Skebaholikko 06.07.2003 02:19:38 | |
---|
Kyllä miun ääni menee Kissin mahtavalle rakkausanthemille Lets Put The X In Sex. Ainakin lyriikoiltaan mahtava: I heard somebody knockin' so I opened up the door She wore a hat, shades, and a trench coat Wasn't wearin' that much more She said she knew my secrets but I didn't have a clue Then I saw those black lace panties and I knew that it was you Baby, let's put the X in sex Love's like a muscle and you make me wanna flex Baby, let's put the X in sex Keep it undercover, baby let me be your private eye :D:D:D:D:D Briljanttia kerrassaan! Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä. |
Juho L 06.07.2003 13:41:01 | |
---|
Pakko myöntää että nuo kappaleen nimet ovat välillä helvetin typeriä. Mutta toisaalta helvetin nerokkaita. Ne loistavat typeryydellään, eli ne ovat juuri niin nerokkaita kuin voivat vain olla. Absoluuttista en ala sinulle tuputtaa, eipä tuo näkynyt DJBB:nkään kohdalla toimivan. Hymiö. Ei ihan minun makuuni. "Soita kotiin, Elvis" kyllä kieltämättä soi päässä. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Aerodactev 06.07.2003 13:49:49 (muokattu 06.07.2003 14:13:41) | |
---|
"Gandalf-velho kuussa" "Allergisoivaa paskaa" "Huono olo - huone" "Blashyrkh (mighty ravendark)" "Lost art of goat sacrificing" "Vittu heitä vittua saatana" "Minä haluan paljon rahaa" "Onnellisia kytkentöjä" "Haistelijat" "Minä tulen" "Jäneste invasioon" "Puren porolta munat" "Paskantakaa housuihinne" EDIT: Lisäyksiä ja korjailuja.. 90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin |
lxi 06.07.2003 14:00:34 | |
---|
"Heitä vittua saatana" Vittu heitä vittua saatana. Puhelinkopin muihin legendaarisiin biisinnimiin lukeutuvat myös esim. Vittu idiootti vitun vittu, Oon ylpee mun kyrvästäni, Autoileva vitun läskimaha ja Älä vittu puhu jollet vittu osaa. Nerokasta. |
Marko 06.07.2003 14:01:22 | |
---|
Impaled Northern Moonforest - Entranced By The Northern Impaled Necrowizards Blasphemous Incantation Amidst The Agonizing Abomination Of The Lusting Necrocorpse niin ja tuo biisi kestää 20 sekunttia Myö leiriyttään tähän. |
Nimismies 06.07.2003 15:06:52 | |
---|
Impaled Northern Moonforest - Entranced By The Northern Impaled Necrowizards Blasphemous Incantation Amidst The Agonizing Abomination Of The Lusting Necrocorpse niin ja tuo biisi kestää 20 sekunttia Heh, paljon melua tyhjästä? "Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta |
Hubert 06.07.2003 17:08:04 (muokattu 06.07.2003 17:10:45) | |
---|
Minusta Zeppelinin The Lemon Song on aika vinkeä nimi. Sitruunalaulu. Tämä juttuhan on itse asiassa lainaus, olikos se Blind Lemon Jeffersonilta joka lauleli mehuista jo joskus 40 luvulla. Siis mehuista. myykää edes yksi keikka |
ozz3 06.07.2003 18:43:34 | |
---|
Kaikki kantri kappaleet... esim. "If you phone dosen't rings, then you know that is me who is calling" "Live fast, die young I guess." |
kassu_90 06.07.2003 21:28:46 | |
---|
Back in Black Ihan naurettavaa! |
Lauri Saastamoinen 06.07.2003 22:16:28 | |
---|
No, nytpä tiedetään, miksi Barry soi eilen päässä. Herra otti sitten ja kuoli... R.I.P, Rakkauden mursu... ei helvetti :( "dont worry,be happy!" |
jPekka 07.07.2003 11:39:57 | |
---|
Tämä juttuhan on itse asiassa lainaus, olikos se Blind Lemon Jeffersonilta joka lauleli mehuista jo joskus 40 luvulla. Siis mehuista. Blind Lemon ehti kuollakin jo 30-luvun alussa... mutta Led Zep lainasi tuon säkeen kylläkin Robert Johnsonilta. Nyt en vain saa päähäni mistä biisistä. Vaikka saattoihan Robertkin lainata sen joltain muulta. En olisi lainkaan hämmästynyt. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
jannu 07.07.2003 14:37:47 (muokattu 07.07.2003 14:42:22) | |
---|
Lehtivihreiden "190477-095X Ja Mä" on jokseenkin hölmö nimeltään. Biisi tosin on ihan jees. Minusta Zeppelinin The Lemon Song on aika vinkeä nimi. Sitruunalaulu. Off-topic. On muuten aika häiritsevää kuunnella peräkkäin Lemon Song ja Radioheadin Everything In It's Right Place. Katsotaanpa alkaako ketään ällöttämään... =) |
manix 07.07.2003 15:00:43 | |
---|
Tulipa mieleen tuo CMX:n uusi biisi, Lepattajat. Siis Lepattajat, voi vi*** miten paska nimi. "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
Kitaranraiskaaja 07.07.2003 15:02:52 | |
---|
Tulipa mieleen tuo CMX:n uusi biisi, Lepattajat. Siis Lepattajat, voi vi*** miten paska nimi. Mutta samalla sinkulla oleva Ruisperkele vähän tasapainottaa tilannetta. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
ganesha 07.07.2003 15:08:16 | |
---|
Zappa: Don´t cha ever wash that thing? jota muutes juice lainas (Eksä pese sitä koskaan?) "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Lähikauppias 07.07.2003 15:33:52 | |
---|
|
lxi 07.07.2003 15:42:57 (muokattu 07.07.2003 15:43:13) | |
---|
Off-topic. On muuten aika häiritsevää kuunnella peräkkäin Lemon Song ja Radioheadin Everything In It's Right Place. Katsotaanpa alkaako ketään ällöttämään... =) Yyyyäh. Kaikkea sitä eräille tuleekin mieleen. |
Karlsson 07.07.2003 15:47:51 | |
---|
Hmm, jazzin puolelta vaik Albert Mangelsdorfin "I mo´ take you to my hospital and cut your liver out" on aika ylittämätön. Pekka Pohjolan biisien nimet on ainaski Keesojen lehdolla Hectorin keksimiä muuten. Ja meitsi diggaa noista Absoluuttisen Nollapisteen biisin nimistä kyllä, kuten myös biiseistä. "Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
Juho L 07.07.2003 17:22:17 | |
---|
Pitäisiköhän minun huolestua, kun tämä Absoluuttinen Nollapiste alkaa kuulostamaan ihan hyvältä? "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
erno p 07.07.2003 17:41:35 | |
---|
Pitäisiköhän minun huolestua, kun tämä Absoluuttinen Nollapiste alkaa kuulostamaan ihan hyvältä? Ei, vaan kuunnella lisää. |