Prophet 08.07.2019 23:28:02 | |
---|
AP: Mainittakoon otsikon alle, että muutenkin kammoksumani Kaija koon nykyinen tyyli ei käy omaan korvaan: pakkoko se on joka rivin päätteeksi ähkäistä. Ja niin nätisti kuin hän ammoin 1990-luvulla lauloi. Neljä ensimmäistä levyä on kuuntelukelpoista. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaija_Koon_diskografia |
Zed 09.07.2019 10:12:55 (muokattu 09.07.2019 10:14:55) | |
---|
AP: Mainittakoon otsikon alle, että muutenkin kammoksumani Kaija koon nykyinen tyyli ei käy omaan korvaan: pakkoko se on joka rivin päätteeksi ähkäistä. Ja niin nätisti kuin hän ammoin 1990-luvulla lauloi. Tätä olin juuri tulossa sanomaan. Joudun olosuhteiden määräämänä kuulemaan usein Iskelmä-kanavaa, ja sieltä tulee ainakin 3 kertaa tunnissa se Kaijja Koon kappale, jossa hän kuivakan nuhaisella nykyäänellään korisee jotakin tyyliin "... ja nöyrästi niiaa", minkä jälkeen käynnistyy ehkäpä yksi paskimmista koskaan kuulemistani kertosäkeistä, jonka jankuttavasta sävystä ja melodisesta köyhyydestä päätellen kappale on jonkun räp-iskelmä-keisarin viritelmä. Hyi helvetti, tämä maailma ilmiöineen käy päivä päivältä vastenmielisemmäksi. 33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio |
AP 09.07.2019 10:50:07 | |
---|
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
LordWinter 09.07.2019 11:49:19 (muokattu 09.07.2019 12:16:43) | |
---|
Vuosien varrella on muotoutunut seuraavanlainen pahuuden kolmiakseli Paranoid Smoke on the water Killing me softly |
Lunnu 09.07.2019 18:26:12 | |
---|
Nostalgy is not what it used to be |
Vessajono 09.07.2019 18:31:44 | |
---|
Lunnu: No ei o. Aivan hirveetä tuubaa. Kaikki mitä se on tehny. Ikinä. Ja se joka muuta väittää on kyllä eri mieltä. Kyllä se vähän niin on, että jos on tehnyt Tinakenkätytön ja Nää yöt ei anna armoo niin ei siinä kyllä oikein enää mitään voi anteeksi vaikka olis tehnyt Dark Side of the Moonin. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
Prophet 09.07.2019 18:53:08 (muokattu 09.07.2019 18:58:31) | |
---|
|
Kefiiri 09.07.2019 20:25:14 | |
---|
Sulla on kyllä pahat traumat. En ole musiikin asiantuntija. |
Lunnu 09.07.2019 20:42:57 | |
---|
Kefiiri: Sulla on kyllä pahat traumat. Jaa mulla? Enpä usko. Mielipiteitähän nämä aina on vaan, mutta ton artistin suhteen (monta muutakin löytyy) en vaan osaa ymmärtää sitä suosiota mitä se nauttii. Nostalgy is not what it used to be |
Kefiiri 09.07.2019 21:39:47 (muokattu 10.07.2019 07:01:05) | |
---|
Edit: olkoon... yritän pitää kiinni siitä jalosta periaatteesta, että tässä ketjussa puolustuksella ei pidäkään olla puheenvuoroa. En ole musiikin asiantuntija. |
Ahti Tuumiainen 09.07.2019 22:01:02 (muokattu 09.07.2019 22:02:45) | |
---|
Minä en ymmärrä puolienkaan nykyajan artistien suosiota. |
Lunnu 10.07.2019 18:07:31 | |
---|
Ahti Tuumiainen: Minä en ymmärrä puolienkaan nykyajan artistien suosiota. Tämän voin kyllä allekirjoittaa myös. Tai sanotaan n 85% Nostalgy is not what it used to be |
Jucciz 11.07.2019 20:01:36 | |
---|
AP: Onko Jii diivamainen? Ei kyllä oo tämmöistä fiilistä ainakaan ittelle tullut. Pikemminkin vaan jalat maassa -tyylinen oman tiensä kulkija. Arvostan korkealle. |
Pinewood 12.07.2019 07:48:19 | |
---|
Lunnu: No ei o. Aivan hirveetä tuubaa. Kaikki mitä se on tehny. Ikinä. Ja se joka muuta väittää on kyllä eri mieltä. Kyllähän Kaija Koo oli joka suhteessa huikea Maukka Perusjätkän taustalla. |
