Aihe: Mistä Mahdollisuus saada musiikkia
1
jutale
08.09.2003 14:41:43
Jota ei löydy kirjastoista eikä markkinoilta sen iän vuoksi. Kaipaamani kappale on vuodelta 1948 ja ymmärtääkseni tekijänoikeusmaksuista vapaa. Yleltä ei voi saada kyseistä kappaletta heidän resurssipulansa vuoksi. Onko jotakin muuta kanavaa mistä voisi kysellä tuollaisa harvinaisuuksia?
salmivaara
08.09.2003 14:44:06

Divarit ja osto- ja myyntiliikkeet kannattaisi kierrellä.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
jutale
08.09.2003 14:46:48
Kyseessä on vanha savikiekko "Rytmi vr 6005 ( 78 )" esittäjänä Valkama Kaarlo ja Polkkapojat - Ei siis ole mitään divaritavaraa...
Alpha
08.09.2003 14:49:43
Valitettavasti ei mistään enää...

Sanokaa, jos olen väärässä, mutta.
Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever...
jutale
08.09.2003 15:06:15
levyllä on sen niminen kapple mitä kaipailisin sen kappaleen nimen vuoksi. Olen aiemmin myös yrittänyt muutamaa muuta vanhaa levyä tavoittaa vastaavanlaisista syistä ja olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi mulle jonkin kanavan saada edes hetkeksi aikaa käsiinsä tuollaisen levyn - lainaan tai omaksi tai sitten käännettynä rompulle tai miten vain..
Kyseessä ei siis ole vitsi...
jPekka
08.09.2003 15:38:29

Jota ei löydy kirjastoista eikä markkinoilta sen iän vuoksi. Kaipaamani kappale on vuodelta 1948 ja ymmärtääkseni tekijänoikeusmaksuista vapaa.

Ei ole tekinjänoikeusmaksuista mitenkään vapaa. Sävellysten, sanoitusten ja sovitusten tekijänoikeus (ja -maksut) ovat voimassa 70 vuotta tekijöiden kuoleman jälkeen.

Viihdemusiikin ystävien seuran (http://www.hypermedia.fi/VYS/index.html) jäsenistössä voisi olla ihmisiä jotka tietävät kaipaamastasi levytyksestä jotakin. Ota yhteyttä sinnepäin.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)