drvulter 28.07.2005 23:46:26 | |
---|
UFO --- Shackle-razzle-futzal-craz |
KTR 28.07.2005 23:47:26 | |
---|
Stevie Wonderia en usko kenenkään voivan sanoa paskaksi. |
sellisti 29.07.2005 00:03:04 | |
---|
Mozartia en voi sietää. Todella mitäänsanomatonta hovikeikistelyä. Hyviä biisejä sieltä kaiken paskan seasta on puolimahdotonta löytää. Mielipide tuokin, mutta en nyt esim. Requiemia pitäisi minään hovikeikistelynä. Tosi väkevää ja dramaattista musiikkia. Sibeliuksella on ne pari hyvää hittiä, mutta enimmäkseen orkesteriteoksissa aivan kömpelöä ja kakkaa soitinnusta. Jotenkin ne sinfoniatkaan eivät tunnu ehyiltä. Sitä minä eniten kuitenkin ihmettelen, kuinka kukaan voi sietää Sibeliuksen lauluja ja pianoteoksia. No joo, Sibben tuotantoa leimaa jonkunlainen kömpelyys kautta linjan. Orkestraatio on raskasta ja pianosatsi taas muistuttaa monin paikoin orkesterisatsia. Mutta jos ei sen anna tolkuttomasti häiritä, niin onhan siellä hienoja juttuja joukossa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
DirtyFingers 29.07.2005 00:03:12 | |
---|
UFO "Don't talk to the eyes of a stranger" |
AnniK 29.07.2005 12:34:13 (muokattu 29.07.2005 12:37:07) | |
---|
Voin mainituista allekirjoittaa Absoluuttisen nollapisteen, Led Zeppelinin, M. A. Nummisen, Tuomari Nurmion ja Hendrixin ihan tosta vaan. RHCP on ollut jo kauan mun suosikki, mutta oon kuullu siitäkin haukkumista mm, että kaikki biisit kuulostaa samoilta ja että uusi kama on kuraa. Toto ei kai ole kauheen katu-uskottavaa monen mielestä... Joku ehdotti Bob Dylania, mutta siitähän vasta haukkuja kuulee! Sanovat, että kukaan ei jaksa äijän ääntä kuulla ja biisit pelkkää mitäänsanomatonta paskaa. Mun yksi kaveri lähes oksentaa kuullessaan Blowin' in the Windin. Jason & The Scorchers ei iske ainakaan muhun, tuli mieleen countryrokkimainen versio ramonesista. anteeksi syvästi. Mutta kyllä minä ainakin periaatteessa tykkään melkein kaikesta :) Mitä mieltä jengi täällä on Belle & Sebastianista? Niin ja Portisheadia kukaan ei vielä mun kuullen ole haukkunut. |
J.Ahonen 29.07.2005 12:43:49 | |
---|
Zappa, Kenelläkään, (ainakaan muusikolla) ei ole pokkaa miestä moittia. |
Silvio Dante 29.07.2005 20:57:05 | |
---|
Peer Gunt Aijai! |
Notefix 29.07.2005 23:01:52 (muokattu 29.07.2005 23:02:26) | |
---|
Mozartia en voi sietää. Todella mitäänsanomatonta hovikeikistelyä. Hyviä biisejä sieltä kaiken paskan seasta on puolimahdotonta löytää. En mäkään Mossesta nuorempana digannu, mutta nykyään olen oppinut arvostamaan. Hienoja melodioita ja ennenkaikkea musikaalista meininkiä. Mahtavaa musaa! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Vaskilintu 30.07.2005 01:50:46 | |
---|
Jethro Tull Blue Öyster Cult |
miccomalliton 30.07.2005 02:28:54 | |
---|
Sanotaan notta Riikinkukko & Ruskean Reijän Riekot. "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2
Kirka on mies. |
Lapsi_ajassa 30.07.2005 15:00:07 | |
---|
Kaikki muu on paskaa paitsi putkivahvistimilla soittaneet(kuolleet blues/rock kitaristit)/soittavat kitaristit. Ainiin Petrucci on tästä huolimatta paska kitaristi =/ T:M.net Hyvä sanoa että pertucci on paska kun et vaan tykkää siitä. Jos se ei osaisi soittaa niin sillon sitä ehkä vois paskaks sanoaki. |
Cut out 30.07.2005 16:56:45 | |
---|
Ja tähän väliin on pakko sanoa, että Dream Theater ei ole progea vaan fuusiojazzia. MegaMan Club #003 - Cut Man |
miccomalliton 30.07.2005 22:28:16 | |
---|
Hyvä sanoa että pertucci on paska kun et vaan tykkää siitä. Jos se ei osaisi soittaa niin sillon sitä ehkä vois paskaks sanoaki. Petrucci vai Pertucci..... ...päättäkää jo. "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2
Kirka on mies. |
Flow 30.07.2005 22:35:07 | |
---|
UFO --- On perseestä, joten se siitä... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Pluto 30.07.2005 22:49:49 | |
---|
Zappa, Kenelläkään, (ainakaan muusikolla) ei ole pokkaa miestä moittia. Eihän miehessä varmaan mitään vikaa ollut, mutta yhtää hänen kappalettaan en pysty kuuntelemaan loppuun asti. Zappa on vähän niinkuin muusikoiden työpaikkahuumoria, täydellistä ironiaa. Epämusiikkia. Don´t you eat that yellow snow... hohhoijaa Dillon, you son of a bitch! |
Lord of the strings 30.07.2005 22:53:52 | |
---|
En ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan Dream Theaterista pahaa. Vanha materiaali parhautta, mutta tuntuu että nykyinen materiaali on enemmänkin suorittamista ja virtuositeetilla kukkoilua. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
temesta 31.07.2005 16:05:46 | |
---|
Hyvä sanoa että pertucci on paska kun et vaan tykkää siitä. Jos se ei osaisi soittaa niin sillon sitä ehkä vois paskaks sanoaki. Huomaa sarkasmi.. :) Tämä ei ollut minun mielipide vaan suurimman osan muista muusikoiden.netistä.Petrucci Rocks ;) |
Härski 31.07.2005 16:36:48 | |
---|
UFO --- On paras, joten se siitä... |
sikanaama 31.07.2005 16:38:43 | |
---|
Semmosta puolisokeaa 90-vuotiasta akustisella vetävää mustaa blues ukkelia ei hauku kukaan. En tiedä nimeltä ketään semmosta mutta silti. Teillä kaikilla on kuva päässänne siitä ukkelista. No, kyllä joku teksasilainen punaniska sitäkin haukkuis, mutta ei musiikin takia. Käyn salilla vain koska rakastan sinua. |
Lapsi_ajassa 01.08.2005 22:33:54 | |
---|
Huomaa sarkasmi.. :) Tämä ei ollut minun mielipide vaan suurimman osan muista muusikoiden.netistä.Petrucci Rocks ;) Anteeksi, en ollut kovin hereillä. Sarkasmifiltterini oli hieman tiukalla. sitä sattuu |