HaloOfFlies 20.04.2006 00:35:41 | |
---|
Olin niin innoissani tästä paikasta käydessäni siellä alkuviikosta että päätin avata sille oman ketjun. Moniko teistä on kyseisessä paikassa käynyt? Itse siis kävin maanantaina ja tiistaina Kööpenhaminan vastaavassa ja kyllä siellä pää pyöri hämmästyksestä. Varsinkin paikan kitaravalikoima oli huikea. Ritchie Blackmoren valkoinen Strato, Jimi Hendrixin Woodstock-Stratocaster, Angus Youngin SG, Eddie Van Halenin itse tehty kitara, jolla soitettiin mm. Eruption, Doorsin jäsenten nimmarit, Lars Ulrichin rumpusetti ja vaikka mitä muuta. Tiistaina sain otettua juurikin Larsin rummuista kuvan ennen kuin kamerasta loppuivat patterit. Ensi kerralla pidän huolen etteivät patterit lopu kesken. Todella, todella siisti paikka. Jos ei ole käynyt, suosittelen piipahtamaan. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jani The Rock 20.04.2006 00:38:02 | |
---|
Suhtaudun äärimmäisen penseästi aiheeseen. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
gasser 20.04.2006 00:44:29 (muokattu 20.04.2006 14:28:05) | |
---|
Oletko tosissasi aloitusviestittäjä? E: siis ei siinä mitään jos historialliset paikat/tapahtumat koskettaa... Aikas kovia juttuja ovat ne. E2: poistettu känniperseilyä, sori kaikille. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
MV 20.04.2006 08:20:34 | |
---|
Kävin Lontoossa. Jotenkin ihmeän pieni mesta eikä muutenkaan mikään erikoinen. Toisaalta kyllähän sielläkin oli kovien äijien kitaroita...: Steve Vai Joe Satriani Judas Priestin äijien? Sitten joku Noel Gallagherin nimmarilla varustettu tele, tiedä sitten onko itse sillä soitellut... Nuo siis muistaakseni, varmaan enemmänkin oli. "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
benny 20.04.2006 08:32:23 | |
---|
Mutta ei noissa ole Remun pyyhettä, Mikko Alatalon kalsareita, Joel Hallikaisen akustista tai Dannyn "rintakarvoja" joita se yrittää esitellä. Tainnut olla paskoja soittimia, kun on annettu pois ;) shitfuck inc. |
kivi 20.04.2006 09:30:52 (muokattu 20.04.2006 09:32:05) | |
---|
No niin, no, ihmettelet varmaan, miksi saat niin penseän, jopa vihamielisen vastaanoton? Katsos, Hard Rock Cafet ovat, samoin kuin Sedu Koskisen On The Rocks, paikkoja jotka ovat kaikkea sitä vastaan mikä rockissa on elävää ja kapinallista. Ne ovat sellaisia rock-teeman huvipuistoja joissa voi turvallisesti olla vähän rokkidiggari samalla kun voi olla varma että luottokortti kelpaa eivätkä häiriköt pääse kiusaamaan. Maailmalla HRC-konsepti toimii kuten Holiday Inn -hotellit: voit mennä turvallisesti oluelle tarvitsematta pelätä että joudutkin paikallisten baariin. Pienistä paikallisista eroista huolimatta HRC on kaikkialla sama. Kallis, epäaito ja wanna-be. Jopa Hard Rock Cafe Tromssa, vaikkei uskoisi. |
Oink_Blues 20.04.2006 10:10:35 | |
---|
Mahtava paikka! kävin itse tässä pari kesää sitten kööpenhaminan cafessa kannattaa käydä jos on harmittaa vain kun en löytänyt oslosta samaa. HEVILLÄ EMME HÄVIÄ! |
tattis 20.04.2006 10:10:48 | |
---|
