Von Härskiburg 02.06.2008 17:15:15 (muokattu 02.06.2008 17:35:55) | |
---|
Ahhahha! Tool - Schism "Siellä oli aika, että palaset sopivat Mutta olen katsellut niitä kuulu päässä". Pakkohan tuossa oli alkaa miettiä, että mikä helvetti on "kuulu". Manowar - Warriors of the World "Jos minulla olisi kuuluttava taistelussa, veljieni jotka taistelu My Side Kokoa oma hevonen ja aseita, kerro oma perhe, miten olen kuollut Siihen asti aion olla vahva, aion taistella kaikki, mikä on todellinen Kaikki jotka seisovat My Way kuolee terästehtaiden" "Kokoa oma hevonen..." Devin Townsend - Deadhead "Olet Sun Goddess Aiotteko pelasta minut? Hooray for you. Jipii." |
loituma 02.06.2008 17:32:38 (muokattu 02.06.2008 17:35:50) | |
---|
Devin Townsend - Earth Day :D Eat your punajuuret, kierrättää ... kierrättää ... Älä syö teidän punajuuret, kierrättää ... kierrättää Viesti on, "UUT IS NO MESSAGE ' Babe, sinun parempi olla koskaan ajatella, Staring osaksi juoma ... poistu mielestäni ... Cause I ei voi olla yhden sanoa, onko olemassa mitään muuta tapaa voisimme tehdä tämän toisen päivä? Olen nähnyt Jumalan. Hän sanoi ... "Jos et usko minua, taatusti sinun ei koskaan jätä minua" Matkalla ja ulos minun aika Mutta en edes tiedä, onko se totta tai seurausta pelkästään kemikaalien Suunsa ja ajattelee jotain tärkeää sanoa ... "Joskus luulen, että jokainen suoraan siellä on homo!" Jotain tai ei mitään koko joko tavasta, jolla se on tapa, se on tapa, se on tapa, se on tapa, se on tapa Maan päivä, Maan päivä, Maan päivä, EARTH DAY se on tapa, se on tapa, se on tapa, se on tapa Maan päivä, Maan päivä, Maan päivä, EARTH DAY It's kuten syntymäpäivä, it's on Earth Day, Kuin lapsi olet syntynyt uudelleen, pieni lapsi olet tylsistynyt uudelleen ... It's your huonoin f ** king päivässä, se on Earth Day ... Little on peitellä ... tehdä mieltäsi jopa (Eat your punajuuret, Kierrätysshakki ... kierrättää ...) (... Älä syö teidän punajuuret, kierrättää ... kierrättää) Man Overboard (Olen niin kaukana) Mies yli laidan (olen tähän mennessä ...) Mutta f ** k it! ... En todellakaan hoito F ** k! Kuuntele minua! Just shut f ** k! The beat starts here. |
hullu_ukko 02.06.2008 17:54:36 (muokattu 02.06.2008 17:56:11) | |
---|
Kuolin täysin. Deicide - Homage for Saatana (albumi: Löyhkää lunastusehtojen) Bound, valoa Ikuisuuden loppu... Taistelu oikeuksien osalta keskustelussa antiikin Kaikki tämä on paha ja oikea käsi Jumalan... Trinity sido ja uhmaa hänen ristinsä... Homage for Satan, kirous erimielisyyttä, pakko erikseen järven tulipalon... Will ja vapaa-ajattelun olet tuonut laidalla kynnyksellä, Nothing to stop mitä ne ajatteli oli totuus on... Jumala ilman saatana kukaan ei usko... Homage for Satan, omantunnon, paholainen, Unholy päällikön, Destroy taivaassa, Homage for Satan, avuksihuutaminen, yleensä ei-toivottuja, armeijat kuolleita .... Nahka kristityt ja menetetään eikä sitä anteeksi, rankaisemalla pappi-elämää, että niitä ei tallenna, Odottavat rebirth, Kristuksen takaisin, kun maa... Koska kiusausta pyyhkiä pois maailma... Homage for Satan, Jumala ei voi löytää, helvetti on taivas, Jeesus kopioinnin lisäksi... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
