Aihe: cdon.com
1 2 3 4 5 6 7 827 28 29 30 31
JC
03.05.2005 21:57:56
Sainpa ensimmäistä kertaa väärän levyn. Tilauksessa oli Renaissancea, mutta toimittivat This Mortal Coil'in levyn. Mikä lie!?
Torniojaws
04.05.2005 17:47:10

Hoho

Yääh. Eipä olisi pitänyt nauraa. Tänään sain täsmälleen samanlaisen mailin omista tilauksista :/ Eli lähettävät lienee sitten tyhjän paketin.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
undone
04.05.2005 19:31:24
Viimeinen tilaus tuli pussitettuna. Yleensä levyt ovat tulleet pahviin käärittyinä. Olenko ainoa vai ovatko muut huomanneet saman?
Jos puhut cdon.comista, niin aina on mulle tullut pussissa. Mut hyvin harvoin levyjen kannet on vaurioitunnu, kun taas ariman.fi:sta tulee useinkin vaurioituneena. Arimanilla on kyllä takuu, jonka takia saa kyllä uudet kannet seuraavan tilauksen yhteydessä.
Mutta eipä se levyjen kunto ole tilausfirmasta kiinni, luulis kuljetuksessa menneen rikki. Onneksi levyt on aina säilynny ehjinä, nehän on tärkeimmät!!
undone
04.05.2005 19:37:15
Mitenkä muuten yleisesti ottaen porukalla on kokemusta tuosta paikasta?

Suosittelen, Ruotsista asti tuleevat, mut postimaksu on 3 euroa, joten kannattaa kyllä. Aina oon oikeat levyt saannu, toimitusaika on noin viikko, sen yli ei mulla ole koskaan mennyt.

Sitten on www.ariman.fi, postikulut 7 euroa, Espoosta tulee ne.
Siellä on aika usein halvemmat hinnat ja jos on nettipankki käytössä, postituskulut tippuu, mutta en nyt muista, oliko ne 4 vai 5 euroa, käy sivuilta kurkkaamassa!! Huomaa, että uusilla levyillä on tossa firmassa pidempi toimitusaika, sen näet klikkaamalla levyn tietoja. Käytettyjä oon tilaillu tuolta ja ovat loistokunnossa, niin levyt, kuin oheissäläkin, mitä nyt joskus on kannet menneet rikki..

Molemmista paikoista olen tilannut ja tilaan jatkossakin.
sellisti
05.05.2005 00:20:28
Arimanilla on kyllä takuu, jonka takia saa kyllä uudet kannet seuraavan tilauksen yhteydessä.

Ovela tapa saada ihmiset tekemään uusia tilauksia.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Tmp
05.05.2005 00:42:35
Onko totta että Free Record Shopista niin saa ainostaan tavaraa luottokortilla? Himottais se 3CD=25€ tarjous.

cdon:ille lähti eilen tilaus. Saas nähä miten toimii.
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
Mimi
05.05.2005 18:29:55
Onko totta että Free Record Shopista niin saa ainostaan tavaraa luottokortilla? Himottais se 3CD=25€ tarjous.

cdon:ille lähti eilen tilaus. Saas nähä miten toimii.

En tiedä kyseisetä FRS:n palvelusta, mutta muutamat verkkokaupat, ja levykaupoista mainitakseni muistaakseni levykauppa äx:n verkkopalvelu, kelpuuttavat verkkomaksun. Eli jos sulla on tilillesi nettitunnukset, niin senkun käyt maksamassa levyn jollain tietyllä koodilla/viitenumerolle/whatever ja ne lähettää sen sitten kohta heti. Äxän toimitusajatkin on kuulemma jotain parin päivän luokkaa, en ole tosin itse koskaan testannu... Kannattaa käydä vilaisemassa freen sivuilta miten he sitten toimivat, voi olla että laittaavat vaan luottokortilla tai postiennakolla...
Ihan HUONO(kili)!
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Torniojaws
05.05.2005 19:48:16

Ellei FRS ole muuttunut sitten viime kesän, ei sieltä tosiaankaan voi ostaa kuin luottokortilla.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Iso D
05.05.2005 21:58:20
Ainakin FRS:n sivuilla lukee, että pankkisiirto myös käy. En ole tosin kokeillut.
Vedestä nousee kasvi!
la m quina
05.05.2005 22:12:14
Monet tyypit ei tajuu, et play.comista saa cd-levytkin huomattavasti cdonin tai anttilan hintoja halvemmalla.

Vertaillaan.