Eipä taida On The Rocks olla Sedun paikka. No niin, no, ihmettelet varmaan, miksi saat niin penseän, jopa vihamielisen vastaanoton? Katsos, Hard Rock Cafet ovat, samoin kuin Sedu Koskisen On The Rocks, paikkoja jotka ovat kaikkea sitä vastaan mikä rockissa on elävää ja kapinallista. Ne ovat sellaisia rock-teeman huvipuistoja joissa voi turvallisesti olla vähän rokkidiggari samalla kun voi olla varma että luottokortti kelpaa eivätkä häiriköt pääse kiusaamaan. Maailmalla HRC-konsepti toimii kuten Holiday Inn -hotellit: voit mennä turvallisesti oluelle tarvitsematta pelätä että joudutkin paikallisten baariin. Pienistä paikallisista eroista huolimatta HRC on kaikkialla sama. Kallis, epäaito ja wanna-be. Jopa Hard Rock Cafe Tromssa, vaikkei uskoisi. Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
Ari-77 20.04.2006 10:20:20 | |
---|
Eipä taida On The Rocks olla Sedun paikka. Ei taida ei. Mutta voisi olla! Everybody Needs Dancemusic , sometimes... |
Kimmo72 20.04.2006 10:28:21 | |
---|
Ennemmin haluaisin käydä jossain House Of Blues -ketjun kuppiloissa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Hannu H. 20.04.2006 10:29:29 | |
---|
Mulla on yks paita ja lasi. Paidan sain ja lasin ostin kolmella eurolla kirppikseltä. Paikanpäällä en ole käyny. Saatan joskus käydäkin katsomassa tarunhohtoisen Hard Rock Cafen mutta luulenpa että petyn. Ei ne oo ranggoja rokki kahviloita! =) |
stickyfinger 20.04.2006 10:56:49 | |
---|
Suhtaudun äärimmäisen penseästi aiheeseen. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
kivi 20.04.2006 11:06:51 | |
---|
Eipä taida On The Rocks olla Sedun paikka. Kappas! Ei muuten ookaan. Puolen tunnin googlettaminen vasta toi esiin nimet Jorma, Tarja ja Tuula Railonkoski, muita mestoja mm Storyville. Eipä tuota omistussuhdetta liikaa On The Rocksin sivuillakaan mainita. |
HaloOfFlies 20.04.2006 12:56:59 (muokattu 20.04.2006 12:58:19) | |
---|
No niin, no, ihmettelet varmaan, miksi saat niin penseän, jopa vihamielisen vastaanoton? Katsos, Hard Rock Cafet ovat, samoin kuin Sedu Koskisen On The Rocks, paikkoja jotka ovat kaikkea sitä vastaan mikä rockissa on elävää ja kapinallista. Ne ovat sellaisia rock-teeman huvipuistoja joissa voi turvallisesti olla vähän rokkidiggari samalla kun voi olla varma että luottokortti kelpaa eivätkä häiriköt pääse kiusaamaan. Maailmalla HRC-konsepti toimii kuten Holiday Inn -hotellit: voit mennä turvallisesti oluelle tarvitsematta pelätä että joudutkin paikallisten baariin. Pienistä paikallisista eroista huolimatta HRC on kaikkialla sama. Kallis, epäaito ja wanna-be. Jopa Hard Rock Cafe Tromssa, vaikkei uskoisi. No joo, kieltämättä ihmettelin tuota vastaanottoa. Olihan siellä kyllä kallista se syöminen. Itse pidin enemmän kuitenkin siitä kaikesta mitä siellä oli näytteillä, vaikka ruokakin oli hyvää. Omasta puolesta täytyy sanoa, että kovin usein ei ole sattunut kohdalle mahdollisuutta nähdä maailman huippuartistien aitoja soittimia(itse asiassa ei koskaan), ehkäpä justiin siksi innostuinkin tämän topicin avaamaan kun olin niin täpinöissäni tuosta. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