trashjones 02.06.2008 18:11:23 | |
---|
Ei vittu repesin "Master of Puppets Im vetämällä your strings". "Vitut sweep pickingeistä." -Dakiller |
SARJE 02.06.2008 18:11:24 (muokattu 02.06.2008 18:24:49) | |
---|
Pyörät! yksi glint teräs-ja flash-valoa! Screams! peräisin streak tulipalon kuin hän iskee! Hell bent, helvetin vääntynyt, nahka Hell bent, helvetin vääntynyt, nahka Musta kuin yö, nopeammin kuin shadowcrimson valotie on raivoava aurinko Näyttely, pelkkä tarkkuus Mutta kukaan ei tiedä, mistä hän tulee Fools! itsensä tuhoavia ei voi ottaa, että latvusten Dreams! kaada yksi maanpintaa Hell bent, helvetin vääntynyt, nahka Hell bent, helvetin vääntynyt, nahka Veikatkaa biisiä Eri biisistä: Catch the myth = pyyntikiintiöiden myytti check out retard george |
sellisti 02.06.2008 18:14:12 | |
---|
Ei pelkät lyriikat mutta jo biisien nimet: AC/DC - All Screwed Up = Kaikki kierreliitännät ylös :D "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
ganesha 02.06.2008 18:34:41 | |
---|
Ei vittu repesin "Master of Puppets Im vetämällä your strings". tuostahan saa valtavaa inspiraatiota! :D taidankin kehitellä itselleni taiteilijanimeksi Mestari Puppe T. ja tuosta verbaalisesta iloittelusta sainkin idiksen ensimmäisen kappaleen aiheeksi: "Vedän Sun Stringei..." :D Pitää vain alkaa hiomaan tuota verbaaliflow'ta kun tuo räppiosasto on ollut melkolailla paitsiossa omassa musiikin tekemisessä ja kuuntelussa, mutta eiköhän jotain riimei saa aikaiseksi näiden mainioiden googletuksien innoittamana... jou! viina. hanuri. ja naiset. |
Torniojaws 02.06.2008 19:32:15 | |
---|
Meihem: Jälleen kerran pappi on messias, voi God Bless meitä kaikkia. The sumu on täällä taas että saat täydellisen tämän hautajaisiin. From paikka tyhjä elämää. Vain kuolleet puut kasvavat kuulla sellaisena kuin se tulee paljon FLA:ta: Keskellä kaikkea tätä Confusion Emme unohda The Enemy Kuten Evil Gods of Destruction Ne liikkuvat Nestemäiset kalvot (sama biisi vielä, tämähän voisi olla jo Teräsbetonin lyriikkaa): Kertakäyttöiset Heroes Miehet eilisen Kertakäyttöiset Heroes Eivät ole koskaan tulleet jäädäkseen Like Gods of Destruction Ne pyrkivät Riko Kuten koneissa Seduction He uudistavat Sitten vähän poimittua Åpethia: - The vilkkua, silmä, te tiedätte, se on minulle. - Hänen hajusteiden vielä sykkivä kautta kostealla ilmalla. - Kiertokäynti-Ei koskaan oli alku - Vuonna avuttomia rukouksia toive elää (?!?) - Snuffing ensimmäinen aamu-säteiltä - Käsiin Jumala, decrepit ja ohut - No mercy auttaisi minua My Way - Kaikki shudder at puhelun minun nimi - Laikukkaat ja revitty vuotias ja ruskea (no jes :D) Jaajaa, Emperoria: - Mightiest olen, Mutta minä en ole yksin tässä cosmos miinoja. :DDD - Behind the stone walls (vuosisatojen) ne rodun niiden kikkailua. - Far up in vuoret, Jos sadetta kuulu ei toistaiseksi - Silti Sun ei voi tavoittaa, Taikurit, minun henkilöstöön, - Vierailen jälleen eternally antiikin luolissa, - Olen hallitsija, ja se on ollut eternities pitkä. - Deathwish olla minun lahja kaikille vihdoinkin. - Jumala, annan kuin saan. Pistetäänpä vielä muutama Arcturus: - Myrkytetty lonkerot from the past - The vankilassa-baareja on stigmatized pitää - Will kuljettaa Omituisin hedelmiä - Oh, well, maddening naurua - Kolmas silmä heijastaa kuvat (:DDD wtf) - Failing to see, hattu oli, miksi hän tuli - Passion on tiukka lord - Inscrutable kyllä, tyhjentämällä hänen perna jossain yön ja päivän välillä Joo |
Kimmo72 02.06.2008 20:07:23 | |
---|
Far koko matkan Ja välilyöntejä meille Olette kotoisin Näyttääksemme mennä Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
L4t3 02.06.2008 22:14:48 | |
---|
Ripping at the spirit = Symbian-henkeä |
Jormaz 02.06.2008 22:22:23 | |
---|
Arvatkaas mikä rakkauslaulu: --------------------------------- Voit tapana kuulla minua, mutta youll tuntevat minut Ilman varoitus, somethings dawning, kuunnella. Sitten omassa aistit Youll tiedän sinun defenseless Miten sydämesi voittaa, kun Run For Cover Your erikoiskieli retreat I Spy kuin mitään muuta. Sitten rodun yhdessä. voimme ratsastaa ikuisesti Kääritään hevosvoimaa, ajo-raivoa Changing pyydysten I pull sinulla tiukempi minulle Meidän pitää toisiaan lähemmäksi, kuten siirtyminen overdrive Ja eveyrthing menee kiirehtimättä se, että jokainen nerve alive Meidän liikkua niin nopeasti, se näyttää ikään kuin weve toteutettu taivas Love koneiden harmoniaa, saamme kuulla, että moottoreiden itkeä. Komissio ja olivat laskemisen paikasta niin monet etsimään Vuonna täydellinen synkronisointijohtaja josta niin monet puhuvat Meidän mielestämme niin lähellä taivasta tässä Roaring raskaan kuorman Ja sitten silkkaa luopumista, emme tuhoaisi ja räjähtää. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Ottoko 03.06.2008 01:25:32 | |
---|
Natassja, my beloved satanic witch, Natassja, minun rakkaan satanic mustaeväkampela, The power in your eyes and yourself. The valtaa silmäsi ja itsesi. Worked for the noble in man. Työskentely jaloa ihmisellä. Pass the bottle, pass the knife, Pass pullon, pass the Knife, Pass me your unholy crafts. Pass minulle epäpyhä crafts. I shall never forget you, the best En koskaan unohda sinua, paras of all there is, I lick your cold lips, kaikki siellä on, I lick your kylmät huulet, I embrace your coffin as I sigh in woe. I embrace your coffin kuin I sigh, woe. You never kissed the priest, you never Et koskaan kissed pappi, et koskaan Drank the blood of jesus. Joivat veressä Jeesuksen. Weird, they say - Weird, he sanovat -- well, turn it upside down like you did, hyvin, käännä se ylösalaisin, kuten teitte, and they kill, kill, and they take you away... ja he tappavat, tappavat, ja he ottavat sinut pois ... Tuo rakkaan satanic mustaeväkampela pistää vähän ihmettelemään We spit on the virgin lamb
and mock the words he spoke,
his ways not worthy of me.
