Muurari 23.06.2004 21:14:47 | |
---|
mä kerron teille salaisuuden. Paul McCartney on kuollu auto-onnettomuudessa ja se jonka te näitte on William Campbell -niminen kaveri joka on kuuskytluvulta saakka esittänyt olevansa Paul. Väliäkö sillä kuka se ukko oli jota viime viikolla olin katsomassa kun on tehnyt hyviä biisejä, laulaa hyvin ja esiintyy hyvin. Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia |
Stain 23.06.2004 23:59:48 | |
---|
mä kerron teille salaisuuden. Paul McCartney on kuollu auto-onnettomuudessa ja se jonka te näitte on William Campbell -niminen kaveri joka on kuuskytluvulta saakka esittänyt olevansa Paul. Heh.. tuohan nyt on ihan kukkua. Jotkut nörtit fanittaneet vähän liikaa Beatlesia ja laittaneet tuollaisen huhun liikkeelle. Miten jostain voisi löytyä samannäköinen mies, joka on vasuri, soittaa ja laulaa samalla tavalla, sekä tekee yhtä loistavaa musiikkia. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
HaloOfFlies 24.06.2004 01:03:03 | |
---|
Heh.. tuohan nyt on ihan kukkua. Jotkut nörtit fanittaneet vähän liikaa Beatlesia ja laittaneet tuollaisen huhun liikkeelle. Miten jostain voisi löytyä samannäköinen mies, joka on vasuri, soittaa ja laulaa samalla tavalla, sekä tekee yhtä loistavaa musiikkia. No, ketähän tämä kaveri tuossa vasemmalla ilmiselvästi muistuttaa? Kuulemma kuulostaakin samalta! http://www.splitting-images.com/john_lennon.html "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
kingdom 24.06.2004 01:08:20 | |
---|
Ei minusta näytä kumpikaan yhtään Johnilta... You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
Muurari 24.06.2004 01:26:28 | |
---|
Ei minusta näytä kumpikaan yhtään Johnilta... jaa no jos jossain näkisin ton vasemman puoleisen kuvan ja joku kysyis, että kuka on kuvassa niin 99.99% varmuudella sanoisin Lennon. Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia |
HaloOfFlies 24.06.2004 01:49:49 | |
---|
jaa no jos jossain näkisin ton vasemman puoleisen kuvan ja joku kysyis, että kuka on kuvassa niin 99.99% varmuudella sanoisin Lennon. Voi vaan kuvitella yleisön (ja Maccan) reaktiot jos tuo vasemmanpuoleinen hemmo ilmaantuisi lavalle. Kun ei ainoastaan näytä Lennonilta vaan omaa myös Lennonin lauluäänen... "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
kingdom 24.06.2004 02:45:54 | |
---|
jaa no jos jossain näkisin ton vasemman puoleisen kuvan ja joku kysyis, että kuka on kuvassa niin 99.99% varmuudella sanoisin Lennon. Pikaisesti katsottuna ehkä itsekin, mutta ei hän tarkemmin katsottuna muistuta Lennonia kuin vähän. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
jokela 24.06.2004 08:11:18 | |
---|
kyllä mun suosikiksi tuli se akustinen biisi mitä aluks en tunnistanut mutta sehän olikin in spite of all the danger se oli niinku helvetin hyvä, vaikken oikeen lämpee sille alkuperäis versiolle. |
Alazar 24.06.2004 17:13:41 (muokattu 24.06.2004 17:24:23) | |
---|
No, ketähän tämä kaveri tuossa vasemmalla ilmiselvästi muistuttaa? Kuulemma kuulostaakin samalta! http://www.splitting-images.com/john_lennon.html Gary Gibson! Loistava Lennon-imitaattori! Aikaisemmin hemmon kotisivuilta oli ladattavissa videopätkiä livekeikoilta, ja voín sanoa, että kyseinen tyyppi on ehdottomasti paras Lennon-imitaattori. Tässä linkki: http://www.lennongibson.co.uk/ Jostakin syystä kyseisillä sivuilla mainostetaan nykyään Paul Moroney-nimistä imitaattoria, mutta sivujen lähdekoodista löytyy edelleen juttua Gibsonista. EDIT: Tässä vielä linkki Garyn entisen bändin kotisivuille. http://members.aol.com/juttkeys/ Joopa joo. Jopa jojo. Jopa jo. |
HaloOfFlies 25.06.2004 21:02:03 | |
---|
Huhhuh... Miehellä on Lennonin ulkonäön ja äänen lisäksi myös hänen elkeensä. Kyllä piti noita kuvia katsoa moneen kertaan, tuli niin epätodellinen olo. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Alazar 25.06.2004 21:32:32 | |
---|
