Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 558 59 60 61 6267 68 69 70 71
ramses59
11.10.2015 01:44:48
Lemmy,Blackmore,Gallagher,Feelgoog poppoo,Status Quo,Uriah heep,Deep Purplen porukkaa,Sex pistols lontoossa,Frank Marino ja sit oli näistä ulkomaisista noi ZZ-TOp veikot.Suomi osastoa no tärkein on ISOKYNÄ LINDIS ja PAVE M.Sleepyt,Pelle,Kojo,Ganes,Zero nine,Wickwam,Eero,Jussi,and the Boys,Peer Gynth,Black Sliders,Muska,Kojo,Juice,Eput;
Tänä Päivänä Arvostan Suuresti Erja Lyytikäistä vaikka en ole ehtinyt häntä katsomaan yhdellekkään hänen keikalleen?No olen meidän kaikkien loppusijoituspaikassa töissä eli semetery yard? Yuo all well come?
Kipponi
11.10.2015 09:22:41
Pakko tämä on laittaa, vuotta en muista tarkkaan, mutta 90-luvulla.
Vesku, Spede ja Simo Salminen samaan aikaan Hyvinkään Shellillä kahvilla.
Tilanne tuntui jotenkin epätodelliselta, elokuvalta.
Monia julkkiksia nähnyt, mutta jutellut vain muutaman kanssa : Tony Halme, Jarkko Martikainen.
Ehkä sitä vaan haluaa antaa heidän olla rauhassa siviilissä.
Markkinat tekevät ostajista ja myyjistä vihollisia. Jokaisessa kaupankäynti tilaisuudessa yksi osapuoli saa enemmän vain jos joku toinen osapuoli saa vähemmän.
joku muu sikko
11.10.2015 09:42:18 (muokattu 11.10.2015 09:43:21)
Vessajono: Kai olit firmalipuilla?

Firman pikkiin tietysti. Jos musiikki olisi ollut pääasia sniin Brucen piisejä voi kyllä soitella kotona ihan itsekseenkin.
RockFanatic
06.09.2016 19:20:05
Malcolm Youngin.

M-a-l-c-o-l-m Y-o-u-n-g. No niin, siinä tuli tavattua taas kerran.
jukkajylli
06.09.2016 20:30:32
Mä asun Kruununhaassa. Täällä on riesoiksi asti ja nurkat täynnä julkkiksia. Niitä tulee ovista ja ikkunoista. Niitä ei kehtaa olla tervehtimättä kadulla. Mutta sitten jos ne alkavat jutella, pakenen kyllä nopeasti johonkin tekosyyhyn vedoten. Olen kuitenkin kaukaa Espoosta kotoisin. Siellä ei tarvinnut naapureita moikata, ja niitä perkeleen julkkiksiakin näki vaan teeveessä.
Stidi alla.
Funkånaut
06.09.2016 20:32:38

RockFanatic: Malcolm Youngin.

Hohoo nyt tuli tuore juttu taidan kirjata tämän kasku_kirjaani
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Seba
06.09.2016 20:37:30

jukkajylli: Mä asun Kruununhaassa. Täällä on riesoiksi asti ja nurkat täynnä julkkiksia. Niitä tulee ovista ja ikkunoista. Niitä ei kehtaa olla tervehtimättä kadulla. Mutta sitten jos ne alkavat jutella, pakenen kyllä nopeasti johonkin tekosyyhyn vedoten. Olen kuitenkin kaukaa Espoosta kotoisin. Siellä ei tarvinnut naapureita moikata, ja niitä perkeleen julkkiksiakin näki vaan teeveessä.

Mä asun Siuntiossa. Täällä tulee vaan Maki vastaan joka nurkan takaa.
Ja se yks oopperamuija laulaa joka kissanristäisissä väkisin jotain.
Liiemmin nuo julkimot ei täällä pääse häiritsemään MUN rauhaa.
Seba
06.09.2016 20:39:03

Funkånaut: Hohoo nyt tuli tuore juttu taidan kirjata tämän kasku_kirjaani

Oli sentään amerikkalaisittain tavattu
Pelimonni
07.09.2016 01:31:23
MV: kertokaapa. Kertokaa myös missä näitte ja mistä keskustelitte. Tossa mun:

Jari Huttunen(niskalaaki)-Ruisrock 2002 oli menossa ja kaverin kanssa mentiin jutskaamaan. Nimmarit sälli anto ja päästiin samaan kuvaan.

Trio Niskalaukaus-Nimmarisessiot oli turun Anttilassa? ja nimmareitten kera ostin kyseisen bändin kirjan. Nipalta kysäsin että miks tukka lähti. Se oli kyllästynyt reuhkaan kuulemma.

Jouni Hynynen(Kotiteollisuus)-Ruisrockissa 2003 ennen ku äijä läks bussiin. Satu peikoista biisistä kysäsin et miks eivät vetäneet ja eivät kuulemma osaa. Hynynen sitten ehdotti että jos me mentäis laulamaan se seuraavalle keikalle. Ei sit kumminkaan menty.

Onhan sit niit ketkä on ohimennet nähny. Mikael Monroen näin kans turussa. Sotki fillarilla ku viimeistä päivää ja meinas nupittaa:)

Arlen Roth. Vinnie Moore. Dave, Remu, Ben, Järvinen, Silvennoinen, Frank Marino.
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
Pelimonni
07.09.2016 01:35:07
MV: kertokaapa. Kertokaa myös missä näitte ja mistä keskustelitte. Tossa mun:

Jari Huttunen(niskalaaki)-Ruisrock 2002 oli menossa ja kaverin kanssa mentiin jutskaamaan. Nimmarit sälli anto ja päästiin samaan kuvaan.