We choose to burn in the pits of hell. |
juici 03.06.2008 04:40:50 (muokattu 03.06.2008 04:41:36) | |
---|
Hohohoo! Nirvana - Mehiläisvaha Lying täällä istuvat edessä tuleen Ei vain Megan sanoi, en voisi menestyä, joka ammuttiin Grinning my manhood ja arvioida mantle I leikata sen sinulle sanoa, hey hey Ja I wake up Sain tehdä tällä tavalla (3X) Hän nauraa about it squeeking taivutuksessa, kun tuuli puhaltaa oikealla Vetäminen your thumbs minun paita Kuinka moni hyppää on se Oikeus hey Kun Saan takaisin Sain tehdä tällä tavoin (käsittämätöntä babble) Hear my fucking hate Sain tehdä tällä tavoin Jos maailma on saamassa ruma Lasikuitu tilanne on voi kuin hattara Sunning ulos tallentaa ranch sinulla ovulate Vapaus ja laske, ollaan väärässä Minusta teidän mielellään ota se anal Filly SLI muistuttaa minua siitä, että joku Ymmärrän pelon, Love Boat Ei tarvitse kneel Tallenna kaikki cho ho Ja saan pitkin Sain tuntea tämä maksaa I got a little tale Sain tehdä tällä tavoin (käsittämätöntä babble) Kun olet Sisäänkäynti Sain tehdä tällä tavoin "Lopuksi kaikki liimaavat nakkisämpylän hiekkatiehen." -Da Make |
stigcarpelan 03.06.2008 15:07:16 | |
---|
The Beatles - Twist and shout No, ravista it up, baby, nyt, (ravista it up, baby) Twist and shout. (Twist and shout) Cmon cmon, cmon, cmon, baby, nyt, (come on baby) Tule ja työskennellä sen pois. (työ se pois) No, työtä se, hunaja. (työ se pois) Te tiedätte, sanasi niin hyvä. (katso niin hyvä) Te tiedätte, sinulla minulle goin, nyt, (sai minut goin) Just like Tiesin haluat. (kuten Tiesin te) No, ravista it up, baby, nyt, (ravista it up, baby) Twist and shout. (Twist and shout) Cmon, cmon, cmon, cmon, baby, nyt, (come on baby) Tule ja työskennellä sen pois. (työ se pois) Tiedättehän te twist your little girl, (Twist pikkutytön) Tiedättehän te twist So Fine. (twist So Fine) Tule ja twist hieman lähempänä, nyt, (twist hieman lähempänä) Ja haluaisin tietää, että sinun kaivoksesta. (haluaisin tietää, sinun kaivos) No, ravista it up, baby, nyt, (ravista it up, baby) Twist and shout. (Twist and shout) Cmon, cmon, cmon, cmon, baby, nyt, (come on baby) Tule ja työskennellä sen pois. (työ se pois) Tiedättehän te twist your little girl, (Twist pikkutytön) Tiedättehän te twist So Fine. (twist So Fine) Tule ja twist hieman lähempänä, nyt, (twist hieman lähempänä) Ja haluaisin tietää, että sinun kaivoksesta. (haluaisin tietää, sinun kaivos) No, ravista, ravista, ravista se, baby, nyt. (ravista it up baby) No, ravista, ravista, ravista se, baby, nyt. (ravista it up baby) No, ravista, ravista, ravista se, baby, nyt. (ravista it up baby) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
phren 03.06.2008 16:21:09 | |
---|
Ei hitto, Eppujen Akun tehdas: Normal Eppu - Battery Factory Why do we grow the logs Why should we played with a glass of flowers Why, I asked for Now, we tykkäävät hämytkin We have the right not to care Työpaikkamme charge of the battery factory is Why is it we do not Shame and cover That we do nothing but lälläreitä Of course, we are about to take the pressure We appreciate you can see the popularity of grandma We have the right not to care Työpaikkamme charge of the battery factory is Why we are lazy laulattaa Easy money and life naurattaa We have the right not to care Työpaikkamme charge of the battery factory is It is happy under the stars so Needless to be below the contrary, It is at an early age to observe When the charge of the battery factory set up We have the right not to care Työpaikkamme charge of the battery factory is |
