Aihe: Silvia Night on huono häviäjä
1 2 3
Valokaari
22.05.2006 18:21:54

Copypaste sivulta: http://www.stara.fi/?p=3454

Islannin Silvia Night sekosi Euroviisuissa!
21.05.2006 20:54 · Viihdeuutiset

Islannin Euroviisuedustajat tulivat tunnetuksi sekoiluistaan Ateenassa jo ennen torstaista semifinaalia. Kisan tuoksinnassa ryhmän tanssija potki esimerkiksi Ruotsin Carola Häggvistin pukuhuoneen oven hajalle.

Aiemmin viikolla Silvia nimitteli Liettuan television suorassa lähetyksessä Hollannin edustajia lutkiksi ja huoriksi. Asian otti lehdistötilaisuudessa puheeksi eräs naistoimittaja.

- Se on jokin väärinkäsitys. En sanoisi noin ystävistäni. Vannon sen Islannin kansan kautta, Silvia Night puolusteli ja vaati samalla turvamiehiä heittämään asiasta kysyneen toimittajan ulos. Pian rimpuileva naistoimittaja kannettiin pihalla lehdistötilaisuudesta.

Finalistien selvittyä Silvia Night menetti lopulta täysin kontrollinsa ja sai raivokohtauksen. Hän käytti äärimmäisen rietasta kieltä ja haukkui pystyy useamman maan viisuedustajat. Varsinkin Suomen Lordi ja Ruotsin Carola saivat kuulla kunniansa.

- Te äänestätte jotain rumia ihmisiä jostain Suomesta, joilla ei ole edes oikeita meikkiartisteja! En ole lutka Hollannista tai ruma v***n narttu Ruotsista! Haistakaa v***u!, Silvia huusi toimittajille.

- Joku on levittänyt minusta valheita ja luulen että se olet sinä ja sinun televisiokanavasi. Vihaan sinua!, Silvia lateli osoittaen satunnaisesti valitsemaansa naistoimittajaa.

Toimittajien läsnäollessa tupakkaa vaatinut Silvia lyö tanssijaansa kasvoihin. Seuraavaksi hän purskahti itkuun, kun häneltä tiedusteltiin syytä miksi häntä ei saanut enempää ääniä. Silvia sekoili tosin pahasti jo harjoituksissa, jossa hän haistatteli läsnäolijoille ja haukkui näitä amatööreiksi.

- Soita se kappale!, hän komensi viisuista vastaavia teknikkoja.

Kun teknikot pyysivät Silviaa käyttämään ystävällisempää kieltä, tämä otti käyttöönsä sanavarastonsa viljellyimmät fraasit.

- Haista v***u! Soita se v***n kappale!, Silvia komensi teknikkoja paikalla olleiden ihmetellessä moista käytöstä.

Silvia Night on Islannin televisiosta tuttu ja kotimaassaan suosittu kuvitteellinen hahmo, jonka rooliin kuuluu huono käytös ja rivo kieli. Mikään rooli ei anna kuitenkaan oikeutta tällaiseen käytökseen Euroviisuissa tai muutenkaan julkisesti.

Silvian roolia esittää Ágústa Eva Erlendsdóttir, mutta viisupaine osoittautui ilmeisesti niin suureksi, että rooli karkasi niin sanotusti lapasesta. Hän uhkasi myös tehdä itsemurhan hyppäämällä sillalta, mutta tuo tempaus osoittautui nopeasti vain näyttelemiseksi. Oli päällä rooli tai ei, tuollaista käytöstä ei tulla varmasti suvaitsemaan jatkossa.
Rok rok.
FlatOutFucked
22.05.2006 18:46:36
Tuo on ihan mahtavaa. Katsoin tuon youtube -pätkän ja onhan tuo vedetty ihan överiksi. Varsinkin se sillaltahyppäämisepisodi. Loistavaa.

Mitä enemmän ihmisiä loukkaantui tuosta läpästä, sitä parempi! Euroviisut ovat nimenomaan oikea näyttämö kaikenlaiselle vittuilulle ja perseilylle.
arvid70
22.05.2006 18:47:59
Euroviisut ovat nimenomaan oikea näyttämö kaikenlaiselle vittuilulle ja perseilylle.

=O) sehän on sitte ku Mnet,,,,
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Heissi
22.05.2006 18:57:44
Mitä enemmän ihmisiä loukkaantui tuosta läpästä, sitä parempi! Euroviisut ovat nimenomaan oikea näyttämö kaikenlaiselle vittuilulle ja perseilylle.

Jeps. Sitä samaahan Lordin voittokin pohjimmiltaan on. Mutta päinvastaisella tavalla, hyväntahtoisesti, kuin tää Silvia Night. Onhan se nyt täysi haistatus koko viisuille, että sen tulee ja vie suvereenisti jokseenkin geneerinen rokkitsipale kaikkien perseenheiluttajien edestä.

Propsit siis sekä Lordille, että Silvialle.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
aksiom
22.05.2006 19:32:12
Tuo on ihan mahtavaa. Katsoin tuon youtube -pätkän ja onhan tuo vedetty ihan överiksi. Varsinkin se sillaltahyppäämisepisodi. Loistavaa.

Allekirjoitan. Mä olen kanssa ihan fani. Ihan tulee kaukaisesti mieleen Andy Kaufmanin valepersoonat.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
kyuss
22.05.2006 21:49:03
Euroviisujen kustannuksella saa mun puolesta pilailla niin paljon ku sielu sietää..
ozmo
22.05.2006 22:05:24 (muokattu 22.05.2006 22:11:09)
Ei tuota naista voi olla rakastamatta. :) Niin pirun nättikin vielä... Soon moro, mä muutan Islantiin!

