McNulty 21.12.2005 18:43:23 (muokattu 21.12.2005 18:45:14) | |
---|
Huoh en jaksa enää. Pum. Kiitos poistun. jep... sillä idolihan on paljon muutakin kuin pelkkä kultakurkku. PS. jos laulu olisi ratkaissut, niin voittaja olisi ollut se pyörein emäntä joka tippui kuitenkin varhaisessa vaiheessa. Se oli vissiin liian tukeva ollakseen koko kansan idoli. En ymmärrä miten se Pete tms. pääsi jatkoon sen Bon Jovi raiskauksen jälkeen, meinaan siinä esityksessä ei ollut laulujen osalta yhtäkään puhdasta säveltä :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! |
J.Ahonen 21.12.2005 18:47:56 | |
---|
Kuka ilkka? |
Landola59 21.12.2005 18:49:21 | |
---|
PS. jos laulu olisi ratkaissut, niin voittaja olisi ollut se pyörein emäntä joka tippui kuitenkin varhaisessa vaiheessa. Se oli vissiin liian tukeva ollakseen koko kansan idoli. En ymmärrä miten se Pete tms. pääsi jatkoon sen Bon Jovi raiskauksen jälkeen, meinaan siinä esityksessä ei ollut laulujen osalta yhtäkään puhdasta säveltä :) Tätä oon sanonu vaikka kuinka kauan, olis se hot mama saanu voittaa. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
carlos 21.12.2005 21:46:21 | |
---|
Laulamisen perusteella karsittiin. Kyllähän ne tuomarit jaksoivat jo alkuvaiheessa paasata siitä, kuinka joku laulaa hyvin, mutta ei oo idoliainesta. Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
sellisti 21.12.2005 22:14:07 (muokattu 21.12.2005 22:14:27) | |
---|
PS. jos laulu olisi ratkaissut, niin voittaja olisi ollut se pyörein emäntä joka tippui kuitenkin varhaisessa vaiheessa. Jos kyse on Pauliinasta, niin sehän pääsi finaaliin. Eli ei kovin varhaisessa vaiheessa pudonnut minusta. Laulullisestihan se oli ihan huippu, mutta muut seikat pudottivat. Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut". |
M.i.k.key 21.12.2005 22:21:24 | |
---|
Jos kyse on Pauliinasta, niin sehän pääsi finaaliin. Eli ei kovin varhaisessa vaiheessa pudonnut minusta. Laulullisestihan se oli ihan huippu, mutta muut seikat pudottivat. Mut verrattuna esim Karoliina Kallioon niin noi kaikki on ihan alakoulu-tasoa. Mä lopetan nää hommat! |
Sertzo S 21.12.2005 22:25:27 | |
---|
Mut verrattuna esim Karoliina Kallioon niin noi kaikki on ihan alakoulu-tasoa. Pidin itse Hanna Kommerista paljon. Alakoulusta pääsee aikoinaan yläasteen kautta jopa ylioppilaaksi. ;9 |
M.i.k.key 21.12.2005 22:27:03 | |
---|
Pidin itse Hanna Kommerista paljon. Alakoulusta pääsee aikoinaan yläasteen kautta jopa ylioppilaaksi. ;9 Näinhän se menee. Näissä kisoissa pitäis vaan muistaa se ettei ala rakentamaan vinttiä ennen kellaria. Tämä siis vertauskuvana siihen perusduuniin mikä käsittää sisällään oman instrumentin (tässä tapauksessa laulu) hallinnan, musatietämystä yms ja yms... Mä lopetan nää hommat! |
sellisti 21.12.2005 22:32:26 | |
---|
Mut verrattuna esim Karoliina Kallioon niin noi kaikki on ihan alakoulu-tasoa. Totta. Karoliina oli omassa luokassaan, ehkä jopa liiankin pro tällaista kilpailua ja äänestäjiä ajatellen. Heihin ei ehkä oikein vedonnut Karoliinan ammatillinen asenne. Ilkka kävi saman lukion kuin minä käyn nyt parhaillaan. Joku haluaa nimmarin(multa) tms..? :) Karoliina Kallio on laulanut mun lakkiaisissa. Pitäiskö soittaa Seiskan vihjepuhelimeen..? Mulla on kuviakin. Jos sais hyvät joulurahat. Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut". |
