Aihe: Polarin mainoksen biisi?
1
Intohimo
18.09.2003 23:25:19

Mikä biisi on kyseessä Polarin mainoksessa jossa joku
nainen laulaa kansanlaulutyyppisesti kyseisessä mainoksessa? Mainos on näkynyt myös elokuvateattereissa.
paavi
19.09.2003 08:32:03
"minä kun en taivu koskaan"

Juu en tiedä biisin nimeä tai esittäjää, mutta hyvä se on! :)
Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi.
Mage
19.09.2003 11:25:48
Kaveri selvitteli asiaa Valiolta ja kyseessä on mainokseen tehty biisi
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Intohimo
22.09.2003 14:44:15

Niin minunkin mielestäni! aivan loistava!
Mimi
23.09.2003 10:36:57

Eikös siinä oo myös joku kohta tyyliin "taivahan teitä ne pilvet käy"... tai jotain, mutta kuulin että ers kaverini oli aloittanut syömään polar juustoa kun tämä ko. biisi oli vaan niin hyvä että oli pakko marssia kauppaan hakemaan juustoo... Ennen oli inhonnu sitä juustoo sydämensä pohjasta... Että kai se sit on aika toimiva mainos... Ja se biisi ON hyvä
per aspera ad astra
Thomy
24.09.2003 19:07:27
Hei !

Jos en aivan väärin muista, niin kappaleen on säveltänyt Leri Leskinen ja laulaja on kansanmusiikin alalla maineikas Anna-Kaisa Liedes. Kieltämättä on kiva kuulla mainoksissakin joskus hyvin tehtyä ja sävellettyä originaalikamaa jostain megahiteistä pöllittyjen soundalike-versioiden sijaan...
Mage
25.09.2003 16:46:36
Kieltämättä on kiva kuulla mainoksissakin joskus hyvin tehtyä ja sävellettyä originaalikamaa jostain megahiteistä pöllittyjen soundalike-versioiden sijaan...

Yeah

Ällöttää kun Hyundai mainoksessa käytetään Will the circle be unbroken biisiä. Carter familyn originaali kun kertoo äidin hautajaisista. Laittaisivat siihen mainokseen seuraavankin säkeistön:

"Oh, I followed close behind her
Tried to hold up and be brave
But I could not hide my sorrow
When they laid her in the grave"
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
ML
26.09.2003 06:55:54
Mutta osaisiko joku kertoa aihetta sivuten, että mikä biisi löytyy Silja Linen mainoksesta, jossa on ne lokit? Emäntä diggailee, niin voisi yrittää haalia kyseisen tuotteen...
Intohimo
26.09.2003 10:44:42

Kieltämättä on kiva kuulla mainoksissakin joskus hyvin tehtyä ja sävellettyä originaalikamaa jostain megahiteistä pöllittyjen soundalike-versioiden sijaan...

Kiitos tiedosta. Olen samaa mieltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)