Pantse 03.06.2008 16:58:39 | |
---|
Hitto, minä olen repeillyt näille kokonaisen iltapäivän ajan melkein. Mistähän se oikein keksii noita merkityksiä? Kun esimerkiksi lause: "And Im feeling good" kääntyy muotoon: "ja en tunne hyvää":) Laitetaanpa pätkiä Porcupine Treen biisistä: Jos haluat sallia se sisällä The bed on unmade Jotkut musiikin edelleen soittaa TV, yeah se on aina The välkyntään of the screen Elokuvan näyttelijä screams Olen jättiläishain, shit virtaava pois se Älä yritä harjoittaa minulle The hämärä, shrugs The reseptilääkkeiden Et löydä A henkilön sisältä Ystäväni sanoo hän haluaa kuolla Hän on bändissä Ne kuulostaa Pearl Jam Vaatteet ovat kaikki mustia Musiikki on crap Koulun En keskittyä Ja sukupuoli on sellainen hauska Mutta vain yksi, Kaikista tyhjä tapoja Käyttää enintään päivässä Miten voin olla varma, että olen täällä? The pillereitä, että olen ollut ottaen hämmentää minua En tarvitse tietää, että joku näkee, että There's nothing left I yksinkertaisesti en ole täällä Olet jonnekin, et missään Et hoito Voit kiinni tuulta Voit edelleen jättää Joten nyt missä? Mielestäni pullaan tukehtuminen ei olisi lainkaan hassumpi tapa kuolla. |
Rocco_Longfella 03.06.2008 17:03:06 | |
---|
Nämähän ovat kuin suoraan jostain Remun tai Andy MacCoyn haastatteluista napattuja. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
loituma 03.06.2008 17:16:05 (muokattu 03.06.2008 20:13:38) | |
---|
SYL - Satan's Ice Cream Truck c'mon vähän kiddies on I got a treat for you. ensin se maistuu kaikki yummy, Tämän jälkeen voit aloittaa kääntyä sininen I'll be back jälleen ensi viikolla. tuo ystäväsi, me on jäätelöt hoitoon äiti ei miellytä se, mutta hän ei anna fuck lapset tulevat käynnissä saatanan n jäätelön truck Come on, ja pyydän teitä mommy teidän penniä ovat käden Jos tarvitset enemmän kuin tummy, voit päästä sisälle minun van The beat starts here. |
Hipelius 03.06.2008 19:09:14 | |
---|
Biisiä tuskin on vaikea arvata. Myöhään illalla pidän itseäni uudelleen ihmetellen ja katsellen tv. I can't believe what's on the screen, something that I wouldn't care to see. En voi uskoa, mitä ohjelmia näytön, jota en haluaisi hoitoon, ks. Many rare species will perish soon and we'll be short on food. Monet harvinaiset lajit ovat heikkenemistä pian ja me olla vähän ruokaa. Why do we have to be so selfish, we've got to change our attitude. Miksi meidän on niin itsekkäitä, olemme päässeet muuttamaan asennetta. I know that I am no the only one that's worried, Tiedän, että en ole ainoa, joka on huolissaan, why don't we all wake up, and realize. miksi emme me kaikki herätys, ja ymmärrettävä. Like the birds in the sky we are flying so high, Kuin linnut taivaalla meidän lentävät niin korkealla, without making any kind of sacrifice. ilman minkäänlaisia uhrauksia. We've got so little time to undo this crime or we'll lose our Paradise. Olemme saaneet niin vähän aikaa kumota tämän rikoksen tai me menetämme Paradise. It seems to me that there's no sense at all, nobody cares it's always the same. Minusta tuntuu, että ei ole järkeä ollenkaan, kukaan ei välitä se on aina sama. Mother nature's crying out in pain I know we're the one's to blame. Äiti Luonnon itku pois, kipu Tiedän Olemme one's syyttää. http://www.sacrecy.com | >-)))> |
loituma 03.06.2008 20:15:03 (muokattu 03.06.2008 20:15:22) | |
---|
Kattelin tossa noita sanoja netistä, ja jossain biisissä oli "train won't stop". Niin miten helvetissä siinä suomenoksessa oli "Hollywood ei pysähtyä"? :) The beat starts here. |