Dave Dangerous 14.07.2019 06:53:49 | |
---|
Laura Voutilainen ei ole mun makuuni. HUUTAJA ! Tylsän oloinen ihminen. LILJANKUKKA ; Yrittää olla jotai räppiä ja sitten huutaminen päälle,yök. hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Zed 14.07.2019 15:24:20 | |
---|
Fazerin suklaamainoksen "Aäe-aäe-aäe-aäeeh, ääh-aeeh". Tähänkin sitten piti saada joku näistä neljästäkymmenestä, listojen kärkipäitä hallitsevista eilen syntyneistä tytöstä vetämään tätä ajanmukaista, näennäisherkkää ja -taiteellista orgasmivoihketta. Kuvottavaa. 33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio |
AP 14.07.2019 16:27:45 (muokattu 14.07.2019 16:28:10) | |
---|
Dave Dangerous: Laura Voutilainen ei ole mun makuuni. HUUTAJA ! Tylsän oloinen ihminen. LILJANKUKKA ; Yrittää olla jotai räppiä ja sitten huutaminen päälle,yök. Laura Voutilainen on esiintyjänä kova ammattilainen ja käsittääkseni taitava laulaja, mutta hänen viime aikoina esittämänsä biisit ovat aika karmeita. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Lennu 14.07.2019 16:56:59 | |
---|
Mä en oikein ymmärrä tuota Vesalaa. Onhan se kiva ja fiksu ja kaikkea, mutta pitäiskö sen musan oikeasti olla niin suosittua kuin se on? Ja onko se? Vai onko se suurimmilla festareilla vaan siksi, että se on Vesala? Koska onhan se nyt, noh, aika köppästä musaa. Eikös? Ja ne lavashowt. Jestas. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
McLeach 15.07.2019 09:08:31 (muokattu 15.07.2019 09:14:36) | |
---|
Lennu: Mä en oikein ymmärrä tuota Vesalaa. Onhan se kiva ja fiksu ja kaikkea, mutta pitäiskö sen musan oikeasti olla niin suosittua kuin se on? Ja onko se? Vai onko se suurimmilla festareilla vaan siksi, että se on Vesala? Koska onhan se nyt, noh, aika köppästä musaa. Eikös? Ja ne lavashowt. Jestas. Näyttäis riittävän tänä päivänä, että tunnettu tyyppi heiluu lavalla mahd pelkistetyn pilipalijumputuksen säestämänä. Mauttomat vaatteet ja maksimi määrä taustanauhaa auttaa myös. Tuntuis toimivan festarikansalle ja nelonen medialle. Omaan silmään vaikuttaa siltä, että vesala ja monet muutkin pyrkii aika väkipakolla luomaan itselleen trendikästä imagoa. Ei ihan luoteta enää siihen, että hyvien biisien teko riittäisi itsessään. Eikä varmaan nykyteinille riitäkkään. Ahdistavaa katsottavaa ja kuultavaa. |
-Spade- 15.07.2019 09:54:22 | |
---|
Lennu: Mä en oikein ymmärrä tuota Vesalaa. Onhan se kiva ja fiksu ja kaikkea, mutta pitäiskö sen musan oikeasti olla niin suosittua kuin se on? Ja onko se? Vai onko se suurimmilla festareilla vaan siksi, että se on Vesala? Koska onhan se nyt, noh, aika köppästä musaa. Eikös? Ja ne lavashowt. Jestas. Ei pysty ymmärtämään. Vesala on jotenkin päässyt siihen Apulanta-tyyppiseen pisteeseen, että joka ikisestä julkaistusta biisistä tulee automaattisesti hitti. Esimerkiksi se Vain Elämäässä tehty Fintelligens-coveri soi edelleen radiossa, vaikka se on ihan selvästi tehty kännissä ja läpällä. Se voisi varmaan äänittää vaikka piereskelyä ja sämplätä sen päälle kakka_röpeltimen tyhjäkäyntiä ja silti se pyörisi voimasoitossa jossain Novalla ja Suomipopilla. Sanotaan vielä, että PMMP oli parhaimmillaan oikein hyvä bändi. Tuo soolomatsku ja "Köyhän miehen Lady Gaga" -tyyppiset showt eivät vaan toimi ollenkaan samalla tavalla. Ohan se varma. |