Ill Divo - Ill Divo

cdonista
16.95 € + 2.95 € = 19.9 €

play.comista
£8.99 = 13.2269 €

NIN - With Teeth

cdonista

play.comista
£8.99 = 13.2269 €

cdon on ruotsalainen
undone
05.05.2005 22:40:10
Monet tyypit ei tajuu, et play.comista saa cd-levytkin huomattavasti cdonin tai anttilan hintoja halvemmalla.

Näin on!!
Itekki luin ekaa kertaa sun viestistä koko firman olemassaolosta..
Tarviikin käydä tutustumassa!
Woppaa ja lisää lääkkeitä!!
pliksu
06.05.2005 07:28:16
Itselläni taas siihen aikaan kun ne pahviin ne levyt pakkasi ei ollut kertaakaan kannet hajalla, nyt kun ne tulevat kuplamuovikuoressa niin on ollut jo kahteen kertaan lyhyen ajan

Sama juttu. Itsellä on poikkeuksetta kiinnikkeet rikki tollaisissa 'läpinäkyvissä' malleissa. Onneksi monet CD-r valmistajat ovat vaihtaneet mustasta tähän läpinäkyvään, ja ne saa helpolla korvattua.
Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))>
gandar
06.05.2005 10:34:59

Voi saadakin, mutta kuulemma vain Sammon Visa Electron toimii noilla, ja sitten ihan "oikeat" luottokortit, joten Osuuspankin Electronilla taidetaan tilailla jatkossakin CDON:ista.
Ceci n'est pas une signature
Torniojaws
06.05.2005 15:36:08

Monet tyypit ei omista luottokorttia et play.comista saa cd-levytkin huomattavasti cdonin tai anttilan hintoja halvemmalla.
atimoc
06.05.2005 15:44:16

Voi saadakin, mutta kuulemma vain Sammon Visa Electron toimii noilla, ja sitten ihan "oikeat" luottokortit, joten Osuuspankin Electronilla taidetaan tilailla jatkossakin CDON:ista.

Kaikkien pankkien Electronien pitäisi toimia nykyään, nimittäin sivun alalaitaan on ilmestynyt "we accept Visa Electron" -lätkä. Viimeksi pari viikkoa sitten tilasin Nordean Electronilla tavaraa ja hyvin toimi.
"Nyt meiltä meni kuva... toivottavasti kohta menee äänikin." -Vode Liukkonen
Schnowotski
06.05.2005 15:54:50 (muokattu 06.05.2005 15:55:22)
Kaikkien pankkien Electronien pitäisi toimia nykyään, nimittäin sivun alalaitaan on ilmestynyt "we accept Visa Electron" -lätkä. Viimeksi pari viikkoa sitten tilasin Nordean Electronilla tavaraa ja hyvin toimi.

http://www.vanamo.net/play/

Lainaan tuolta: "Ei kelpaa: Muiden pankkien kuin Sampon myöntämä Visa Electron -kortti
(edes silloin, kun niiden "verkkomaksutoiminta" on aktivoitu)
(Huom! Joulukuussa 2004 on tapahtunut muutos,
ainakin Nordean Electronilla on voinut tehdä ostoksia Playssa.)"
Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä.
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua...
Tmp
06.05.2005 15:57:27
Miten kauan tuossa cdon:in tilausstatuksessa lukee että ei toimitettu? Tuleeko siihen se päivämäärä kun se on perillä vai kun se on lähetetty. Tiistaina laitoin jo tilaukseen ja jos pitäis 3-5 arkipäivää viedä...
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
slowdive
06.05.2005 16:04:13
Miten kauan tuossa cdon:in tilausstatuksessa lukee että ei toimitettu? Tuleeko siihen se päivämäärä kun se on perillä vai kun se on lähetetty. Tiistaina laitoin jo tilaukseen ja jos pitäis 3-5 arkipäivää viedä...

Päivän verran siinä saattaa lukea että tavaroita pakataan, ja sitten kun tulee se toimitettu, niin se on yleensä edellisenä päivänä laitettu postiin. 3 päivää siitä -> levyt tulee.
HungryFD
11.05.2005 09:19:35
Kuinka nopeasti ootte yleensä saanu cd tilaukset?

No, viimeks ku tilasin This Is Spinal Tapin sunnuntaina nii tuli vasta yli viikon päästä tiistaina, toimitusajaksi luvattiin siis 3-5 päivää ja melkein aina on ollu kotelo jostain kohtaa rikki, niin kuin tälläkin kertaa.
Seek & Destroy
M-Juhana
11.05.2005 09:33:26

Vertaillaan.

cdonista

play.comista
£8.99 = 13.2269 €

cdonista

play.comista
£8.99 = 13.2269 €

cdon on ruotsalainen

Kuka sieltä noin kalliita ostelee ???

Tarjouksia sieltä haetaan......
Ärlä # 008
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)