Aihe: Viinylit-huone avattu
1 2
Karlsson
27.03.2007 14:09:47
Vinyylit on aina kiinnostava keskustelunaihe vaikka mäkin ihmettelen että miksi sitä pitäisi käydä huoneissa. Ja miksi vain LP-levyistä?

Luulen, että aloittaja tarkoitti ylipäätään vinyyliformaatteja tuolla "älppärit"-termillä. Sukupolvien kuilu! Kehitys kehittyy! Aika jättää! Parta kasvaa!
Lisää enemmän!
Blue Moon
27.03.2007 14:14:20

Luulen, että aloittaja tarkoitti ylipäätään vinyyliformaatteja tuolla "älppärit"-termillä. Sukupolvien kuilu! Kehitys kehittyy! Aika jättää! Parta kasvaa!

Samaa mäkin luulen mutta ikinähän ei voi olla varma... Perusasiat kuntoon, niin aiheesta voi ihan oikeasti keskustella.
Jamppa2
27.03.2007 14:50:22
Laittakaas jotain sivuja mistä voi tiirailla levareita yms. matskuu. Levyjä olis, mutta ku on niin saakelin huonot soittokamat (äidin ostamat joskus vuonna lootapasso).

Kiitoksia!
Ensin vessa sitten pissa.com
Blue Moon
27.03.2007 14:55:12

Laittakaas jotain sivuja mistä voi tiirailla levareita yms. matskuu. Levyjä olis, mutta ku on niin saakelin huonot soittokamat (äidin ostamat joskus vuonna lootapasso).

Kiitoksia!

Pro-jectin levareita + sälää:

http://www.project-audio.com/main.php?cat=default&lang=en
Marlowe
27.03.2007 15:54:05
Kenkkusta komppailen minäkin eli ei mielellään huonetta sellaiselle aiheelle, joka liittyy oleellisesti musiikkiin.
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)