M-Juhana 16.11.2006 10:09:07 | |
---|
Muah! Enpä kuitenkaan taida olla. Akiman oli vaan kirjoittanut menneisyydestä. -i've seen the grand ole opry, and i've met Johnny Cash,
if that ain't country, i'll kiss your ass- David Allan Coe |
zodoff 16.11.2006 11:14:17 | |
---|
Ajattelin vaan infota, että CDONilla on nyt postimaksuttomat toimitukset 21.11.2006 klo 24 asti. Mit... tapan ne hurrit. Paitsi jos tämä jo tehty tilaukseni on myös postimaksuton. Tapan ne silti. Kokemuksia: kaikki tilatut tavarat ovat tulleet ajallaan, paitsi yksi levy pakattiin tilausstatusta katsellessani turhankin laiskasti lootaansa. Parin viikon kuluttua se lopulta saapui. Kaikki oli kuten pitikin. Pahoittelen, ettei minulla ole kerrottavana mitään kauhutarinoita. DVD-elokuvia en kyllä tilaa, lähi-Anttilasta saa parhaimmillaan puolta halvemmalla ja CDONin leffatarjonta on muutenkin herttaisen yhdentekevä. "Kuolemantuomio on askel kohti demokratiaa." |
Cathi777 16.11.2006 11:47:30 | |
---|
Sen verran täytyy sanoa, että on toimitus nopeutunut nyt noilla kummasti. Tulee levyt nykyään kahdessa päivässä ja se on kerrassaan hieno asia. Only pop music can break my heart... |
timanttiananas 08.12.2006 08:24:03 | |
---|
Tilasin syksymmällä 3 levyä, 2 tuli ajallaan ja 1 jälkitoimituksena kun ei heti ollut varastossa, eikä siinä mitään. 2 levyä oli kuitenkin rikki, siis kotelot. Kirjoitin ensin sähköpostilla valituksen, odottelin viikon päivät vastausta ja sitten löysin niiden sivuilta sen valmiin lomakkeen joka on ilmeisesti ainoa oikea tapa ottaa yhteyttä. Eli täytin sen. Vastaus tulikin opeasti että lähetetään uudet kotelot. Sitten meni kuusi viikkoa etten ollut kotona tarkastamassa posteja, sinä aikana jossain vaiheessa uudet kotelot kuitenkin tuli. rikkinäisinä. Olipa vitusti apua! Nyt pitäis taas jaksaa vääntää jotain valitusta sinne, jos nyt enää edes hyödyttää kun tässä on aikaa jo mennyt. Eniten ottaa päähän kuitenkin se että tilalle lähetettävät kotelot eivät ole todellakaan sama asia kuin alkuperäiset. Eihän sinne levyn taakse saa sitä kansipaperia mitenkään taiottua. Jotain se ei varmaan haittaa ja voi sanoa että musiikkihan se on tärkeintä. Mutta kun itse ostan musiikin levyllä enkä jonain mp3 tiedostona just sen takia että saan koko paketin, johon sisältyy musiikin lisäksi kotelo ja kansipaperit. Ja kun maksan täyden hinnan, oli se mikä tahansa, odotan saavani koko paketin, enkä pelkkää levyä läpinäkyvässä kotelossa. Se oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus. |
PekkaM 08.12.2006 10:13:38 | |
---|
Ihan hyvin pelaa, mutta varastosaldot olisi kiva juttu. Tuolla on kaikkea harvinaisempaakin katalookissa, mitä ei sitten välttämättä voidakaan toimittaa viikkoihin tai kuukausiin. Suomi ei oikein taivu noiden sähköpostien kirjoittajilta myöskään, mutta haittaa ei se. |
carnation 08.12.2006 11:27:34 (muokattu 08.12.2006 11:29:23) | |
---|
Mä en kyllä itse vaivautuisi valittamaan asiakaspalveluun rikkinäisistä koteloista. Niitähän saa ostettua oikeastaan mistä vain paljon pienemmällä vaivalla ja odottelulla. Pääasia että itse levy sekä kansipaperit on kunnossa. Se oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus. No äkkiäpä kyllä luovuit toivosta cdonin suhteen. Mulla on ihan helvetin monta tilausta, varmaan kaksi tai kolme kertaa on ollut jostain kotelo vähän hajonnut, mutta olen sen itse vaihtanut. Ei pahaa sanottavaa cdonista. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Mika Antero 08.12.2006 11:43:38 | |
---|
Eihän sinne levyn taakse saa sitä kansipaperia mitenkään taiottua. Tota... Luetunymmärtämisessäni saattaa olla puutteita, mutta mikäli ihan tavallisesta kotelosta on kyse, niin kyllä sen saa purettua osiin ja siten myös takaosan kansipaperin paikalleen. Rikkihän se tietysti menee viimeistään siinä purkamisvaiheessa... |
el Bastardo 08.12.2006 11:46:07 | |
---|
Mulla on ollut yks Destroyerin levy tilauksessa jo ties kuinka kauan. Saatettu mitätöidä jo, kuten kävi myös yhden Gentle Wavesin ep:n kanssa. Kovin pahaa sanottavaa lafkasta ei tosin oo, ihan hirveesti on tullut kyllä osteltua tuolta. Tilausten klikkailu on suorastaan kutkuttavan jännittävää. |
carnation 08.12.2006 11:55:57 | |
---|
Tilausten klikkailu on suorastaan kutkuttavan jännittävää. Kyseisen lafkan helppokäyttöisyys on petollista... "koriin vielä tuo... ja tuo tuosta. hei, katonpa onko sen ja sen bändin levyjä.. no onhan täällä, ostan heti kaksi... vielä mahtuis muutama levy.. ostanpa tuon". Ja kun laskunmaksun kanssakin saa vähän myöhästellä, niin ansa tilaajalle on valmis. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
KillingMachine 08.12.2006 14:50:13 | |
---|
Ainoa asia mikä CDON:issa ketuttaa on tämä postitus-systeemi. Levyt tulevat turhan hitaasti perille, kun esim Levykauppa X:ssä saa levynsä jo seuraavana päivänä jos lähettää tilauksen ennen klo.16. Laaja valikoima tietenkin on, mutta levyjen tiedot on välillä aivan päin mäntyä. Esim. kattelin aikanaan Soulfyn levyjä cd-onissa ja levyjen biisilistat olivat aivan virheellisessä järjestyksessä. Vihaksi pistää myös nuo epäviralliset haastattelu-cd:t ja semmoset joita siellä myydään. Niistä ei välillä tiedä onko ne virallisia vai ei. Basistit kunniaan. |
PekkaM 08.12.2006 17:19:30 | |
---|
Tuli tänään paketti tuolta ja vanhasta poiketen todella nopeasti. Yksi, mikä ei ollut muuttunut oli tuotteen kunto. Levykotelo oli taas kerran niin perusteellisesti paskana kuin vain olla voi. Kuoret ihan naarmuilla ja ties missä sotkussa, levyä pitelevistä "hampaista" 90% irti ja kotelon "sarana" molemmilta puolilta rikki. Eipä nyt ole juuri ylimääräistä jewel casea, mutta samapa tuo... |
sikanaama 08.12.2006 18:55:11 | |
---|
Miulla on kaikki toiminu kyseisen kauppiaan kanssa hyvin. Ikkään oo ollu mikään rikki. Kerran ei kyllä yhtä levyä enää ollutkaan saatavilla niin antovat 2,95e alennuksen seuraavasta tilauksesta. Käytin sen kun oli vielä muutenkin ilman postikuluja niin sain kuus ekee alennusta. Olin ihan et jee. Tylysä akka, terävä puukko. |
Cathi777 08.12.2006 19:25:22 | |
---|
Ainoa asia mikä CDON:issa ketuttaa on tämä postitus-systeemi. Levyt tulevat turhan hitaasti perille, kun esim Levykauppa X:ssä saa levynsä jo seuraavana päivänä jos lähettää tilauksen ennen klo.16. Laaja valikoima tietenkin on, mutta levyjen tiedot on välillä aivan päin mäntyä. Esim. kattelin aikanaan Soulfyn levyjä cd-onissa ja levyjen biisilistat olivat aivan virheellisessä järjestyksessä. Vihaksi pistää myös nuo epäviralliset haastattelu-cd:t ja semmoset joita siellä myydään. Niistä ei välillä tiedä onko ne virallisia vai ei. Kylläpä sä olet jo aika suhteellisen kärsimätön jos ei 2-3 päivää jaksaa odottaa. Ja tuollaiset levytiedot nyt ovat kuitenkin niin harvoin metsässä, että eipä oikeastaan ole valittamisen aihetta, kun miettii kuinka laajaa katalogia nekin esillä pitävät. Tuntuu, että tässä valitetaan nyt ihan turhista asioista. Only pop music can break my heart... |
Dana 08.12.2006 19:33:34 | |
---|
