Aihe: Loituma menestyy maailmalla
1 2
Modest Murskaaja
04.08.2006 20:51:40

http://www.youtube.com/watch?v=i6cEIfjaAAQ

Näitähän näkyy riittävän ihan joka lähtöön... XD

Voi hyvänen aika!:D Tämä on jo jotain!
En todellakaan uskonut suomalaisen nykykansanmusiikin nousevan pinnalle ainakaan tällaista kautta:D Ja mitä noista artikkeleista luin, niin eivät Loituman jäsenet itsekään, mitä en kyl arvellutkaan. No mutta käyhän se tietysti näinkin.:)
Peiliin katsominen maailman parasta huumoria
Rumba-Ali
04.08.2006 22:31:10

Eeehhhehhee... hajosin ihan täydellisesti :D

Mun lempparikohta on se, missä kundilla tippuu kielikin suusta. Hoho!

Mutta onnea ja menestystä Loitumalle. Mieluummin minä tuota rallatusta kuuntelen kuin vaikkapa Crazy frogia.
Japanische Schulmädchen kleben Steiken auf ihre Köpfer und Komodo ißt die. "Jazzihan on sitä kun soitetaan silmät kiinni väärin ja poltetaan pikkusikareita punaset kumpparit jalassa." -Vasara
sellisti
04.08.2006 22:39:31 (muokattu 04.08.2006 22:43:19)
Hulluja nuo ulkomaalaiset. Ei juma... mitähän ne vielä keksii. Ja millon Conan hoksaa käsitellä aihetta showssaan?

Hauska biisihän tuo on, on itekin tullut esitettyä sitä ties missä mieskvartetilla jo monta vuotta. Hupaisa juttu että siitä on nyt yhtäkkiä tullut maailmanlaajuinen "hitti". Koskaan ei voi tietää mikä lyö läpi... varmaan ovat Loituman jäsenetkin hieman ihmeissään.

Niin, ja tämä http://www.youtube.com/watch?v=i6cEIfjaAAQ pudotti aika totaalisesti..!
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
noir
05.08.2006 08:19:34
Alkuun en edes tajunnut tuota oikeaksi kappaleeksi. Kovin tutulta kuulosti, joten pidin sitä väännöksenä tai apinointina. Nörtit pääsivät näyttämään kyntensä muodin edelläkävijöinä.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Virallinen valvoja
Autoilijat pois liikenteestä!
ekikoo
05.08.2006 08:40:00 (muokattu 05.08.2006 08:40:43)
Vai tuon suusta tämä rallatus olikin peräisin

http://sieni.us/?id=5

e: ei siis mangatyttö
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
anttipi
07.08.2006 08:41:02 (muokattu 07.08.2006 09:06:44)

Hauska biisihän tuo on, on itekin tullut esitettyä sitä ties missä mieskvartetilla jo monta vuotta.

Sen vuoksi minulla varmaan loppui ne etnomusikologian opinnotkin aikanaan heti alkuunsa, koska minusta tuollaisissa biiseissä ei ole mitään hauskaa tai sympaattista - renkutus on vain ja ainoastaan ärsyttävä. Tanhuaminenkin jäi lapsena yhteen kertaan... Ei ole etnoa tässä pojussa. (Eikä näköjään enää huumorintajuakaan?!)
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Bardi
07.08.2006 09:25:43
Värttinä on aina ottanut minua suunnattomasti päähän, mutta tämä toimii. Piisiä on käytetty lukemattomissa yhteyksissä, mutta Loituma saa sen hienoon lentoon.

Voisin lyödä vetoa, että tämä päätyy Conan O'Brien showhun, kunhan sitä vain rummutetaan tarpeeksi hänen ohjelmansa keskustelupalstalla. Voi tietysti olla niinkin, että Conanin Suomi-kiintiö on jo täysi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)