Jormaz 13.10.2006 09:24:31 | |
---|
Kenties näemme jälleen "hullu-Iidan" vauhdissa. Parempi olis kyllä kun pistäis ittensä kuosiin. Jetzt gehts wieder aufwärts |
Hoggy 13.10.2006 18:47:30 | |
---|
Onhan se kiva katsella niitä kaikkein huonoimpia ja välillä siel taitaa olla tosi laulajiakin, mutta se mihin ne tähtää, oksettaa. Mikäs solisti se sellanen on joka ei kiemurtele kuin käärme ja heiluta persettä. |
Sertzo S 15.10.2006 06:12:53 | |
---|
Kenties näemme jälleen "hullu-Iidan" vauhdissa. Parempi olis kyllä kun pistäis ittensä kuosiin. Ibi love! Voi stana mikä ämmä. Siitä kun joku hyväuskoinen jäbä akan ottaa itselleen, niin voin kuvitella siinä suhteessa lautasten lentävän ja senkan nenästä. |
tiina62 15.10.2006 20:47:20 | |
---|
Täällä näyttää olevan varsinainen millenium-villitys, edellinen kirjoitus 1.1.2000. Hmmm... mielenkiintoisia ilmiöitä.... Milloinkahan ne keksii seniori-idols-kisat? Aurinkua päivään! |
Sertzo S 15.10.2006 21:36:18 | |
---|
Milloinkahan ne keksii seniori-idols-kisat? Jep, niinpä. Osallistuihin heti niihin. ;)
|
TheLemon 16.10.2006 14:12:48 | |
---|
Ibi love! Voi stana mikä ämmä. Siitä kun joku hyväuskoinen jäbä akan ottaa itselleen, niin voin kuvitella siinä suhteessa lautasten lentävän ja senkan nenästä. Onko tää se akka, joka on ollu kaks kertaa flippaamassa idolsseissa..?? Viimeks selitti jotain hirveä itsekehu päällä ja sitte hirvee winq kun ei päässykkää ees karsintoihi asti tai jotain.? "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
Jormaz 16.10.2006 15:31:13 | |
---|
M-Z-A! |
Migo 16.10.2006 16:07:25 | |
---|
Minun piti ilmoittautua Idolssiin, laittaa korpsepaintit, nahkavermeet ja 10kg rautaa roikkumaan päälle ja mennä korisemaan tuomareitten eteen. Näköjään se olikin j tehty :( :D ++ Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Niinpä.. |
tiina62 16.10.2006 22:24:06 | |
---|
Aurinkua päivään! |
Jani The Rock 16.10.2006 22:26:48 | |
---|
Mitähän Ibille kuuluu? Onko hän jo Brittein listoilla? Tiedä vaikka olis jo FBI:nkin listoilla... Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
stickyfinger 17.10.2006 11:47:25 | |
---|
Voi, miten olen voinut missata nuo. Vatsaan sattuu, kun katsoin... Mitähän Ibille kuuluu? Onko hän jo Brittein listoilla? Tulee huono olo kun katsoo noin sekavaa ihmistä...Samainen eukko aiheutti kyllä allekirjoittaneelle ihmetystä ihan live-tilanteessa, kun männä kesänä pelmahti höpisemään täyttä diiba daabaa seisoskellessamme kavereiden kanssa Nosturin kulmilla. Ei ollut tytön jutuissa minkäänlaista päätä eikä häntää, sen verran sain selvää, että muistaakseni mainosti omaa bändiänsä joka omaperäisesti toimi nimen "X" alla. Mitä lie suonissa ja kuupassa virtaa... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Rotuvaari 17.10.2006 16:27:13 | |
---|
