ydinaukio 09.02.2006 11:44:30 | |
---|
Ennen menestystään HIM,The Rasmus jne. ei käsittääkseni valtiovaltaa pahemmin kiinnostaneet. Nimenomaan tämä on se oudoin asia koko jutussa. Miksi valmiiksi menestyneitä bändejä pitää tukea ja mainostaa lisää? Tämä on ihan sama juttu kuin kaikenmaailman MTV awardsit ja vastaavat. Siellä palkitaan jo valmiiksi menestyneitä artisteja. |
Listen 09.02.2006 12:03:59 | |
---|
Miksi valmiiksi menestyneitä bändejä pitää tukea ja mainostaa lisää? Ehkä siksi, että asioista päättävät eivät juurikaan seuraa rokkimaailmaa, eivätkä ole kuulleetkaan jostain arvostetusta B-sarjan bändistä. "Varma valinta", kun napsii nimiä Vuoden Myydyimmät Kotimaiset Top 10-listalta. Yes sir, I can boogie. |
rlo 09.02.2006 13:51:57 | |
---|
Lieneepä tuo Suomen kokoisessa maassa jonkinasteinen sääntö ,että jos haluaa tehdä musiikkia ns.vain omilla ehdoillaan niin parempi hankkia joku "sivuammatti" tai useempia.Vaikka olis hyväkin siinä omassa jutussaan. Jos taas haluaa leipänsä tienata soittamalla pelkästään niin...no ainakin tanssimusiikilla se lienee helpompaa kuin progella :-) Olen samaa mieltä. Esimerkiksi jazzia ei pääse moneenkaan paikkaan Suomessa soittamaan ja nekin harvat paikat on sellaisia, että pitää olla jo huippu ei edes keskinkertainen jazz-bändi saa keikkoja näihin paikkoihin. Rock-klubeja sentään onneksi on missä myöskin on aika kova taso. Nuorilla aloittelevilla bändeillä ei ole keikkamestoja, pitää vaan vatkata kellarissa korvat pilalle ennen kuin pääsee esiintymään. Les Is More |
Jumina5/6 09.02.2006 14:07:44 | |
---|
Lisää todenmukaisuutta ja dokumentteja telkkariin! :) KYLLÄ! Ja sitten niitä luontodokumentteja jne. kiitos, tositeevee EI kuulu näihin.. Ainakin omassa päässäni käsite 'viihde' tuntuu nykyään joltain pakkosyötetyltä media-pullalta. 'Viihdemusiikki'? 'Viihdeohjelma'? Jope Ruonansuu laulaa jotain humoristista ja Vintiöt juoksevat ympäriinsä? Apua. On tullut vakavan musiikin aika! Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska? |
ten 09.02.2006 14:15:59 | |
---|
Huonoa viihdettä on liikaa. Tehdään halvalla ja paljon. Miksei vois tehdä kalliilla vähän vähemmän. Jaksais ainakin seurata. TOISAALTA! 24 on hyvä. Myytinmurtajat on hyvä. Hyviä levyjä on jonkinverran. Huonoja sitäkin enemmän. Edelleenkin tusinatuottaminen on näköjään trendikästä. C.S.I. on hyvä. Subtv on hyvä. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |