wavelength 18.12.2005 12:42:58 | |
---|
Nyt: Opiskelen rummunsoittoa vailla vakkaribändiä. Alternative: Olisin huonosti kitaraa soittava akateemikko. En tiedä mistä puhun. |
T.R.N. 18.12.2005 13:24:35 | |
---|
Nyt: Kitaralla rockia ja punkkia samassa biisissä. Olisin: Jossain perseen vetkutus bändissä, missä on viisi helvatan hyvän näköistä mimmiä. Sitten rundattaisiin pienellä pakulla vähissä vaateissa. Joo, sellaseen olisi pitänyt pyrkiä alusta pitäen. Kattele nyt sitten kännisiä ukkoja. Hyi helvata... Vahingonilo on..???.. Ihan kivaa!
(Kaikkien kitarasankarien sankari Danny"DEE"Rottenstar orkesterista theFabulous65) |
SomethingWild 18.12.2005 13:25:00 | |
---|
Soittaisin varmaan folkkia tai tekisin konemusaa. Tilumaha pitää olla! |
Epämuusikko 18.12.2005 16:03:55 | |
---|
Hyvä muusikko. EDIT:Eli tekisin hyviä biisejä. Sama. "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
Rocco_Longfella 18.12.2005 16:08:44 | |
---|
Olisin laulaja. Olisin nytkin ihan mielelläni laulaja, mutten osaa laulaa yhtään. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Skebameizi 18.12.2005 17:42:49 | |
---|
Nyt: Metallikitaristi. Vaihtoehto: Grungebändin laulajakitaristi :) Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON! |
Nazareth 18.12.2005 19:10:27 | |
---|
Nykyinen: basisti Muutoin: kenties surkea blueskitaristi. "Ei juma! Nyt vasta tajusin että tossa avatarissa tuo hahmon kasvo näkyy! Aikaisemmin näin sen niinku että nuo silmät oli kuullokkeet ja se katseli tonne avan ylänyrkkaa kohti! - Jogo2000"IMIK #27 AKKK#6 |
Tietysti Pauligin 18.12.2005 19:52:09 | |
---|
Nyt: Soitan toisinaan bändiksikin luullussa kokoonpanossa Jälkeen: Soitan paremmin bändiksi luullussa bändissä Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
zorro 18.12.2005 20:20:23 | |
---|
soitan rockia soittaisin hancockin tyylistä fuusiojazzia jos osaisin |
Necromuru 20.12.2005 11:31:16 | |
---|
Jos en soittaisi kitaralla rässiä soittaisin varmaan poprokkia rummuilla, saisin yhtyeen kanssa levytyssopimuksen ja paljon teinejä, saisin jonkinlaista huomiota ulkomaillakin ja lentäisin parin levyn päästä ulos pändistä koska yritin vaikuttaa liikaa musiikkiin. Olet juuri kirjoittanut m.nettiin linkin hauskaan tai kiinnostavaan juttuun. Joku muu on kuitenkin kerennyt tekemään sen jo aikaisemmin, joten linkkisi on wanha! |
Tellervo 20.12.2005 11:32:29 | |
---|
En puhu siitä mitä nyt olen (no, harrastelija kuitenkin), mutta jos olisin nuorena ollut a) lahjakkaampi b) innokkaampi satsamaan kaiken musiikkiin, voisin kuvitella nykyisin olevani (muistutan painokkaasti a-kohdasta) kansanmusiikkiin ja jazziin suuntautunut/vivahtava laulaja. Olisin opiskellut esimerkiksi pop-jazz-konservatoriossa, tekisin omaa musiikkia, levyttäisin ja keikkailisin. Tämä siis jonkinlainen unelmien muusikko-minä. Pois en sulkisi muitakaan tyylilajeja. Saattaisin tehdä myös yhteistyötä useiden eri muusikoiden ja bändien kanssa, ja kenties tekisin myös biisejä muille tekijöille. Vähäks olis hienoo :) "Tää on kyllä ollut semmoinen päivä, että ei jää paljon lapsille kerrottavaa." – pira |
Notefix 20.12.2005 12:29:30 (muokattu 20.12.2005 12:30:52) | |
---|