Trio Niskalaukaus-Nimmarisessiot oli turun Anttilassa? ja nimmareitten kera ostin kyseisen bändin kirjan. Nipalta kysäsin että miks tukka lähti. Se oli kyllästynyt reuhkaan kuulemma.

Jouni Hynynen(Kotiteollisuus)-Ruisrockissa 2003 ennen ku äijä läks bussiin. Satu peikoista biisistä kysäsin et miks eivät vetäneet ja eivät kuulemma osaa. Hynynen sitten ehdotti että jos me mentäis laulamaan se seuraavalle keikalle. Ei sit kumminkaan menty.

Onhan sit niit ketkä on ohimennet nähny. Mikael Monroen näin kans turussa. Sotki fillarilla ku viimeistä päivää ja meinas nupittaa:)

Mulla oli hyvä tämä Roth / moore tammisaaressa. Arlen alkoi valokuvaamaan Mooren keikkaa, ja pudotti aurinkolasit. Pääsit sitten lavan taakse kattoon, ja sain plektran. Annoin lasit. Jotenki hienokeikka. Volvolla ne tuli.
Aivan sama mitkä on pääteputket. Eipä vaikuta saundiin pätkän vertaa. 5e3 parani huomattavasti, kun vaihdoin V30 WGS Reaperiin. Tärkeintä on säröputki, ja ensimmäinen, jos haluaa puhdasta. Ditto. Flashback, nähty. Ei Minulle. Nova. Ditto Looper
Eläkeläissoittaja
10.09.2016 16:05:38 (muokattu 10.09.2016 16:07:57)

Michael Monroe ja Andy. Samassa pöytäseurueessa Joensuun Kimmelissä kesällä 1980-luvulla juteltiin hotellin terassilla. Hauskoja tyyppejä. Muitakin suomalaisia tavattu ja säestettykin, kuten esim. Jussi Raittinen. :)
Eläkeläissoittaja
11.09.2016 12:00:52

Gene Simmons astui samaan hissiin kerran Oulun Hotelli Vaakunassa 1980-luvulla, kun olivat Kiss-yhtyeineen siellä konsertoimassa.
Ihmetteli paljon, ettei hotellin aulassa ollut ainoatkaan fania vastassa. :)
joku muu sikko
11.09.2016 16:06:54
Petruccin John poisti kerran alle 5 minuutissa FB seinältään tekstin jossa kehuin ENGL:n styrkkareita. Ollaan siis käytännössä frendejä ja bändikavereita.
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
Eläkeläissoittaja
15.09.2016 21:38:21

Keitä tunnettuja, tuntemattomia, luupäisiä, suurisuisia ja kaikentietäviä, vänkäänväisiä muusikkoja olette tavanneet, ettekä halua tavata heitä enää koskaan.
Tunnen itse ainakin yhden haitarinsoittajan. ;-)
reaper666
15.09.2016 21:42:10
Eläkeläissoittaja: Keitä tunnettuja, tuntemattomia, luupäisiä, suurisuisia ja kaikentietäviä, vänkäänväisiä muusikkoja olette tavanneet, ettekä halua tavata heitä enää koskaan.
Tunnen itse ainakin yhden haitarinsoittajan. ;-)

Pedroko???
Eläkeläissoittaja
15.09.2016 21:57:58

reaper666: Pedroko???

Ei, ei, ei! :D
reaper666
15.09.2016 22:04:07
RockFanatic: Malcolm Youngin.

Hyvin tavattu. Vaikuttaa kyllä kirjaimien luettelulta. Suomessa kuuluu tavata.

Mal-com Youn-g.
jukkajylli
15.09.2016 22:27:36
reaper666: Hyvin tavattu. Vaikuttaa kyllä kirjaimien luettelulta. Suomessa kuuluu tavata.

Mal-com Youn-g.

malcolm@mal.com
Stidi alla.
Gritsen
15.09.2016 23:22:41
En tiedä, oliko ihan lähtökohdiltaan asiallisen servauksen tehnyt valistaja Reaper666 tosissaan vai ei, mutta sikäli mikäli suomen kielen tavuttamistaidolla on mitään merkitystä nykymaailmassa jollekin muulle ihmisryhmälle kuin ykkösluokkalaisille ja taittajille, tässä AC/DC -yhtyeen dementoituneen kääpiöukkelin nimen oikeaoppinen tavutus:

Mal-colm Y-oung.

Toki englanninkielisten sanojen ja nimien suomeksi tavuttamisesta voidaan joskus olla montaa mieltä, mutta ainakaan ng-äännettä ei ole tapana tietääkseni koskaan laskea erilliseksi tavuksi yksinään.
reaper666
16.09.2016 07:17:29
Gritsen: En tiedä, oliko ihan lähtökohdiltaan asiallisen servauksen tehnyt valistaja

Todella asiallinen servaus kun vitsi oli vanha jo sivulla 2. Sen takia avautusinkin :D

kääpiöukkelin nimen oikeaoppinen tavutus:

Mal-colm Y-oung.

Toki englanninkielisten sanojen ja nimien suomeksi tavuttamisesta voidaan joskus olla montaa mieltä, mutta ainakaan ng-äännettä ei ole tapana tietääkseni koskaan laskea erilliseksi tavuksi yksinään.

Siis meneekö tosiaan noin se tavutus. Olen aina ollut siinä uskossa, että ulkomaalaisjuttuja voi tavutella tosta vaan silleen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)