Jeespox 09.02.2004 10:55:59 | |
---|
siis täh eikö kukaan muka ollut funk brothersien keikalla ku ei kukaan sitä täällä hehkuta??!! Ihan rauhassa vaan |
Ossi 09.02.2004 11:10:20 | |
---|
siis täh eikö kukaan muka ollut funk brothersien keikalla ku ei kukaan sitä täällä hehkuta??!! No, lainaan itseäni: "Huh.. jäi äskeinen Funk Brothers esitys Jäähallissa ns. päälle eikä tule uni. Vanhat, omankin musaharrastukseni liikkeelle panneet hitit n. 40 vuoden takaa upposivat kutakuinkin silloisina sovituksina tyrkylle pantuina meikäläiseen kuin kuuma kahveli sulaan voihin. Paras rytmimusiikki on yksinkertaista. Kun kaikki siihen liittyvät, sinänsä pienet mutta tärkeät palaset ovat paikoillaan." Hyväntuulinen ja juureva konsertti. Itseasiassa paras pitkiin aikoihin. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Mr.Babbit 09.02.2004 12:53:46 | |
---|
standing in the shadows of the motown -leffa kannattaa katsoa, jos tykkää meiningistä, valottaa hyvin tuon funk brothersin ja motownin taustoja ja on dokumenttinakin oikeen mukavaa katsottavaa... harmittaa vähän, ettei tullut lähettyä tonne konserttiin.. |
weelie 09.02.2004 15:33:22 | |
---|
hyvä keikka oli. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Jeespox 10.02.2004 21:59:09 | |
---|
vitsi oon vieläki ihan älyttömässä shokissa siitä keikasta, en oo siis ikinä nähny mitää vastavaa... kaikki oli vaa niin täydellistä. oon ihan rakastanu kaikkiin keikan esiintyjiin.. aaaaaaaahhh. En saanu mitään selvää sen toisen mustan häiskän nimeä, joka siis veti tosi monta biisii, ei billy preston vaan? Sen jätkän laulu oli just mitä pitääki.. Vitsi et oli elämäni parhaimmistoaikaa. Ja tietäiskö kukaa mistä sais ton keikan settilistaa? Ihan rauhassa vaan |
Setä Groove 11.02.2004 11:29:38 | |
---|
vitsi oon vieläki ihan älyttömässä shokissa siitä keikasta, en oo siis ikinä nähny mitää vastavaa... kaikki oli vaa niin täydellistä. oon ihan rakastanu kaikkiin keikan esiintyjiin.. aaaaaaaahhh. En saanu mitään selvää sen toisen mustan häiskän nimeä, joka siis veti tosi monta biisii, ei billy preston vaan? Sen jätkän laulu oli just mitä pitääki.. Vitsi et oli elämäni parhaimmistoaikaa. Ja tietäiskö kukaa mistä sais ton keikan settilistaa? Johnny Ingram muistaakseni... siis se Patti LaBellen rumpali? Itellä haittas jäähallin kaiku...ja sit Steve Winwood!!!! Perkele. Munaton. White man cant groove! Mut vanhat patuthan veti kyllä tiukasti. Ei valittamista biisien suhteen. Mukava kokemus kaikinpuolin. ...niin...ja jos joku tuntee semmosen tyypin jolla oli knalli päässä(ei setä itse...talvella tulee käyttää pipoa!) ni semmoset terveiset, että jättää sen knallin kotio ku ei kerta tiedä kuin huonosta tyylistä. "Kel knalli on, se knallin näyttäköön"...mutta ei mustien pillifarkkujen kans. tack. Winner-of-Entertainer-of-the-REAR-award!!! |
joet 11.02.2004 13:06:56 | |
---|
Oli todella hyvä, täysi vastine rahoille ja enemmänkin. Vaikka menin katsomaan pääasiassa juuri Funk Brotherseja ja kuuntelemaan sitä uskomatonta aitoa ja alkuperäistä jäljittelemätöntä motown soundia niin minusta tuli kyllä myös Stevie Winwood fani, oli aivan loistava, täytyy alkaa tutustua soolotuotantoonkin paremmin. Bändi olisi pärjännyt hyvin omillaankin ilman ylimääräisiä vetonauloja, leffassa taustalaulajina esiintyvät Ingram ja aivan hurmaava loistava Carla Benson, jonka What Becomes Of The Broken Hearted taisi olla illan ykkös veto, hoitivat erittäin hienosti myös soolo-osuutensa. Jäähalli on kyllä aika kolkkopaikka noin hienolle esitykselle, ansaitsisi jotain vähän arvokkaampaa. Hallissa oli paljon tyhjiäkin paikkoja, sääliksi käy niitä jotka tämän ainutlaatuisen tilaisuuden jättivät väliin, mutta hoitakaa nyt ainakin se DVD itsellenne, ostin sen itse tilaisuudesta ja pariin kertaan oon jo pyörittäny läpi, hyviä extroja myös. |
karlos 12.02.2004 09:36:30 | |
---|
Hyvä keikka oli juu. Progemiehenä olisin ehkä toivonut vähän lisää soolo-osuuksia. Billy Prestonin Hammondia olisin kuullut mieluusti enemmän, ja joku äijistäkin olisi voinut vähän irroitella. Toisaalta FB:han oli nimenomaan TAUSTAbändi, ja sellaisena toimi kyllä ihan kybällä. Basistille (Bobby Babbitt?) pointsit; sillä oli ihan uskomaton tatsi ja bassosaundi. |
jPekka 12.02.2004 10:14:36 | |
---|
minusta tuli kyllä myös Stevie Winwood fani, oli aivan loistava, täytyy alkaa tutustua soolotuotantoonkin paremmin. Winwood oli tosiaan aika pätevä. Miehen omaa musiikillista historiaa kuvannee se, että melkein odotin koko ajan että käyntiin pärähtäisi Gimme Some Lovin'... olisi meinaan sopinut sekaan aivan saumattomasti. Steviellä oli jo 16-vuotiaana Motown aika hyvin hanskassa - ainakin noin britiksi 8-). (Ts. Winwoodin kohdalla kannattanee aloittaa noista Spencer Davis Groupin 60-luvun äänitteistä.) 86 % tämän lauseen ensi kertaa lukeneista yrittää nuolaista omaa kyynärpäätään. |
KooMikko 12.02.2004 14:36:01 | |
---|
Harmittaa kyllä vietävästi, kun tuli tuo keikka missattua. |
the legend 12.02.2004 18:32:52 | |
---|
Joo... täytyypi sanoa että jäi sattuneesta syystä väliin. Olisin niiiiiiiiiiin tosi kovasti halunnut mennä kun ei varmaan kovin montaa tilaisuutta elämässä enää tule nähdä kyseisiä herroja. Harmittaa... Lots of respect for the gents. No huh huh, jopa pelottaa... |