Aihe: Kuka jaksaa enää festareita
1 2 3 4 5 6
mpekkanen
12.01.2024 00:33:55
Itsellä ikää jo 50 ja jalan vamman takia tarvitsen keppiä liikkumiseen. Eli keikat, joita katsotaan seisoaltaan on minun osalta ohi. Eikä se haittaa yhtään.
Minulle hirvein keikka olisi varmaan sellainen metallikeikka, jossa olisi toistakymmentä tuntematonta örinäbändiä päivän mittaan. En näe mitään järkeä lähteä sellaista puuroa kuuntelemaan. En myöskään tarvitse ihmisiä ympärille jos tarkoitus on ryypätä. Sitäkin voi tehdä miellyttävämmässä paikassa jos edes sekään kiinnostaa.
Miksi maksaisin rahaa siitä, että lähtisin paikkaan jossa on tungosta, paskaa musaa, kallista kaljaa ja jonot vessaan. Tuohon päälle vielä hotellit ja matkat.
Joskus nuorempana olen muutamalla festareilla käynyt ja ei ole yhtään ikävä niitä aikoja.
carnation
12.01.2024 06:42:19
Tosi negatiivisia viestejä sulla aina.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
phiit
12.01.2024 06:52:31
mpekkanen: Itsellä ikää jo 50 ja jalan vamman takia tarvitsen keppiä liikkumiseen. Eli keikat, joita katsotaan seisoaltaan on minun osalta ohi. Eikä se haittaa yhtään.
Minulle hirvein keikka olisi varmaan sellainen metallikeikka, jossa olisi toistakymmentä tuntematonta örinäbändiä päivän mittaan. En näe mitään järkeä lähteä sellaista puuroa kuuntelemaan. En myöskään tarvitse ihmisiä ympärille jos tarkoitus on ryypätä. Sitäkin voi tehdä miellyttävämmässä paikassa jos edes sekään kiinnostaa.
Miksi maksaisin rahaa siitä, että lähtisin paikkaan jossa on tungosta, paskaa musaa, kallista kaljaa ja jonot vessaan. Tuohon päälle vielä hotellit ja matkat.
Joskus nuorempana olen muutamalla festareilla käynyt ja ei ole yhtään ikävä niitä aikoja.

Älä mene, ihan oma valinta
mpekkanen
12.01.2024 06:59:59
carnation: Tosi negatiivisia viestejä sulla aina.

Tämä kyllä naurattaa. Yleensä valitat, että linkki puuttuu tai sitten linkität muusinetin sääntöjä.
Mitään asiaa tai omaa juttua en ole sinulta koskaan nähnyt.

Minä käyn jatkossa vain konserteissa, joissa pystyy istumaan. Minusta sellaiset tapahtumat on muutenkin fiksumpia. Luulisin, että ihan kaikki muutkaan ei jaksa enää festareita koluta.
TheMurno
12.01.2024 07:47:15
Minä jaksan festareita. Mikä tämän ketjun pointti on?
Epämuusikko
12.01.2024 08:09:52
Kaikki kaupunkifestivaalit ovat lähellä sydäntäni. Semmoiset, missä ei olla yhdessä paikassa kuin sillit, vaan että tapahtumia on ympäri kylää.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
mpekkanen
12.01.2024 08:22:29
Epämuusikko: Kaikki kaupunkifestivaalit ovat lähellä sydäntäni. Semmoiset, missä ei olla yhdessä paikassa kuin sillit, vaan että tapahtumia on ympäri kylää.

Kaupunkifestareissa voi olla joskus ihan hyviä tapahtumia. Samoin joku Street Food tapahtuma on mukava.
Epämuusikko
12.01.2024 08:53:29
Poikkeuksena ehkä North Sea Jazz Festival ja New Orleans Jazz & Heritage. Ensinmainittu on yks iso messukeskus ja toinen on muuten vaan iso. Noihin massatapahtumiin vielä joku päivä haluaisin.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
trih
12.01.2024 10:44:35
Eikös festarit ole nuoremman porukan juttuja? Itse en matkustaisi millekään festarille, koska ei kiinnosta. Tsadin festareilla ja tapahtumissa voin käydä, koska asun täällä. Mutta mitään mielenkiintoista artistia ei nyt tule mieleen. On tullut nähtyä niin paljon bändejä, ikään kuin kaikki olisi jo nähty. Onpas tylsää :D
-Spade-
12.01.2024 10:50:51
trih: Eikös festarit ole nuoremman porukan juttuja?

Riippuu varmaan vähän festarista. Jossain Rockfestissa tai muulla raskaamman rokin festarilla ei ainakaan ole tuntenut itseään ollenkaan vanhaksi yli nelikymppisenä.

Yleensä tulee käytyä yhdet festarit kesässä pidemmän kaavan mukaan, eikä ole aikeita lopettaa tuota tapaa, vaikka ikää tuleekin.
Ohan se varma.
Zed
12.01.2024 11:05:32

mpekkanen: Itsellä ikää jo 50 ja jalan vamman takia tarvitsen keppiä liikkumiseen.

Varmaankin moni, jolla ei ole ainakaan näitä ominaisuuksia. Itse en ole jaksanut koskaan, vaikka lähes koko toveripiirini harrasti aktiivisesti festareita vuosituhannen vaihteessa. Tunsin itseni jo nuorena tarpeeksi hyvin tietääkseni, että festariolosuhteet olisivat kaltaiselleni ihmiselle helvetilliset.
"Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" "Hajusta hanskansa tunnistaa"
trih
12.01.2024 11:13:51
-Spade-: Riippuu varmaan vähän festarista. Jossain Rockfestissa tai muulla raskaamman rokin festarilla ei ainakaan ole tuntenut itseään ollenkaan vanhaksi yli nelikymppisenä.

Yleensä tulee käytyä yhdet festarit kesässä pidemmän kaavan mukaan, eikä ole aikeita lopettaa tuota tapaa, vaikka ikää tuleekin.

No jos Tuska luokitellaan festariksi, niin olen mä siellä käynyt kavereita moikkaamassa. Mutta se musa, ei helvetti ku se on kaikki jo niin kuultua.
Gary Enfield
12.01.2024 11:16:17
Määkin oon paljon pohtinu miksi festareita järjestetään kun en niissä juurikaan käy.
Vessajono
12.01.2024 11:20:46
Ilosaari 2012 on edellinen festarireissu. Kävisin kyllä mielelläni edelleen, mutta kun niillä on nykyään vaan jotain nuorisomusiikkia ja toisaalta joutuis budjetoimaan vähän eri malliin, koska oon liian vanha yöpymään neljä vuorokautta 60-asteisessa teltassa ja juomaan koko päivän siellä lämmennyttä Koffia.
Once is a mistake, twice is a jazz
shuffle
12.01.2024 12:12:28
No eihän sitä nyt setänä tarvitse kaikkea enää jaksaakaan. Ysärillä kävin Ruisrockissa kolme kertaa ja Ilosaarirockissa kolme kertaa, siinä ne omat festarireissut suunnilleen olivat. Kaupunkifestarit ovat eri juttu. Kaivopuiston festareilla tuli käytyä pari kertaa ysärillä, ja niillä Korson festareilla pari kertaa. Michael Monroen keikka Nordiksella oli snadi kuntotesti kyllä. Tuli seisottua joku viisi tuntia putkeen kun piti päästä eteen, ja siellä oli kuuma kuin saunassa, mutta alkuperäinen Hanoi Rocks, pakko kestää. Nykyään enempi keikoilla vähän häiritsee yleisön koostumus. Egotripin keikalla Juhlateltassa oli meininki kuin Monacossa. Koko yleisö skumppalaseja kilisteleviä ylempiä toimihenkilöitä, oli olo vähän yksinäinen siinä seurapiirisäihkeessä, heh.
Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds
Henri Henri Olavi
12.01.2024 12:16:08
Mä käyn missä vaann fiiliksen mukaan. Vessasta vestariin. En sulje pois mitään, mutta housut saatan avata ensin.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
trih
12.01.2024 12:34:22
Toi aloitus on vähän sellainen "pitääkö olla huolissaan"

Ei pidä.

Kun ihminen vanhenee, niin ei kiinnosta enää ne samat jutut kuin teininä.
sub zero
12.01.2024 14:22:16 (muokattu 12.01.2024 14:22:27)
trih: Kun ihminen vanhenee, niin ei kiinnosta enää ne samat jutut kuin teininä.

Mutta oletteko harkinneet vaihtaa kansanmusiikkifestareihin?

Kaustisen purppuripelimannit - Sukkulapolkka
https://www.youtube.com/watch?v=k3K1UaPj_P8
minä tykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa
trih
12.01.2024 14:25:52
sub zero: Mutta oletteko harkinneet vaihtaa kansanmusiikkifestareihin?

Kaustisen purppuripelimannit - Sukkulapolkka
https://www.youtube.com/watch?v=k3K1UaPj_P8

Ei :D Kyllä sen pitää rokkia olla :D
Henri Henri Olavi
12.01.2024 14:26:57 (muokattu 12.01.2024 14:27:10)
Kaustinen on yksi Suomen parhaista festareista. Ainakin top-femmassa.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)