Seba 11.08.2016 23:00:27 (muokattu 11.08.2016 23:02:02) | |
---|
Lennu: Vastaisin silmää räpäyttämättä, että "no mitä siinä lapussa lukee?" Onneksi en ole myyjä. Olis varmaan vitun rasittavaa, kun tulis kaikenmaailman huutokauppakeisarit änkyttämään. No sit se hinta on se mikä siinä lukee ja voi ostaa tai olla ostamatta. Ei kai se sen kummempaa ole. Ostatte varmaan autotkin kaupasta pyyntihinnoilla :) Itse olen vuosia tehnyt myyntitöitäkin, ja aina niitä enemmän ja vähemmän kovia tinkaajia riittää. Jos se myyjää ahdistaa, niin on väärällä alalla. Onneksi et ole myyjä, oisit varmaan todella huono siinä :) |
tuskiz 11.08.2016 23:21:28 | |
---|
Kun kauppaa tehdään niin pienillä katteilla kuin soittimia kauppaavat kivenjalkaupat tekee, on myyjällä tavallaan vähän pakko saada kama myytyä jollon se hintakin voi tippua asiakkaan eduksi aika helpolla, Thomannit ja yms. jätit on eri asia kun niillä menee 1000 soitinta kaupaksi siinä ajassa kun joku yrittää tinkiä 350 euron kitarasta kympin pois, arvaa vaan tippuuko. Sen voi jokainen itse erikseen miettiä onko hirveä sortaja, itse saatana ja kaiken hyvän rikkoja jos yrittää viedä ne pienimmätkin katteet pikkumyyjiltä tinkimällä, mutta se on mahdollista ja kannattavaa. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
Seba 11.08.2016 23:26:03 | |
---|
Ihanaa kun on kaikki kylän jeesustelijat liikkeellä :) Oon saanut kyllä thomanniltakin 10% alennuksen tilauksesta kerran mainitsemalla asiasta :) Mutta onneksi täällä ollaan niin rikkaita että on varaa maksaa kaikesta vähän ylihintaa suosiolla. |
Lennu 11.08.2016 23:29:15 | |
---|
Seba: Onneksi et ole myyjä, oisit varmaan todella huono siinä :) Onneksi mä oon paras kaikessa muussa, vituttais olla ihan paska kaikessa. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
Seba 11.08.2016 23:30:53 | |
---|
Lennu: Onneksi mä oon paras kaikessa muussa, vituttais olla ihan paska kaikessa. Olet sillä tavalla onnekas. |
phiit 12.08.2016 07:02:06 | |
---|
Seba: No jos haluaa maksaa ilmasta välissä niin siitä vaan. Mä kysyn vaan että "mitä tää oikeasti maksaa", ja aina se oikea hinta on ollut eri kuin hintalapussa, liikkeestä riippumatta ja sen kummemmin tinkailematta Siksi Thomann niin saa aina edullisesti :) ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
tender.insanity 12.08.2016 07:53:15 (muokattu 12.08.2016 07:53:27) | |
---|
Kovimmat tinkaajat tunnistaa siitä, että ruokakaupassakin saavat tingattua hintaa alas. |
Seba 12.08.2016 13:22:29 | |
---|
phiit: Siksi Thomann niin saa aina edullisesti :) Tilaan kyl vaan sellaiset tavarat mitä täältä ei helposti saa, mutta onhan tuoltakin vuosien varrella yli 10K edestä tavaraa tullut ostettua. |
Seba 12.08.2016 13:23:02 | |
---|
tender.insanity: Kovimmat tinkaajat tunnistaa siitä, että ruokakaupassakin saavat tingattua hintaa alas. Tasku täynnä -30% tarroja :) |
Lennu 12.08.2016 13:30:51 | |
---|
Seba: Tasku täynnä -30% tarroja :) Niitä kutsutaan romaneiksi. "hoi täällä on vielä kannaa!" *kaataa koko laatikollisen kärryihin* "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
tender.insanity 12.08.2016 14:51:37 | |
---|
Seba: Tasku täynnä -30% tarroja :) Petos ei tietääkseni ole tinkaamista. |
Yallup 23.10.2016 10:00:43 | |
---|
Thomannin Gibson Les Paul-osasto on aika sekavassa tilassa. Siellä on monta vuosimallia ja ne automaattivirittimet joskus nostaa hintaa ja joskus jopa laskee. Yleisesti 2015-mallit ovat edukkaita, Standardeja alle 1600e. Samaan hintaan kuin tämän vuoden Studio joissa molemmissa automaattiviritin. 2017-mallin Studio makselee lähes 1900e kun sellaisen saa alle tonnilla ilman automaattiviritintä. Kun sorttaa hinnan mukaan, niin siitä on hankala ottaa otetta. "Tosta se taitaa lähteä.." |
