Painajaismainen 18.10.2009 00:32:38 | |
---|
samulirask: Hyvätkin biisit, jos niitä on 15 putkeen, kärsivät paljoudessaan inflaatiota - puhumattakaan siitä että harvoin ne kaikki CD:n biisit ovat hyviä. Nyt on pakko mainta Chinese Democracy, jumaliste. Kahdesti olen yrittänyt kuunnella kyseisen lätyn yhtäsoittoisesti läpi, enkä ole kyennyt siihen kummallakaan kerralla. Tykkään kuunnella paljon pitkiä ja maalailevia, tietyn kokonaiskuvan muodostavia levyjä, mutta jos ideat eivät kanna niin sitten koko paska kuivuu kasaan ja levy vaihtuu hyvinkin äkkiä. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Jokapaikanapina 18.10.2009 01:32:12 | |
---|
Painajaismainen: Nyt on pakko mainta Chinese Democracy, jumaliste. Kahdesti olen yrittänyt kuunnella kyseisen lätyn yhtäsoittoisesti läpi, enkä ole kyennyt siihen kummallakaan kerralla. Tykkään kuunnella paljon pitkiä ja maalailevia, tietyn kokonaiskuvan muodostavia levyjä, mutta jos ideat eivät kanna niin sitten koko paska kuivuu kasaan ja levy vaihtuu hyvinkin äkkiä. Mun mielestä se on aika hyvä, vinyylinä a-puolisko olis ollu parempi. Mutta se on kyllä silti liian pitkä vaikkei paskoja biisejä olekaan! |
trih 18.10.2009 02:39:07 | |
---|
mä alotin jo. missäs te ootte? Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
velipesonen 18.10.2009 12:27:26 | |
---|
trih: mä alotin jo. missäs te ootte? Olen täällä! Olet etuajassa! Authorization by nothing. |
Borlag 18.10.2009 12:30:36 | |
---|
trih: mä alotin jo. missäs te ootte? Kävin vetämässä keikan stadikalla ennakkoon. Ajattelin että paras hoitaa tollaset alta pois jo nyt ennen kun musta tulee miljonääri. Toisaalta ajattelin myös jos olisi lähettänyt laskun welldonelle koko kiertueesta ennakkoon, säästyisi siltä vaivalta että tekisi jotain niiden miljoonien eteen... juups, näinpä teen. |
velipesonen 18.10.2009 12:46:08 | |
---|
Borlag: Kävin vetämässä keikan stadikalla ennakkoon. Ajattelin että paras hoitaa tollaset alta pois jo nyt ennen kun musta tulee miljonääri. Toisaalta ajattelin myös jos olisi lähettänyt laskun welldonelle koko kiertueesta ennakkoon, säästyisi siltä vaivalta että tekisi jotain niiden miljoonien eteen... juups, näinpä teen. Kannattaa ehdottomasti heittää keikkaa sukanvarteen, koska kokemus on se mikä näissäkin asioissa puhuu jos jokin. Miljonäärillä on lisäksi kaikenlaisia bisneksiä hoidettavina niin ettei kauheasti soittamaan ehdikään. Toisaalta, jos musiikki sekä alkaa että loppuu vuosia etukäteen, niin mitäs minä sanoin. Authorization by nothing. |
foetor ex ore 18.10.2009 15:25:05 | |
---|
trih: mä alotin jo. missäs te ootte? Tulin juuri. |
Araminta 18.10.2009 15:57:56 | |
---|
Maailma voi loppua milloin tahansa. Parempi aloittaa liian aikaisin, jotta ylipäätään ehtii. "Emily tries but misunderstands" |
Gleb91 18.10.2009 17:08:40 | |
---|
Olisitte tyytyväisiä joillakin ei seiso ollenkaan. On hetkeen tartuttava, sillä eiväthän koirapuistojen jätteetkään ole aina eläimistä -YUP |
velipesonen 18.10.2009 17:12:01 | |
---|
AKangas: Olisitte tyytyväisiä joillakin ei seiso ollenkaan. Sitäkö se tarkoittaa kun suomentaja keksi Song Remains the Samelle suomenkielisen nimen Laulu jää pystyyn? Authorization by nothing. |
Thomy 18.10.2009 18:53:22 | |
---|
En ymmärrä tätä keskustelua. Musiikilla koristellaan aikaa, siinä kaikki. |
Topa- 18.10.2009 20:16:37 | |
---|
En ole jaksanut kuunnella death magneticciä kertaakaan kokonaan alusta loppuun. 5/5 |
maelstorm 18.10.2009 21:45:04 | |
---|
mistäköhän tässä keskustelussa alunperinkään oli edes kyse? biisit tuotetaan ahtaasti tosi lyhyiksi? liian lyhyiksi? liian lyhdyiksi? lyijyt liian lujiksi? lujat lyijylyhdyt liian..? joo. mut eikse ollu tärkeintä että on nätit vaatteet. Siivet. |
Lennu 18.10.2009 21:46:59 | |
---|
Thomy: En ymmärrä tätä keskustelua. Musiikilla koristellaan aikaa, siinä kaikki. Et ole ilmeisesti ymmärtänyt black metallin "ydintä". Olen ymmärtänyt Black Metal -filosofian perimmäisen ytimen. |
Thomy 18.10.2009 21:49:51 | |
---|
Lennu: Et ole ilmeisesti ymmärtänyt black metallin "ydintä". Se lienee enemmän kuin todennäköistä. |
sellisti 18.10.2009 22:00:29 (muokattu 18.10.2009 22:03:49) | |
---|
Epämuusikko: Milloin olette viimeksi kuulleet esim. pop-biisissä yli 20 sekunnin intron? Etenkään sellasessa jota toivotaan radion soittolistoille. Niemisen Esa sanoi jossain haastattelussa keksineensä mielestään aikanaan tosi hienon, herkän intron Kun katsoit minuun -biisiin, ja kun hän oli sitä innoissaan levy-yhtiölle ja tuottajalle esitellyt, niin ensimmäinen kommentti oli ollut "voi kauhee, noin pitkä, mites radiot??" Se on vissiin elämäntyyli ja kaikki nykyjään niin hektistä että jos ei biisi tee vaikutusta kuulijaan alle 20 sekunnissa niin se automaattisesti skipataan. Näinhän joku asiantuntija totesi Euroviisuistakin; jos ei ekan 15-20 sek aikana ole jotain erityistä juttua joka jää mieleen, niin biisi ei tule menestymään vaikka viimeisen 2-3 minuutin aikana olis miten hienoa juttua. Rakentele siinä nyt komeita introja sitten. Vaikka onhan sekin hienon kuuloista kun joku biisi oikein onnistuneesti ja toimivasti rämähtää heti itse asiaan ilman sen kummempia introiluja. "Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen |
velipesonen 19.10.2009 09:43:27 | |
---|
Araminta: Maailma voi loppua milloin tahansa. Parempi aloittaa liian aikaisin, jotta ylipäätään ehtii. Jos aloittaa liian aikaisin, joutuu kompensoimaan aikaisen aloituksen soittamalla samaa biisiä todella kauan, jopa 50 vuotta. Kuka haluaa ottaa sellaisen riskin ja ristin? Jos maailma ehtii loppua ennen kuin 50 vuotta on kulunut, homma jää yksinkertaisesti kesken ja koko työ valuu hukkaan. Authorization by nothing. |