Usein tulee mietittyä että jos hommat olisivatkin menneet toiseen suuntaan...varmaan olis ihan hyvin voinut olla vaikka rock-bändin kitaristi. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Meisseli 20.12.2005 12:31:01 | |
---|
Helvetin härskissä funkbändissä(siis niin härskissä että sais sakot kun poliisi kuulis) Sellaisella laulaisin niitä matalia pervon kuuloisia miesvokaaleja. www.strangefruit-band.com
www.must.fi |
Fortune 20.12.2005 15:50:44 (muokattu 20.12.2005 15:54:41) | |
---|
Nykyinen: tukeva(n) melodinen alternativepop-komppikitaristi. Vaihtoehtoinen skenaario: (laihempi) räkäisen melodinen haara-asentokitaristi reteässä rock-orkesterissa. Tosin nyt näyttää siltä, että jatkossa saatan olla molempia :) Paitsi laihempi. Look behind you, a three-necked guitar! |
Exhausted 20.12.2005 18:13:12 | |
---|
Nykyinen: Kitaristi emopop- ja metalcore-, aiemmin myös grunge-,bändeissä. Haluaisin olla: Hyvä laulaja jossain edellisen kaltaisista bändeistä. |
etnopoju 20.12.2005 18:15:55 | |
---|
asuisin yhä takahikiällä soittamassa paskaa metallia. |
shagriml 20.12.2005 20:10:10 (muokattu 20.12.2005 20:16:52) | |
---|
En soita missään. Jos mulla ois ollu kannustavampi lähipiiri niin uskoisin että soittaisin. Vanhemmat ja veli vaa jankkaa että minä en ole musikaalinen eikä minusta sellaista tule vaikka voissa paistettaisiin. Täytyisi päästä eroon näistä lapsellisista kuvitelmista, myydä soittimet ja lähtee opiskelemaan IT alaa ni sit oisivat tyytyväisiä. Voi helvetti jos kerrankin sais kuulla että "Kyllä susta on siihen, me tiedetään että on, nyt meet koesoittaa, annat parhaas ja me ollaan ylpeitä susta !". Ois paras joululahja minkä vanhemmat vois antaa. Mutta todellisuus on sitä että "vieläkö sä sitä humpuukia harrastat. etkö sä tajua että sulla ei oo lahjoja ! etkä vieläkää oo leikannu hiuksias !!! häpeä !!!". Kiva mennä koesoittaa kun tuntuu että oon maailman paskimman näköinen tyyppi ja suku sanoo että ei sinusta ole siihen. Näin paljon muhun uskotaan :( edit: Mä ihan oikeasti itkin sen jälkeen kun kävin kerran katsoo jotain klassista konserttia, siellä soitti 7 - 16 vuotiaat lapset ja heidän vanhempansa katseli ylpeinä. Voi helvetti jos mäkin saisin vanhemmat jotka uskois muhun, antais mun tehdä mitä mä haluun ja tulisivat vielä ylpeenä katsomaan :( Se on sellainen asia mitä en voi ikinä saada ja se satuttaa syvästi. |
Tapani L 20.12.2005 20:12:57 | |
---|
Osaisin ehkä soittaa jotain yhtä saoitinta ja musiikkityyliä sillei ihan hyvin. Nyt ei jaksa keskittyä musiikin saralla mihinkään yhteen tiettyyn juttuun, vaikka nyt on kyllä käynyt niin, että kaikki musiikki alkaa jotenkin sulautumaan yhteen, eikä aina oikein tajua niitä juttuja, jotka määrittelevät genren tai jotain. Tosin olen kyllä ihan tyytyväinen siihen, mitä nyt on. |
myrtonen 20.12.2005 20:19:15 | |
---|
Olisin rumpali. Sama. Vetäisin varmaan perusbeatia jossain humppaorkesterissa. Tai kevyen rokin bändissä. Pienenä halusin rummut mut ei ollu varaa, niin tuli lapsesta tuhoon tuomittu kitaristi. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
jjylli 20.12.2005 22:52:48 | |
---|
mä olisin tota niinku rikkaampi ja silleen niinku kuuluisampi ja niinku parempi niinku.. |