Krice 03.11.2016 14:51:05 | |
---|
Tilasin 2 kpl vähän isompia akustiikkalevyjä (muistaakseni 120 x 60cm) niin thomannilaiset oli taittaneet ne keskeltä poikittain pakkaukseen. Uskon melkein, että ne olisi sopineet sinne laatikkoon (samanlainen missä T lähettää kitarat) myös suoraan aseteltuna. Tosi kiva kun levyt on mutkalla, mutta kaipa ne suoristuu kun laittaa lattialle ja painoa päälle. |
pitk 05.11.2016 19:29:08 | |
---|
Krice: Tilasin 2 kpl vähän isompia akustiikkalevyjä (muistaakseni 120 x 60cm) niin thomannilaiset oli taittaneet ne keskeltä poikittain pakkaukseen. Uskon melkein, että ne olisi sopineet sinne laatikkoon (samanlainen missä T lähettää kitarat) myös suoraan aseteltuna. Tosi kiva kun levyt on mutkalla, mutta kaipa ne suoristuu kun laittaa lattialle ja painoa päälle. Miksi et reklamoi? Et ole saanut kuranttia tuotetta. |
Krice 05.11.2016 23:52:49 | |
---|
pitk: Miksi et reklamoi? Et ole saanut kuranttia tuotetta. Ehkä thomannilaiset vain ajatteli, että levyt liimataan seinään koko matkalta, joten silloinhan ne menee suoraan kun kyseessä on kuitenkin pehmeä vaahtomuovi. Painon alla ne näkyy vähän suoristuneen eli eivät jääneet mutkalle. Palautetta voisin ehkä laittaa, jos muistaisin tai ehtisin... |
teukka 08.11.2016 09:38:36 | |
---|
Jospa ne siitä suoristuu. Meilläpä töissä on oltu sen verran näppäriä ajoittain että autojen kromilistoja, ties mitä kromattuja peltisoiroja on myös käännetty kaksinkerroin :D Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Seba 08.11.2016 22:25:46 | |
---|
teukka: Jospa ne siitä suoristuu. Meilläpä töissä on oltu sen verran näppäriä ajoittain että autojen kromilistoja, ties mitä kromattuja peltisoiroja on myös käännetty kaksinkerroin :D Jospa ne siitä suoristuu |
Krice 28.12.2016 14:58:45 (muokattu 28.12.2016 14:59:09) | |
---|
Thomannilaiset sekoilee taas... tein tilauksen ja maksoin sen, mutta sieltä tulee uusi maksuilmoitus, koska yhden tuotteen hinta laski sillä välillä kun Nordea lähettää muulirahdilla rahat keskieurooppaan kahdessa viikossa (mikä siinä voi kestää!). Nyt thomannilaiset haluaa palauttaa 18 euroa. Miksi? Hinnan pitäisi olla se alkuperäinen mikä tulee tilauksessa kassaviivan alle. Ihmeellinen käytäntö. Mitä jos jonkun tuotteen hinta nousee? |
barclay 28.12.2016 16:43:41 (muokattu 29.12.2016 21:03:51) | |
---|
Krice: Nyt thomannilaiset haluaa palauttaa 18 euroa. Miksi? Hinnan pitäisi olla se alkuperäinen mikä tulee tilauksessa kassaviivan alle. Ihmeellinen käytäntö. Mitä jos jonkun tuotteen hinta nousee? No voi harmi, säästit nyt omia rahojasi 18€uroa. Laita ne mun tilille kun et kerta tarvitse. Luulisin että melko moni vastaavassa tilanteessa ottaisi itse yhteyttä Thomanniin, että hei teidän hinnat on tippuneet, laskekaa sitä munkin tilauksessa ollutta hintaa! Thomannilaiset säästyy monelta vaivalta kun itse tarjoavat asiakkaalle hinnan tiputusta. Ihmiset ovat tarkkoja. Ainakin kerran on käynyt niin että Thomann on nostanut sivuillaan tilaamani tuotteen hintaa toimitusaikana, mutta tietenkään sitä orotusta ei ole multa peritty kun olen kertaalleen tuotteen jo maksanut. Luulen että lakikin tulisi tässä asiassa asiakkaan puolelle. |
iPadGuitarist 28.12.2016 20:11:31 | |
---|
Kun ajattelee että lähettivät Joulun alla päivän aikana 24 460 pakettia, niin melko viitseliästä porukkaa jos 18 ekua alkavat palauttamaan. Joku voisi jopa sanoa että hyvä asiakaspalvelu. |