Aihe: Vaikeasti avautuvat levyt
1 2 3 4 5 6
quandary
26.05.2005 02:26:01
Devourment - Molesting the Decapitated
HaloOfFlies
26.05.2005 08:42:46 (muokattu 26.05.2005 09:57:59)

Mulla Deftonesin White Pony on ollut suhteellisen hankala levy. Kaksi kertaa levyn olen kuunnellut läpi ja vasta kolme biisiä ehtinyt kunnolla kolahtaa. Change (In The House Of Flies), Knife Prty ja Digital Bath.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
miscage
26.05.2005 09:46:22 (muokattu 26.05.2005 09:46:35)
Korn: Issues

Kun Korniin tutustuin Follow The Leaderin kautta, ja sen jälkeen hankin Issuesin, olin ns. "mitä vittua?" tilassa. Levy kuulosti aivan hirveältä, ainoastaan eka videobiisi Falling Away From Me potki joten kuten. Levy jäi hyllyyn about vuodeksi. Sen jälkeen aloin satunnaisesti kuuntelemaan, ja vähitellen levy alkoi aueta, nyt se on ehkäpä mielestäni jopa kovin Korn-albumi. Helvetin kylmä ja kolkko levy, tykkään.
- Onx Mamba hyvä? - No on se nyt ihan kohtalainen.
tuhti
26.05.2005 12:15:09
Liekki - Veljet... siinä on jotain sanoin kuvaamatonta pulun kakkaa josta ei saa selvää vaikka kuinka haluais... jotaki veljesi ei oo hoomoo jotain sinne päin sain selvää..... Että repikää siitä huumoria.

Hoho. Tämä oli niin absurdia että repesi ja pahasti.

Juu, on se Veljet kova albumi..
"persoonallista" - Kim
beorn
26.05.2005 12:49:30

MR. BUNGLEn Disco Volante.
Vähän hämärää kamaa aluks, mutta kun kerran pääsi sisään, niin siinä sitä sit oltiin... Nerokasta kerrassaan!!
Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!!
HungryFD
26.05.2005 17:28:04
No, ostettuani Halenin 5150:n ajattelin että siinä on monta täytekappaletta hittejä lukuunottamatta, mutta nykyään parhaat biisit levyltä/Van Halenilta ovat 5150 ja Love Walks In. Myös ...And Justice For All oli vähän vaikeasti avautuva.
Seek & Destroy
Muovinen
26.05.2005 23:07:57

Mulle koko Liekki touhu oli aluksi että häh? Tyyppi näppäilee kivasti kitaraa mutta eihän tässä tapahdu yhtään mitään. Onneksi olin totaalisen väärässä ja nyt levyhyllystä löytyy sekä Korppi että Rajan Piirsin Taa.

TOOLin levyt tippuvat myös samaan kategoriaan, paitsi että hyvät kutinat oli Aeniman kohdalla alusta asti. Lateralus olikin sitten ihan tuttua juttua.
"nothing hurts like someone who knows everything about you, leaving you behind" -Mr. E
cerulean
26.05.2005 23:21:55
Ehdottomasti St. Anger. Aluksi se on kuin kokovartalopuudutus, mutta sitten se alkaa vähitellen toimia ja paluuta ei enää ole. Loistava lätty, sanokoon muut mitä sanoo...
After Ruth left me, i´ve been ruthless.
Torniojaws
26.05.2005 23:32:21 (muokattu 26.05.2005 23:32:46)

Noh Dream theaterin Metropolis part II avautuu aika vaikeasti... jos joku tajusi niin oliko se nyt se Miracle se tappaja?

Se oli se hypnisti. Tässä koko tarina:

http://www.dtfaq.com/category/12#1032
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Nikke
27.05.2005 02:07:07
Aika moni maininnut YUP:n Lauluja metsästä-albumin. Itelle tuo albumi aukes heti ekalla kuuntelulla. Sen sijaan saman orkesterin uusin tuotos Keppijumppaa kesti aueta hetkisen, mutta nyt en löydä levyltä yhtään huonoa raitaa.
No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin
jyrildo
28.05.2005 04:33:21
Monien kehujen saattelemana menin rohkeana poikana ja ostin Flower Kingsin unfold the future tupla cd:n Ensimmäisillä kuuntelukerroilla tuli selväksi, että onpas taitavasti soitettu... Onpas pitkiä biisejä (eka biisi puol tuntia ja risat)... Kyllähän täältä hyviä melodioita löytyy. Nojoo tuommosta se oli varmaan 2kk ja melkeen joka päivä kuuntelin ennenku kolahti! Tätä nykyä Flower Kings yks omia suosikkibändejä ja pidän sen pääjehua Roine Stoltia yhtenä parhaimmista biisien tekijöistä.
this1sux
28.05.2005 13:11:29
en ymmärrä miksi dream theaterin levyt olisivat vaikeasti avautuvia, meikään ne iski aikanaan heti ;) samoin spiral architect, spastic ink, meshuggah, necrophagist, the dillinger escape plan etc, bändit joita kaikki eivät jostain syystä jaksa kuunnella, vaatii kuulemma liikaa keskittymistä.

mutta ihmiset ovat erilaisia ja erilaiset levyt iskee eri lailla. kieltämättä, radioheadin kid-a oli aika outo aluksi ja onhan se sitä edelleen. turmion kätilötkin alkoi toimia vasta kun oli nähnyt keikan :D
alex
sellisti
28.05.2005 14:13:21
Aika moni maininnut YUP:n Lauluja metsästä-albumin. Itelle tuo albumi aukes heti ekalla kuuntelulla. Sen sijaan saman orkesterin uusin tuotos Keppijumppaa kesti aueta hetkisen, mutta nyt en löydä levyltä yhtään huonoa raitaa.

Voisin allekirjoittaa tuon sanasta sanaan.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
karhuot
07.06.2005 18:12:07
Kingston Wall - Tri-Logy, Ihan armotonta paskaa aluksi, eikä muuten levy "aukea" jälkeenpäinkään ellei kuuntele bändin muita levyjä.
maelstrom
07.06.2005 19:26:18
Radioheadilta ollaan tietysti totuttu jonkinasteiseen vaikeuteen, mutta Hail to the Thief vaati uskomattoman määrän "ei vittu tämä on kyllä pettymys" -päivittelyjä, ennenkuin siitä alkoi saamaan mitään irti.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
Isodee
07.06.2005 20:23:14
Martti Servo & Napander - Sydämen Amiraali

Heti aukesi - Hieno levy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)