Itse olin melkein varma, että Ibi Love oli joku maikkarin oma hahmo, siis maksettu sellainen, joka kävi sekoilemassa vähän ja olisi sen jälkeen kadonnut "mystisesti" fuckin' Londooseen. Sitten siitä olisi seuraavan Idolsin aikaan pamahtanut oma tv-sarjansa "Ibi does London", jossa Ibi olisi hölmöillyt ympäri Londooda hokien: I'm a freakin' fuckin' starrdalai! Ikävä kyllä olettamukseni taisi osoittua (vaihteeksi) väärin ja Ibi oli ihan oikea ihminen. Melkein käy sääliksi. Ei ihan. Mutta Idolseista vielä vähän! Jos taso pysyy tälläkin kertaa yhtä huimana, ei varmasti tarvitse loppuskaboja katsella. Katrinhan se olisi pitänyt viimeeksi voittaa, vaikka toisaalta Katri on noussut pikkuhiljaa yhä korkeammalle ja korkeammalle samalla, kun Ilkka on vajonnut yhä alemmas ja alemmas odottaen, että pääsisi vanhainkotiin mummoja kylvettämään. Varsinkin Katrin uusin sinkku, Mansikkamäki on paras Idols-tähtösten esittämä biisi jonka olen koskaan kuullut ja erottuu kivasti massasta räkäisillä kitsuillaan. Hyvä Katri! Kaverilistasi on tyhjä! |
sellisti 18.10.2006 00:22:45 | |
---|
Katrinhan se olisi pitänyt viimeeksi voittaa, vaikka toisaalta Katri on noussut pikkuhiljaa yhä korkeammalle ja korkeammalle samalla, kun Ilkka on vajonnut yhä alemmas ja alemmas odottaen, että pääsisi vanhainkotiin mummoja kylvettämään. Varsinkin Katrin uusin sinkku, Mansikkamäki on paras Idols-tähtösten esittämä biisi jonka olen koskaan kuullut ja erottuu kivasti massasta räkäisillä kitsuillaan. Hyvä Katri! Joo, on mielenkiintoista miettiä mihin on kadonnut se Ilkan suunnaton fanikanta, joka hänet äänesti voittajaksi. Kuitenkin levyä on taidettu myydä aika lailla vähemmän kuin Katrin vastaavaa. Tietty musakin on erilaista, mutta voisin kuvitella Idolsin pääasiallisen kohdeyleisön ostavan Idolinsa levyn, vaikka se olisi ruotsalaista kansanlaulua, mitenkään ketään tai mitään dissaamatta. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Jormaz 18.10.2006 00:36:53 | |
---|
Mitä se Ilkka siellä ylipäänsä teki? Eihän sitä tuntunut alun perinkään koko touhu kiinnostavan. M-Z-A! |
Spike 18.10.2006 07:30:00 | |
---|
Jossain tuolla hyllyllä lojuu ILKAN ja sen Ronin? levyt, ovat olleet keväästä asti ja vielä muoveissa :) Pitäiskö avata ja kuunnella? Clearly motivated by an unholy alliance.
Ostan: Single coil tai singlecoil-sized humbucker, DOD Buzz Box |
Hornanturska 18.10.2006 12:52:42 (muokattu 18.10.2006 12:57:08) | |
---|
Ibi siis tässä: Hitto, kun pystyy olemaan ärsyttävä persoona. Meni ihan totaalisen hermot, kun katoin tota. Edit: Olinkin vasta puolessa välissä Rubenin haastattelua. Nyt keittää jo niin paljon. Tollasia ihmisiä pitäis harventaa haulikolla. |
Notefix 18.10.2006 15:40:03 | |
---|
Joo, on mielenkiintoista miettiä mihin on kadonnut se Ilkan suunnaton fanikanta, joka hänet äänesti voittajaksi.. Herätyskokouksissa tms. Eiköhän tossa ollut sama ilmiö kuin aikoinaan Pelimannejen syssynsävelvoitossa. "Layers of layers of shit!" |
rocker_randy 18.10.2006 17:47:09 | |
---|
Ei, taasko? Ensimmäinen Idols vielä menetteli, mutta tämä toinen oli totaalisen paskaa, vaikka katsoinkin ehkä vain vahingossa yhden jakson... Imagine all the people
living life in peace.// |
sellisti 18.10.2006 21:27:20 | |
---|
tämä toinen oli totaalisen paskaa, vaikka katsoinkin ehkä vain vahingossa yhden jakson... Sait yhden jakson perusteella muodostettua mielipiteen koko ohjelmasta..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
aikavaikea 01.12.2006 20:36:23 | |
---|
Vajaan puolen tunnin päästä alkaa Ruotsin Idol 2006 finaali. Rokki- ja poppipoika vastakkain. Övertorneåssa huudetaan tänään lujaa! I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |