dakota 17.06.2004 23:58:02 | |
---|
Jumalauta että oli käsittämättömän kova konsertti! Vaikka biisit tiesi etukäteen niin jalat meni alta ja vielä selvinpäin. Yksi elämäni kohokohtia.. vaikka olen aina ollut "Lennon-mies"! |
Muurari 18.06.2004 00:24:20 | |
---|
Todellakin elämys! Biisit tosiaan tuli tiedetyssä järjestyksessä, mutta taattua tavaraa. Näytti siltä, että kaikki viihtyivät: sekä yleisö, että Macca bändeineen. Live and let die oli kohokohta henkilökohtaisesti mulle. Järjestelytkin toimi sulavasti ainakin siellä missä minä olin eli aurinkokatsomossa. Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia |
Province 18.06.2004 00:37:26 | |
---|
Mulla ei ollut varaa ostaa lippua ja vituttaa niin helvetisti! Olen 56-vuotias rokkari ja tämä on maailmaloppu! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
Spiritus 18.06.2004 00:43:20 | |
---|
Aivan sanoinkuvaamattoman upea fiilis oli konsertissa. Ja edelleen. Kädet ja jalat toki ovat aika hellinä ja ääntäkään ei ole paljon sen Hey Juden jälkeen jäljellä, mutta kerrassaan valloittavaa. Ei ole maailmassa enää toista elävää artistia, joka pystyisi samanlaisia tunteita sytyttämään. Todellakin elämän kohokohtia! |
KTR 18.06.2004 00:47:07 | |
---|
Oli hienoa. Oikein hieno show oli ja loistoja biisejä. Olihan se kiva nähdä tommonenkin legenda livenä. |
PekkaRii 18.06.2004 00:55:16 | |
---|
Helevetin hyvä keikka!!! Uskomatonta, että tuollainen oikea LEGENDA jaksaa vielä oikeasti soittaa antaumuksella ja fiiliksellä. Oli niin loistava bändi, lava ja kaikki oheisohjelmakin. Niin tajuton lahjakkuus kun Paul on ja niin paljon kun hänkin on kokenut ja vesisateisessa Helsigissä irrottelee kunnon kitarajamit kaverien kanssa. Voe pojat.... "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Ossi 18.06.2004 01:04:37 | |
---|
Joo, oli hieno ilta. Bändi veteli aika rokkiasenteella mikä toi itseasiassa sopivaa vaihtelua miljuuna kertaa kuultuihin ralleihin. Heh... jossakin vaiheessa aloin epäillä, että kukaan ei ole tullut kertoneeksi Laborielille jotta haitsun pellit saa "kiinni" sillä polkimella ;> "Band on the Run" oli minusta illan kohokohta. Toinen helmi oli "Maybe I'm Amazed." Taannoinen kokoonpano, jossa soittivat mm. Robbie McIntosh ja Hamish Stuart oli mm. stemmalaulun suhteen komeampaa kuultavaa, mutta yllättävän hyvin nämäkin pelimannit klaarasivat kööriosuudet kaiken soittamisen lomassa. Ja itse McCartney oli hyvässä vedossa, kertakaikkiaan. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Peter S 18.06.2004 01:31:18 | |
---|
Oli kyllä ihan MIELETÖN keikka! Akustisen puolen jälkeen tullut puolisko oli mielestäni paras... re-Show-sirkushomma oli tietenkin hieman pitkä, mutta ei nyt erityisesti ärsyttänyt, mielestäni oli ihan OK. Kohokohdat: Jet, Drive My Car, Penny Lane, Lady Madonna, Live and Let Die ja Back in the USSR. Kaikki varmaan huomasivat, miten vitun hienoja ne kuvat olivat, mitä screeneillä esitettiin... Enkä olisi kyllä osannut odottaa niin hienoa tulishowta... Aivan tajuton keikka... |
nneeoo 18.06.2004 02:24:46 | |
---|
Kyllä pistää itkettämään kun tuonne ei päässyt... :'''( Unofficial TIISTAI fan |
c64 18.06.2004 04:25:37 | |
---|
Tajutonta. Upeeetaaa, mahtavaaaa!!!! Tän keikan jälkeen ei viitti enää mitään muuta mennä kattomaankaan... |
absqua 18.06.2004 08:32:33 (muokattu 18.06.2004 08:33:46) | |
---|
Kyllä kyllä, aivan mahtavaa se oli! Mahtava laulaja (ei ole ikä syönyt äijän laulupotentiaalia ollenkaan, yksi parhaista rock-äänistä edelleen), aivan törkeän kova bändi ja maailman parhaat biisit. Ei mitään kysyttävää. Stadionkeikkojen TOP3:n kärkeen ihan suoraan. Jopa soundit toimivat varsin hyvin, ainakin sivukatsomolle ja muutenkin koko show oli pidetty hengeltään mukavan maanläheisenä. edit:typo Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Notefix 18.06.2004 08:43:19 | |
---|
Jep, aivan uskomaton keikka. Yksi parhaista koskaan näkemistäni, ja aika paljon on tullut nähtyä. Bändi oli loistava...ja ne biisit...Huh! My name is Baron, Notefix Baron " |
jPekka 18.06.2004 09:01:36 | |
---|
Juu, ei voi totisesti väittää ettei olisi saanut rahoille vastinetta. Vaikka oma 60-luvun lempparibrittibändini onkin The Who, niin ei voi kuin syvästi kunnioittaa artistia, joka pystyy samassa setissä kulkemaan hempeänlempeästä Blackbirdistä Helter Skelterin silkkaan vimmaan. Komea esillepanokin tuki musiikkia, ei yrittänyt varastaa showta (ainakaan kentältä katsoen). Niin kuin pitää. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
