Aihe: Mistä bändistä/artistista ei juurikaan kuule nikottelua?
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15 16
JMP71
27.07.2005 23:36:23
En tiedä onko tätä jo tarjottu kun ei jaksanu kahlata läpi koko threadia: Paula Koivuniemi. Aikuinen nainen. Kaikki tykkää.
Hanki parempaa luettavaa.
tigrushka
28.07.2005 07:51:17
En tiedä onko tätä jo tarjottu kun ei jaksanu kahlata läpi koko threadia: Paula Koivuniemi. Aikuinen nainen. Kaikki tykkää.

Epäilen suuresti.
I got stripes ^..^
päänahka
28.07.2005 10:00:14
Kokeillaan vaikka Liekkiä, kuulostaa niin harmittomalta. (Vaikka en edelleenkään usko tähän koko juttuun.)
Soolot on perseestä.
ten
28.07.2005 10:35:15
Kokeillaan vaikka Liekkiä, kuulostaa niin harmittomalta. (Vaikka en edelleenkään usko tähän koko juttuun.)

Muuten jees musaa, mutta laulaja aiheuttaa nikotuksia ainakin mulla. Tämä ei ollut dissaus!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
salmivaara
28.07.2005 10:55:06

Karkkiautomaatti oli parempi.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
tigrushka
28.07.2005 11:49:55
Karkkiautomaatti oli parempi.

Komppaan.
I got stripes ^..^
JE
28.07.2005 12:28:41
Eagles?
gogo
28.07.2005 12:29:01
No mä olen nyt omien laskujeni mukaan viimeset 10 vuotta "fanittanut" AC/DC:tä, ja täytyy todeta että meikäläisen ikäluokassa ei tuo bändi ole mitään järin suurta arvostusta nauttinut. Muistan joskus kun on ollut puhetta musasta jne. ja on tullut mainittua että AC/DC on kova sana, niin silloin tällöin on tullut halveksuvia hymähdyksiä tyyliin "kuka tommostakaan vanhaa pieruilua enää kuuntelee".

Nyttemmin kun rock on tullut taas "muotiin" on ollut hauska huomata miten AC/DC ei enää olekkaan pelkkä fossiili ja nuoret gimmatkin joraa You Shook Me All Night Longia paikallisessa diskossa.
oksettaa.
Chemo
28.07.2005 13:41:53

-W.A. Mozart
-J.S. Bach

Sibelius voisi olla paikallisesti nikotteluttamaton säveltäjä, mutta hänellähän oli se yksi saksalainen inhoaja, joka julkaisi aiheesta kirjoituksia (eri asia sitten, ottaako tuota vakavasti ;-) Beethovenista muistan, että Seppo Heikinheimo ei digannut.. oliko se nyt liian karkeaa, mitä musansa Heikinheimolle oli.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
sellisti
28.07.2005 15:23:43 (muokattu 28.07.2005 15:24:07)
No mä olen nyt omien laskujeni mukaan viimeset 10 vuotta "fanittanut" AC/DC:tä, ja täytyy todeta että meikäläisen ikäluokassa ei tuo bändi ole mitään järin suurta arvostusta nauttinut. Muistan joskus kun on ollut puhetta musasta jne. ja on tullut mainittua että AC/DC on kova sana, niin silloin tällöin on tullut halveksuvia hymähdyksiä tyyliin "kuka tommostakaan vanhaa pieruilua enää kuuntelee".

Nyttemmin kun rock on tullut taas "muotiin" on ollut hauska huomata miten AC/DC ei enää olekkaan pelkkä fossiili ja nuoret gimmatkin joraa You Shook Me All Night Longia paikallisessa diskossa.

Joo no tossa on aika monesti kyse siitä, että sanojalla ei välttämättä ole edes käsitystä minkälaista bändin musiikki on, mutta kun se on "vanhaa" = se on huonoa. Tai se ei ole muodissa, in, cool = se on huonoa. Vaan annas olla jos joku hoksaa nostaa jonkin taas takaisin muotiin, niin entinen huono muuttuu kuin taikaiskusta taas hyväksi. Siinä ei silloin ole musiikkimaulla paljoakaan tekemistä.

