Aihe: Minä tykkään!
1 2
insight
14.01.2005 10:02:53
Tuolla oli threadi, jossa ei tykätty, enkä löytänyt mitään näin "omaperäistä" ;) threadiä, jossa olisi omia suosikkeja, joten lisäsin sitten itse tän =)

Alla mun suosikkeja, jotka eivät ole missään paremmuusjärjestyksessä, eikä varmaan kaikkia suosikkeja ja on paljon hyviä biisejä joltain bändiltä, mutta sitten niillä on vain se yksi hyvä biisi. Tässä bändejä, joilla on useempia hyviä. Aika mainstreamia tää on:

Led Zeppelin
Deep Purple
Van Halen
Rainbow
Whitesnake
ATB
Basement Jaxx
Chicane
Daft Punk

Vain muutaman mainitakseni.
vantage
14.01.2005 10:03:45
Anthrax on paras.
"Tell me what to do, I got a special place for you..." IHKK #5
Kimmo72
14.01.2005 10:09:14
Listaa listaa listaa..

Lukkoa ja banaanisaarelle.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
aikavaikea
14.01.2005 10:09:53
Löytyy kuvauksesta (niin kuin varmaan useimmilta muiltakin), jos ne oikeasti jotakuta kiinnostaa.
And I don't give a damn if you don't like me Cause' I don't like you cause you're not like me
insight
14.01.2005 10:40:19 (muokattu 14.01.2005 10:40:57)
Listaa listaa listaa..

Ai asiasta lukkoa ja toi banaanisaari oli jo erittäin paksua, kun ottaa huomioon kaikenmaailman trollaukset. Voi tän mun puolesta lukita, jos joltain menee yöunet.
Torniojaws
14.01.2005 10:57:48

Tosiaan, kuvauksesta löytyy.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
U.Honey
14.01.2005 10:58:39
Tämähän pitäisi pitäisi laittaa pysyväksi. Positiiviset threadit kunniaan!
My name is Baron, U.Honey Baron.
Jani The Rock
14.01.2005 11:05:37

Tuollahan noita on kuvauksessa, mutta juuri tällä hetkellä kaikkein kovimmassa kuuntelussa ovat Mano Negra sekä Julee Cruise.
The road never ends for me, kid.
sikanaama
14.01.2005 11:22:23
Anthrax on paras.

Näin on!
Shrimp Rock
Feggy
14.01.2005 12:00:36

Pannareista! Auringonpaisteesta!
Less is more.
Listaa listaa listaa..

Totaalisen väärä mielipide!

Joo Rancid,Rage Against The Machine, Randy ja monta muuta ärrällä alkavaa ja monia muita.
ILMAN HUULIA EI VOI HYMYILLÄ!
Kimmo72
14.01.2005 12:24:02
Totaalisen väärä mielipide!

Eihän mielipide voi olla väärä??
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
S-edi
14.01.2005 12:29:56
Anthrax on paras.

Todellakin!
missä mun pullo, häh?
Angus
14.01.2005 12:30:08

AC/DC

Piiiitkääään matkan päässä sitten muita bändejä. Listataan muutama:

Motörhead
Guns N' Roses
Rainbow
Peer Günt
Danzig
The Who
The Rolling Stones

Ähhh ei toi muisti pelaa millään, kyllähän noita enemmänkin on. Rainbowia on tullut kuunneltua erityisen paljon viime aikoina, erityisesti Long Live Rock 'N' Roll - levyä, perkele että on kova. Kill The King!
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
Valdemar
14.01.2005 12:39:15
Anthrax on paras.

Elä muuta sano!
One fuckin well dressed man !
Snowblind
14.01.2005 12:43:30

http://www.audioscrobbler.com/user/anobi

Siellä tilastoa mistä olen viimeaikoina kovasti tykkäillyt.
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
sellisti
14.01.2005 12:49:25 (muokattu 14.01.2005 12:50:02)
Onhan täällä aika moneen kertaan varmaan kysytty suosikkibändejä, joten siinä mielessä olisi voinut vaikka lukitakin, vaikka asiaahan tämä on.

No, itselläni ykkösenä tulee AC/DC, jonka jälkeen sattumanvaraisessa järjestyksessä esim. seuraavanlaisia artisteja: Iron Maiden, Bon Jovi, Twisted Sister, Accept, Manowar, Steelheart, Mötley Crüe, Scorpions, Helix, Kiss, Poison, Judas Priest, W.A.S.P., Motörhead, Ratt, Helloween, Alice Cooper, Saxon, Dio...

Äh, periaatteessa voisi listata koko kasarihevigenren. Ainakin sieltä paremmasta päästä.
"Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net
insight
14.01.2005 12:51:22

Olen eri mieltä.
insight
14.01.2005 12:52:23 (muokattu 14.01.2005 13:01:50)

Olen eri mieltä. tossa sulle rautalanka esimerkki mielipiteen mahdollisuudesta olla väärässä. Toisaalta mielipiteistä voi kiistellä, mutta faktoista ei ja taas toisaalta tätäkään threadiä ei olis jopa mullakaan tullut mieleen, ellei olisi erilaisia mielipiteitä; näin oman sanomani mitätöiden, joka ei kuitenkaan pidä paikkaansa, koska makuasia. Niin suhteellista sekin.

Lisätäkseni vielä, että eilen vasta rekisteröidyin ja tää on opettelua, enkä ole kahlannut noita postauksia läpi. Jokainen ymmärtää tän aiheen suosion, niin miksei tää voisi olla stickynä samantien, niin vältyttäisiin tällaisilta "turhilta" postauksilta. Vaikka kuvauksessa on noita mielipiteitä, niin en mä ainakaan jaksa lueskella ihmisten kuvauksia suoralta kädeltä. Ennemmin kiinnostun lukemaan jonkun kuvausta vasta sitten, kun tiedän ko. ihmisen mieltymyksistä, koska ihmisillä on yleensä tapana samaistua myös samankaltaisiin mieltymyksiin. Tätä kautta voi sitten kiinnostua lukemaan, mitä muuta jollakulla on sanottavaa. Esimerkkinä tilanne, että eihän kovin moni mene tekemään tuttavuutta etovan näköisen ihmisen kanssa tai sellaisen, jonka ajatuksia pitää tyhminä tai muuten vaan ristiriitaisina omiin. Voi olla, että vastakohtaisuudet täydentää toisiaan, mutta samankaltaisuudet varmaan vetää toisiaan puoleensa. Kyllä meissä jokaisessa sen verta on narsissia - terveessä määrin siis ;)
sellisti
14.01.2005 12:53:33
Olen eri mieltä. tossa sulle rautalanka esimerkki mielipiteen mahdollisuudesta olla väärässä.

Mikä sitten tekee sinun mielipiteestäsi oikean ja jonkun muun mielipiteestä väärän?
"Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)