maza 18.06.2004 09:18:31 | |
---|
Vanhana Lennon-fanina olin kyllä todella positiivisesti yllättynyt! Aivan _vitun_ loistava keikka! Yllätyksiäkin oli, ainakin mulle, mm. Helter Skelter. Ja tuli kanssa huomattua että biisit vedettiin varsin rock-hengessä, mikä oli hiton jees. Sen akustisen osan olis voinu dropata ja vetää ehkä vielä vähän enemmän ränttätänttäbiitlesiä. :) Mutta todella hyvä fiilis kyllä jäi! |
Larry 18.06.2004 09:52:31 | |
---|
Kyllä piti taistella vastaan ettei olisi tippa tullut simmuun. Eleanor Rigby oli yksi suosikeistani. Myös Drive My Car ja Helter Skelter toimi tän poppoon kanssa aivan mahtavasti. Erikoismaininnan todellakin voi antaa Band on the Runista, joka kuulosti aivan miälettömältä! Oli muuten bändissä semmoinen rumpali että oksat pois. Tuollaista rumputyöskentelyä yhdistettynä jumalaiseen taustalaulantaan...HUH ! Synttärionnittelut Macalle ! Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
depe 18.06.2004 10:00:40 | |
---|
Voisiko joku kertoa tästä lähin etukäteen, että näille keikoille KANNATTAA ostaa lippu. Prkl, ei tullut lähdettyä, ja nyt 'ituttaa tämä hehkutus. ;) Lähettäkää vaikka pikaviestiä... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
jPekka 18.06.2004 10:05:14 | |
---|
Voisiko joku kertoa tästä lähin etukäteen, että näille keikoille KANNATTAA ostaa lippu. Prkl, ei tullut lähdettyä, ja nyt 'ituttaa tämä hehkutus. ;) Lähettäkää vaikka pikaviestiä... No en minäkään olisi muuten mennyt, mutta eräällä ystävälläni oli ylimääräisiä pilettejä ja hän kysäisi pari päivää sitten, kiinnostaisiko. Sattui olemaan rahaa ja ko. ystävä on erinomaista seuraa, joten tulin lähteneeksi. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
Tellervo 18.06.2004 10:14:41 (muokattu 18.06.2004 10:18:32) | |
---|
Minä kuulin keikan Penny Lanesta eteenpäin omasta ikkunastani. Ja täytyy sanoa että ihan fiiliksissä olin minäkin, Helter Skelterin kohdalla suorastaan repesin, ja saatoin vaan kuvitella millainen meininki oli stadikalla. Tuli siinä yksin joraillessa ja fiilistellessä kyllä sitten mietittyä, että voisiko sitä ehkä joskus kuitenkin satsata vähistä rahoistaan tuollaisiin elämyksiin... Ja Vallilaankin asti kuului, että sekä bändi että laulaja olivat tosiaankin rock. Tätä ei vanha Beatles-fani tätinikään uskonut, kun hänelle hekumoissani tekstasin. Perun sanani Paulista lällynä. Konsertin loputtua oli kyllä sellainen vähän tyhjä olo, että tämä oli jotakin suurta, ja arvasin että konsertista lähtijöillä oli varmasti samanlainen olo potenssiin sata. Onhan se ihan käsittämätöntä kuulla noita biisejä alkuperäisjäsenen esittämänä. Se on elämää suurempaa, ja ehkäpä ainutlaatuinen tilaisuus joka ei enää ainakaan Suomessa toistu. Ja ajattelin sitäkin että eivät kyllä säästelleet: soitto loppui vasta joskus puoli yhdentoista aikaan, ja encoreja oli ties kuinka monta. Erittäin hienoa. Kyllä täytyy miehelle hattua nostaa, vaikka olisi kuinka kauneusleikattu naama. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Isodee 18.06.2004 10:38:57 | |
---|
Mitäs tästä nyt sanoisi, kaikki tuntuu olevan jo sanottu. Vannoutuneena Beatles-diggarina eilinen keikka oli monella tapaa unelmien täyttymys. Siinä vaiheessa kun "All my loving" pärähti soimaan, tuli itku silmään ja mielessä takoi ajatus "voiko tämä olla mahdollista. Ja olihan se. Bändi oli hyvä, soundit olivat erinomaiset (ainakin n.40 metriä lavalta kentällä) ja Paul lauloi helvetin hyvin. Blackbirdin herkkyydestä Helter Skelterin raivoon vaihdellut biisilista oli mainio. Kaikki Beatlesin biisit olivat tietysti hyviä, mutta erityisesti mieltä lämmittivät "vähemmän tunnetut" klassikot "For No-one", "You Won´t see me","I´ve just seen a face" ja "i´ll follow the sun." Keikan parasta antia soitannollisesti olivat mielestäni "Band on the run" ja "live and let die." ja ehkä "Drive my car." Puheet lälly-beatlesta voitaisiin jo lopettaa. Keikassa oli kohtuullisesti kikkeliä. Paljon odotin, paljon sain. Kiitos. |
dakota 18.06.2004 11:45:44 | |
---|
Perun sanani Paulista lällynä. Kyllä täytyy miehelle hattua nostaa, vaikka olisi kuinka kauneusleikattu naama. Joo, minäkin kuvittelin että vain Lennonissa ja Harrisonissa oli munaa - anteeksi sovinistinen ilmaisu, saman voisi sanoa feministiselläkin ilmaisulla - mutta olinpa pahasti väärässä! Muuten, jos Maccan naama on kauneusleikattu niin leikkaus on kyllä pahasti epäonnistunut... ikä näkyy niinkuin sen pitääkin. |