kivi 20.04.2006 13:04:52 | |
---|
No joo, kieltämättä ihmettelin tuota vastaanottoa. Olihan siellä kyllä kallista se syöminen. Itse pidin enemmän kuitenkin siitä kaikesta mitä siellä oli näytteillä, vaikka ruokakin oli hyvää. Omasta puolesta täytyy sanoa, että kovin usein ei ole sattunut kohdalle mahdollisuutta nähdä maailman huippuartistien aitoja soittimia(itse asiassa ei koskaan), ehkäpä justiin siksi innostuinkin tämän topicin avaamaan kun olin niin täpinöissäni tuosta. Eikä siinä mitään pahaa ole. Mäkin olin innoissani jopa Eurodisneylandista, vaikka siellä oli kaikki muovia, ja paaaaljon epäaidompaa kuin HRC:issa :-) |
Phil.Lyn. 20.04.2006 13:34:03 | |
---|
No niin, no, ihmettelet varmaan, miksi saat niin penseän, jopa vihamielisen vastaanoton? Katsos, Hard Rock Cafet ovat, samoin kuin Sedu Koskisen On The Rocks, paikkoja jotka ovat kaikkea sitä vastaan mikä rockissa on elävää ja kapinallista. Ne ovat sellaisia rock-teeman huvipuistoja joissa voi turvallisesti olla vähän rokkidiggari samalla kun voi olla varma että luottokortti kelpaa eivätkä häiriköt pääse kiusaamaan. Maailmalla HRC-konsepti toimii kuten Holiday Inn -hotellit: voit mennä turvallisesti oluelle tarvitsematta pelätä että joudutkin paikallisten baariin. Pienistä paikallisista eroista huolimatta HRC on kaikkialla sama. Kallis, epäaito ja wanna-be. Jopa Hard Rock Cafe Tromssa, vaikkei uskoisi. Tämä maailman katsomus ja asenne, kun vain ihmisillä säilys silloinkin, kun miljoonat/miljardit eurot alkaa tipahtaa omaan taskuun. Varsinkin kapinallisilla rock-ihmisillä unohtunut maailman sivu? everyone follows the BASS PLAYER |
blastoff 20.04.2006 13:43:22 (muokattu 20.04.2006 14:12:05) | |
---|
Hard Rock Cafessa olen käynyt 15-vuotiaana Berliinissä. Muistaakseni ihan ok paikka. Nättejä kitaroita oli seinillä ja muuta aiheeseen liittyvää tavaraa, jota oli tietysti mukava tutkiskella. Ruoka taisi olla vaan aika kallista, eikä edes mitenkään erikoisen hyvää. Maailmalla HRC-konsepti toimii kuten Holiday Inn -hotellit: voit mennä turvallisesti oluelle tarvitsematta pelätä että joudutkin paikallisten baariin. Pienistä paikallisista eroista huolimatta HRC on kaikkialla sama. Kallis, epäaito ja wanna-be. Sori nyt Kivi, mutta mua aina vähän huvittaa tällainen true-rokkari-asenne: Todelliset kapinalliset ja aidot rokkarit katselevat nenänvarttaan pitkin On the Rocksin tai HRC:n wannabe-porukkaa... Tietynlaista elitismiä tuokin kai on. |
meitu 20.04.2006 13:49:03 | |
---|
Tijuanan ja LA:n moisessa olen käynyt ja joissain muissakin kai, mutta en muistaakseni nähnyt mitään idolieni soittimia tms. Ne jotka soittaa ne tietää |
rikhard/blow 20.04.2006 13:49:28 | |
---|
Lontoon Hard rock cafeesta ei jäänyt paljon käteen. Töllistelinpähän vain viulua jolla oli soitettu Eleanor Rigbyssä. Aika kaukana hard rockista paikka oli muutenkin, kun kaiuttimista soi jokin hirveä euro dance. |
uruttaja 20.04.2006 14:18:22 | |
---|
Toronton ja Playa del Inglesin HRC:ssä käynyt. Jälkimmäiseen avattiin helmikuussa ihan uusi. Oli aikamoinen häppening koko kaupungille se avajainen. |