Huhhuh... Miehellä on Lennonin ulkonäön ja äänen lisäksi myös hänen elkeensä. Kyllä piti noita kuvia katsoa moneen kertaan, tuli niin epätodellinen olo. Niinpä. Liverpoolissa liikkuukin huhuja, että kyseinen herra olisikin Lennonin velipuoli. Jokainen saa päättää tietenkin itse mihin uskoo. Joopa joo. Jopa jojo. Jopa jo. |
Muurari 26.06.2004 13:57:43 | |
---|
Niinpä. Liverpoolissa liikkuukin huhuja, että kyseinen herra olisikin Lennonin velipuoli. Jokainen saa päättää tietenkin itse mihin uskoo. joo ja maalaisjuntit väitti aikoinaan Rentun Ruusu-elokuvan kuvauksissa, että Suosalon on pakko olla Irwinin poika kun on niin näkönen. Huoh. Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia |
Alazar 26.06.2004 14:57:50 | |
---|
joo ja maalaisjuntit väitti aikoinaan Rentun Ruusu-elokuvan kuvauksissa, että Suosalon on pakko olla Irwinin poika kun on niin näkönen. Huoh. Jaa, ja minä taas luulin Suosalon olevan Sibeliuksen jälkeläinen. Joopa joo. Jopa jojo. Jopa jo. |
jPekka 26.06.2004 22:37:36 | |
---|
Jaa, ja minä taas luulin Suosalon olevan Sibeliuksen jälkeläinen. Satuin näkemään Suosalon näytelmässä nimeltä "Kiviä taskussa" ja tajusin, miksi se otetaan päärooliin joka ikiseen elokuvaan. Ko. näytelmässä Suosalo ja ainoa toinen näyttelijä Mika Nuojua esittävät kumpikin noin pariakymmentä eri henkilöä, sellaisilla sekunnin vaihdoilla roolista toiseen: mahdollisuutta pelata meikeillä, peruukeilla tai edes vaatteilla ei siis ole. Nuojuakin teki tuon hyvin, mutta Suosalo teki sen aivan huikealla tavalla - kehonkieli saattoi muuttua täysin uskottavasta äijästä täysin uskottavaan nuoreen naiseen ja takaisin. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
poppamies 26.06.2004 23:59:40 (muokattu 27.06.2004 00:27:12) | |
---|
Jaa, ja minä taas luulin Suosalon olevan Sibeliuksen jälkeläinen. Paul McCartney'n tunnen ja Sibeliuksen tiedän mutta kuka helevetti on Suosalo? "G-strings are for strippers" |
Alazar 27.06.2004 01:14:42 (muokattu 27.06.2004 01:15:57) | |
---|
Paul McCartney'n tunnen ja Sibeliuksen tiedän mutta kuka helevetti on Suosalo? Martti Suosalo, Timo Koivusalon luottonäyttelijä. Tunnetuímpia rooleja mm. Reino Helismaa, Irwin Goodman, Jean Sibelius ja Kari Hotakainen*. Loistaa yleensä muissakin rooleissa. Ja koska näyttää siltä, että McCartney-topikki on lähtenyt sivuraiteille, uudistan pyyntöni. Te kaikki kriminaalit, jotka salakuljetitte tallennusvälineitä Stadionille 17.6., jakakaa epärehellisen työnne hedelmät meidän muidenkin kanssa. * Ei Koivusalon ohjaamassa elokuvassa. Joopa joo. Jopa jojo. Jopa jo. |
saturnzreturn 27.06.2004 14:09:42 | |
---|
en jaksanut kahlata koko ketjua läpi joten tämä on ehkä jo käsitelty, mutta minä en ainakaan menisi katsomaan monen kymmenen vuoden jälkeen jotain nostalgia-actia jossa alkuperäisestä poppoosta on ainoastaan se keulahahmo (no tässä tapauksessa toinen niistä) ja taustapumppu veivaamassa ikivihreitä ei kannata kuitenkaan ottaa hernettä nenään, tämä oli vain mielipide my wallet's fat and so is my head |
KTR 27.06.2004 14:32:39 | |
---|
en jaksanut kahlata koko ketjua läpi joten tämä on ehkä jo käsitelty, mutta minä en ainakaan menisi katsomaan monen kymmenen vuoden jälkeen jotain nostalgia-actia jossa alkuperäisestä poppoosta on ainoastaan se keulahahmo (no tässä tapauksessa toinen niistä) ja taustapumppu veivaamassa ikivihreitä ei kannata kuitenkaan ottaa hernettä nenään, tämä oli vain mielipide Jos olisit ollut paikalla, et sanoisi noin. |
Muurari 27.06.2004 14:35:59 | |
---|
minä en ainakaan menisi katsomaan monen kymmenen vuoden jälkeen jotain nostalgia-actia jossa alkuperäisestä poppoosta on ainoastaan se keulahahmo (no tässä tapauksessa toinen niistä) ja taustapumppu veivaamassa ikivihreitä Miksi et menisi? Entäs jos tykkää kyseisen esiintyjän biiseistä ja on muutenkin hänen "fani"? Kyllä kaikki jotka siellä olivat niin kovasti tykkäsivät, myös minä mukaan lukien joten ehkä sun olisi myös kannattanu tulla, tai no varmaan parempi että et tullut. Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia |
L1VE 27.06.2004 16:52:04 | |
---|
|