On tullut jonkin aikaa tilailtua levyt tuolta. Puol vuotta sitten oli aika paljon parinkin viikon viivästyksiä. Mutta nyt on homma lähtenyt paremmin toimimaan. Asiallisesti myös ilmoittavat, jos tilaus on myöhässä. Yhtä levyä ei ollut enää saatavilla viime tilauksessa välittäjä firmoissa ja hyvitykseksi antavat seuraavassa tilauksessa ilmaiset postikulut. Joskus on kuitenkin ollut levynkannet halki aika pahastikkin. En tiedä johtuuko huonosta pakkaamisesta vai missä sitten mättää. "Tömähtely yltyy ja muuttuu sitten yhtäkkiä. Se hidastuu kumuksi. Sitten hurinaksi." |
Rattata 08.12.2006 19:34:54 | |
---|
Ainoa asia mikä CDON:issa ketuttaa on tämä postitus-systeemi. Levyt tulevat turhan hitaasti perille, kun esim Levykauppa X:ssä saa levynsä jo seuraavana päivänä jos lähettää tilauksen ennen klo.16. Otahan huomioon että cdon on ruotsalainen yritys kun taas X kotimainen. D'oh! |
pehko 08.12.2006 21:34:26 | |
---|
ihme touhua. kyllä mulla on jokakerta tullu ihan oikeat levyt ja vieläpä nopeasti. ainoa miinus on se, että välillä on kotelot paskana, mutta sen varmaan voi laittaa postikustin piikkiin....ja sen että ne ei varmaan tykkää kun niitä postiluukusta lattialle paiskotaan. mutta kotelonhan voi aina vaihtaa....CDON on siis hyvä paikka. HEAVY...FUCKING...METAL! |
KillingMachine 09.12.2006 13:22:00 | |
---|
Kylläpä sä olet jo aika suhteellisen kärsimätön jos ei 2-3 päivää jaksaa odottaa. Ja tuollaiset levytiedot nyt ovat kuitenkin niin harvoin metsässä, että eipä oikeastaan ole valittamisen aihetta, kun miettii kuinka laajaa katalogia nekin esillä pitävät. Tuntuu, että tässä valitetaan nyt ihan turhista asioista. En minä vaan ole koskaan saanut 2-3 päivässä levyjäni. Yleensä noin 5 päivää. Saattaa johtua tietysti siitäkin, että olen tilannut semmoisia levyjä joiden toimitusaika on 3-5 päivää, kuten joihinkin tietoihin on merkitty. Basistit kunniaan. |
Randomizer 09.12.2006 14:14:43 | |
---|
Kotelot ovat kyllä aina paskana, mutta tästä voidaan syyttää vain ja ainoastaan Postin helläkätisiä työntekijöitä. Kaveri, joka näkee Postimiesten toimintaa joka päivä, tietää kertoa että aika surutta paketteja viskellään, riippumatta siitä mitä paketit sisältää. Itse sain CDONista tällä viikolla väärän tuotteen. Vituttaahan nuita lähetellä takaisin, sentään ei tarvi postimaksuja maksella. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
sellisti 09.12.2006 15:35:02 | |
---|
Kotelot ovat kyllä aina paskana, mutta tästä voidaan syyttää vain ja ainoastaan Postin helläkätisiä työntekijöitä. Kaveri, joka näkee Postimiesten toimintaa joka päivä, tietää kertoa että aika surutta paketteja viskellään, riippumatta siitä mitä paketit sisältää. Aika karun omakohtaisen kokemuksen tästä sain vähän aikaa sitten, kun olin tilannut Jarkko Martikaisen Rakkaus-albumin vinyylinä postitse. Postinjakaja oli päättänyt tunkea paketin väkisin laatikkoon, vaikka se ei ollut selvästikään sinne kunnolla mahtunut. Paketti oli melkeinpä S-kirjaimen muodossa kun sain sen revittyä ulos laatikosta. Kaiken lisäksi n. kaksi kolmasosaa paketista sojotti pystyssä laatikon ulkopuolella kaikkien nähtävillä ja kenen tahansa varastettavissa. Ihme kyllä itse tuote oli ehjä ja soi normaalisti, mutta tuosta lähti kyllä niin tulikivenkatkuinen palaute postin suuntaan, että toivottavasti terveiset kulkivat ko. työntekijälle asti. No, en tilannut pakettia CDONista joten päättyköön offtopic tähän. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Fellow 10.12.2006 11:40:01 | |
---|
Onko järkevää tilata CDON:sta levyjä hintaan 115,7 €? Jos tulee levyt paskana ja kaikkee niin kun on kuitenkin isot rahat... ??? Genret p*rseeseen |