Pätee siis muidenkin kuin AC/DC:n kohdalla.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Uli Con Carne
28.07.2005 16:34:48

Björk ja Jeff Buckley tulee mieleen, kuten joku sanoi, tiettyjen piirien 'pyhinä lehminä'. Tiiä siitä sitten, pidän itse molemmista ku hullu puurosta. Me, trendy?
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
hörhö
28.07.2005 16:40:44

-W.A. Mozart
-J.S. Bach

Sibelius voisi olla paikallisesti nikotteluttamaton säveltäjä, mutta hänellähän oli se yksi saksalainen inhoaja, joka julkaisi aiheesta kirjoituksia (eri asia sitten, ottaako tuota vakavasti ;-) Beethovenista muistan, että Seppo Heikinheimo ei digannut.. oliko se nyt liian karkeaa, mitä musansa Heikinheimolle oli.

Mozartia en voi sietää. Todella mitäänsanomatonta hovikeikistelyä. Hyviä biisejä sieltä kaiken paskan seasta on puolimahdotonta löytää.

Sibeliuksella on ne pari hyvää hittiä, mutta enimmäkseen orkesteriteoksissa aivan kömpelöä ja kakkaa soitinnusta. Jotenkin ne sinfoniatkaan eivät tunnu ehyiltä. Sitä minä eniten kuitenkin ihmettelen, kuinka kukaan voi sietää Sibeliuksen lauluja ja pianoteoksia.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Cut out
28.07.2005 16:57:35
En ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan Dream Theaterista pahaa.
MegaMan Club #003 - Cut Man
temesta
28.07.2005 17:07:08 (muokattu 28.07.2005 17:14:11)
Kaikki muu on paskaa paitsi putkivahvistimilla soittaneet(kuolleet blues/rock kitaristit)/soittavat kitaristit. Ainiin Petrucci on tästä huolimatta paska kitaristi =/ T:M.net
Rumpali Rölli
28.07.2005 17:33:55

hmmmmm
The Berzerker:in rumpali on aika nopea
Feggy
28.07.2005 17:35:11

Kerta se on ensimmäinenkin. Kuuntelen mieluummin vaikka Antti Tuiskua kuin sitä /&/#?&/?# proge-kakkaa.
Less is more.
kassper
28.07.2005 18:21:02

System of a Downia ei kai mainittu? Ei ole tullut vielä ihmisiä vastaan, jotka olis paskaksi sanonu. Jotkut tykkää ja jotkut ei, mutta kenenkään en ole kuullut haukkuvan pelkästään omaan musiikkimakuun sopimattomana huonoksi. Ehkä olen elänyt kuplassa. Tiedä häntä..

Vaan kaipa joka bändille löytyy omat vihaajansa (jos näin vahva ilmaisu sallitaan) ja faninsa.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Sergei Fallinen
28.07.2005 19:19:52 (muokattu 28.07.2005 19:22:23)

Minä olen. Kuullut ja puhunut. Usein.

-W.A. Mozart
-J.S. Bach

Bachista ei kyllä paljoa haukkuja kuule.
Chemo
28.07.2005 23:35:57

Mozartia en voi sietää. Todella mitäänsanomatonta hovikeikistelyä. Hyviä biisejä sieltä kaiken paskan seasta on puolimahdotonta löytää.

Sibeliuksella on ne pari hyvää hittiä, mutta enimmäkseen orkesteriteoksissa aivan kömpelöä ja kakkaa soitinnusta. Jotenkin ne sinfoniatkaan eivät tunnu ehyiltä. Sitä minä eniten kuitenkin ihmettelen, kuinka kukaan voi sietää Sibeliuksen lauluja ja pianoteoksia.

Hehe... tuli sitten tämäkin päivä nähtyä :-)

(Olitko ihanihan tosissasi, ettet löydä Mossen tuotannosta vahvempaa matskua?)
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
lord
28.07.2005 23:44:15
Aika harvoin kuulee pahaa sanottavan Kingston Wallista, mutta sehän onkin täysin oikein.

Nine inch Nails?
Joskus joutsenet näyttävät kurjilta. Vai oliko se sittenkin Pastilli? ...THV-klubi #19
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)