E: Kuuntelin sen biisin sieltä kotisivuilta ja sehän on oikeesti hyvä! Perkele... Lordi my ass sano. 'ttu mua ei huvita taas mikään.
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
Bardi
22.05.2006 22:05:25
Silvia Nightin esittämä piisi oli minun mielestäni kisojen paras. Se kuullostaa samalla kertaa David Bowielta ja Britney Spearsilta. Piisin voi kuunnella ja katsoa mimmin omilta nettisivuilta.
Rattata
22.05.2006 22:08:43
Jostain syystä, mua vituttaa tuommoinen idiotismi. Jos se olisi aitoa, niin se vituttaisi tasan yhtä paljon. Ihan huonoa. Show on showta mutta kusipäiden pelleily on huonoa. Haluan oikeutta. Pommeja. Vitusti pommeja mulle.

Samaa mieltä.
jra
22.05.2006 23:20:54 (muokattu 22.05.2006 23:34:27)
Jotkut on verrannut Silviaa Krisse Salmiseen, mutta enemmän siitä tulee mieleen tämä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Borat
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a5/What_borat_believe.jpg

Borathan on saman tyyppinen loppuun asti viety provokaatio ja vedätys, johon ei esim. Kazastanin valtion huumorintaju riittänyt, vaan nolasivat itsensä uhkaamalla haasteella.

Tosielämässä Silviaa vastaa Seppo Räty, jossa ei itsessä ollut koskaan vikaa, vaan Zelesny (Carola) ja Backley (joku muu viisuilija) olivat paskuuttaan parempia. Järjestävä maa, sekä olosuhteen olivat Silvian...eikun Sepon mielestä yleensä enempi hanurista. Seppo Räty tuo ikimuistettava tartanin diiva.

Toinen tosielämän(?) hahmo, jota tämä Islannin Edit Piaf muistuttaa on Johnny Rotten (ja muut vastaavat), samanlaista käytöstä koreammissa kuorissa. Eikös se ollut aikoinaan aika rock, kun hieman ärsytettiin yliammutun törkeällä käytöksellä establihmenttiä. Menee viisukuvioissa paremmin läpi kun provo yhdistetään viisumuottiin sopivaan kappaleeseen (oli muuten toiseksi paras biisi;), eikä lähdetä itsestään selvästi punk-linjalla.
jra
22.05.2006 23:33:36 (muokattu 22.05.2006 23:34:15)
Tupla pois.
Nazareth
23.05.2006 12:19:04
Helvetti, on siinä lehmällä luonnetta ainaki.
Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6
Artist
23.05.2006 12:28:32
Islannin Silvia Night sekosi Euroviisuissa!
21.05.2006 20:54 · Viihdeuutiset

Hehee, hyvä meininki, eihän tuota voi tosissaan ottaa eikä pidäkkään!
"And I've lost my light, for I toss and turn I can't sleep at night"
biibob
23.05.2006 13:26:46
No vaikka olisi miten show juttu tämä silvia night ja huumori mielessä tehty, niin aika harvinaisen paskaa huumoria on omasta mielestäni. Yksinkertaisesti ei tällaista jaksa.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
jPekka
23.05.2006 13:45:07

No vaikka olisi miten show juttu tämä silvia night ja huumori mielessä tehty, niin aika harvinaisen paskaa huumoria on omasta mielestäni. Yksinkertaisesti ei tällaista jaksa.

Samaa mieltä olen minä. Minäminäminä-asenne on aina syväriltä ja persiasta, ja Silvia Knightin toteutus aiheesta oli sellaista alakoululaistasoa. Kas kun ei heittäytynyt kirkumaan ja sätkyttelemään lattialle ja uhannut sitten pidättää hengitystään, kunnes kuolee.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
jjylli
23.05.2006 15:43:45
loistavaa. tällaisesta punkkarit saattoivat vain haaveilla 70-luvun lopulla.
Bardi
23.05.2006 19:48:15

Kerrotko, mikä sinusta on aidosti hauskaa niin saadaan vähän vertailupintaa?
lasol
23.05.2006 20:06:02
Kerrotko, mikä sinusta on aidosti hauskaa niin saadaan vähän vertailupintaa?

minä voin sanoa että vaikka spede huumori
ei siis, on siis
jra
23.05.2006 20:39:22
Onko tämä sitten vaikka Jewel-huumoria, vaiko ihan Ágústa Eva Erlendsdóttir ihan ite.
http://www.youtube.com/watch?v=cuFfHndn9lY&search=silvia%20night

Kumma kyllä että meikäläiseen iski tämä tempaus, kun Aquat, Army of Loversit, Britneyt ja Liza Minellit ym. kimaltajat, kimittäjät ja kiukuttelijat ei ole koskaan napanneet sitten sentin vertaa. Ja Axl Rosen ym. tempoilu on korkeintaan joskus hieman huvittanut. Mikä huono häviäjä se semmoinen on joka ottaa häviönkin noin kybällä;)
Bonesaw
23.05.2006 20:52:19 (muokattu 23.05.2006 20:52:32)
minä voin sanoa että vaikka spede huumori

Jep. Olkoot vaikka kuinka humoristista,niin silti nuo "Typerä vitun huora ruotsista" - jutut menee ehkä hiukan yli.
-|-|-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)