Ja avatarit 200x200 pikselikokoon ja giffit sallituiksi. Aijjjumalauta kun olisi hienoa. Ah kun täällä vois antaa miinuksia.. ;-) Ei isompia avareita ikinä eikä nyt varsinkaan animoituja. Rakastan tätä putsclean-lookkia, phpBB on niin sotkunen usein. Myynnissä erinomainen japsi Ibanez Soundgear Duncanin mikeillä ja preampilla. Katso mun Tori-ilmoitukset :) |
Ei mitään tommosta, ihan sama mikä siellä soi niin tylsäksi menee. Jos taustamusaa kaipaa niin sellainen optio voisi olla hassu, että maihinnousun biisejä saisi soimaan randomilla tohon alle. Tämä ois kyllä hyvä idea. Vois vaikka laittaa jonkun kuukauden biisi-kisan sitten oheen. Ei voittoa, mutta hyvä mieli (ja iso levydiili ja mnet sponsoroi soittimet kymmeneksi vuodeksi). |
tylsäksi menee. Jos taustamusaa kaipaa niin -- maihinnousun. - - Mitä on "launch-musiikki"? - - Lounge-musiikista olen kyllä kuullut . Nyt vähän pelihenkee ukot :) Ei niin suomalaisen ryppyotsaisesti. Siis ajatus on just toi zombo.com meininki. Mä alan itse uskoo tähän, koska tää toisi mahtavaa näkyvyyttä M-Netille. Homma toimisi näin: - - - - LAUNCH THE M-LOUNGE 2009 COMPETITION! - säveltää 1-2 min mittainen hissimusiikki-henkinen musiikkiteos. - musiikillinen tyyli vapaa, ainoastaan käytännöllinen tarkoitus ratkaisee: tunnelma ja toisaalta helposti tunnistettavana signaalinana toimiminen. Tyylillisesti ei siis tarvitse välttämättä noudattaa perinteistä lounge-traditiota. - ei sanoja - teostovapaa - PALKINTO: voittajan biisi soimaan M-Nettiin seuraavaksi vuodeksi.Biisin yhteydessä näkyy säveltäjän nimi, ja klikkaamalla saa lisää tietoa hänestä ja hänen musiikillisista :) palveluistaan. KÄYTTÖ - sisäänloggautumattoman M-Netin perusasetuksiin niin, että kun saitin aukaisee se alkaa automaattisesti soimaan ja on käännettävä erikseen pois päältä. Tällöin tämä signaaliefekti palvelee tarkoitustaan ja kertoo M-Netistä kaikissa julkisissa tiloissa. Siitä tulee ilmiö. - Sisäänloggautuneet eli vakikäyttäjät voisivat soittaa samalla toiminnolla myös Maihinnousun musaa. Näin tämä palvelisi kahat eri tarkoitusta, ja toisi lisäarvoa M-Netin käyttäjäksi kirjautumiselle. - Voittajamusan voi ladata vapaasti, ja käyttää M-Netin tunnuksena kännykässä tai vaikka leffassa tms. - - - - MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |