hyvää. Mä pidän hyvin tuotetusta popista, ja r&b on aivan loistavaa bilemusaa. Mut tollaset palkinnot on sinänsä vähän turhia, et menee aika mainstreamiksi suurin osa. Mut toisaalta, saavatpahan tekijät ansaitsemaansa tunnustusta mikä on mun mielestä ton Grammyn pointtikin.. eikö? . |
Drummer666 06.12.2003 20:38:22 | |
---|
Itte äänestäisin Metallicaa, muut hyvvöö en omaan silmääni löytäny, Olisi siä Slayeri voitu jonnekin välii tunkea :D ....perkele.... "..Mites olis kikka16?" |