Sertzo S 21.12.2005 22:36:29 | |
---|
Näinhän se menee. Näissä kisoissa pitäis vaan muistaa se ettei ala rakentamaan vinttiä ennen kellaria. Tämä siis vertauskuvana siihen perusduuniin mikä käsittää sisällään oman instrumentin (tässä tapauksessa laulu) hallinnan, musatietämystä yms ja yms... Kyllähän se tämäntyyppisissä kisoissa solistikierto on niin nopeaa, että kun tulitikku syttyy, se sammuukin myös nopeasti ja sitten raapaistaan uudestaan toisesta rasiasta ja jne. |
M.i.k.key 21.12.2005 22:38:20 | |
---|
Kyllähän se tämäntyyppisissä kisoissa solistikierto on niin nopeaa, että kun tulitikku syttyy, se sammuukin myös nopeasti ja sitten raapaistaan uudestaan toisesta rasiasta ja jne. Ai että, hienoja vertauskuvia. Nyt on niin nälkä että vois syödä vaikka hevosen... toi ei kyllä tainnut sopia tähän... :) Mä lopetan nää hommat! |
Sertzo S 21.12.2005 22:44:45 | |
---|
Mutta hopeinen kuu loistaa satumaan yllä Suomessa vielä pitkään ja paratiisissa eletään. :) |
Landola59 21.12.2005 22:56:46 | |
---|
Mutta hopeinen kuu loistaa satumaan yllä Suomessa vielä pitkään ja paratiisissa eletään. :) Sertzolle ei tarjoilla enää. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Sertzo S 21.12.2005 22:58:55 | |
---|
Sertzolle ei tarjoilla enää. Enhän minä vielä ole mitään saanutkaan! :/ |
Landola59 21.12.2005 23:00:36 | |
---|
Enhän minä vielä ole mitään saanutkaan! :/ Pikkulauantai eikä mies edes maistissa. Ota huikka. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Sertzo S 21.12.2005 23:03:56 (muokattu 21.12.2005 23:04:19) | |
---|
Pikkulauantai eikä mies edes maistissa. Ota huikka. Partavettä en juo, kaupat ovat jo kiinni ja kapakkaan en lähe! Onko muita neuvoja saada kanelilla maustetun riisipuuron maku pois suustani? |
Landola59 21.12.2005 23:18:41 | |
---|
Onko muita neuvoja saada kanelilla maustetun riisipuuron maku pois suustani? Lasolia? Sitähän myydän six-packeina. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Sertzo S 21.12.2005 23:23:37 | |
---|
Lasolia? Sitähän myydän six-packeina. Huoltoasemat ovat jo kiinni. Kunhan tuo Bessonin ohjaama Leon loppuu n. parinkymmenen minuutin kuluttua neloselta, niin tuijottelen sitä nauhalta, kunnes nukahdan. |
MrQ 22.12.2005 18:50:09 | |
---|
Kyllähän tämä on sanomattakin selvää että kisan järjestäjät, tuottajat ja osallsitujat pitäisi järjestään ampua. etenkin voittajat. |
R.Syke 22.12.2005 20:41:57 | |
---|
Kyllähän tämä on sanomattakin selvää että kisan järjestäjät, tuottajat ja osallsitujat pitäisi järjestään ampua. etenkin voittajat. Joo. Hirveästi ruudinsavua: Järjestäjät, tuottajat, sovittajat, säveltäjät, muusikot, valot, miksaajat, kamerat, kuvaussihteerit, toimittajat, lavastajat, puvustajat, käsikirjoittajat, suomentajat, animaattorit, taustatoimittajat, puahhhaahhaah ja... ...idiootit |