Jabe 23.08.2004 10:39:44 | |
---|
|
Tellervo 23.08.2004 11:14:29 | |
---|
Tulisin jos ei olis syksyn infernaalisin työviikko! Jonka päätteeksi miittiviikonloppu. Se on liikaa... Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Ossi 23.08.2004 13:08:05 | |
---|
Onpa osunut loma-ajaksi kaikenlaista kinkeriä toisensa perään ja sitten tämäkin vielä. Ei maar, tullaan kattomaan, sitte :) "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Jabe 23.08.2004 13:22:47 | |
---|
Ei maar, tullaan kattomaan, sitte :) Lämpimästi tervetuloa :-) Koitan parhaani mukaan tehdä näistä kinkereistä näkemisen väärtit. |
Jabe 26.08.2004 08:56:11 | |
---|
Suurkiitos kaikille, jotka olitte katsomassa ja kuulemassa. Oli hyvä fiilis soittaa. Nyt vaan pitäisi päivätöihin käydä käsiksi :-p Jaarli Padington oli erinomainen. Setissä on monta ihan loistavaa biisiä. Ja naispuoleisten ystävieni mukaan Osku on kuulemma ihan "nuoren Michael Hutchencen näköinen". Jestas! |
paavi 26.08.2004 11:06:22 | |
---|
Suurkiitos kaikille, jotka olitte katsomassa ja kuulemassa. Oli hyvä fiilis soittaa. Nyt vaan pitäisi päivätöihin käydä käsiksi :-p Mites oli yleisöä? :) Valitettavasti en nyt päässyt, kun on tuo miitti yms ja pitää nää päivätyötkin hoitaa. :P Ja naispuoleisten ystävieni mukaan Osku on kuulemma ihan "nuoren Michael Hutchencen näköinen". Jestas! Niihän se onki. Paitsi komeempi. täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Jabe 26.08.2004 12:57:00 | |
---|
Mites oli yleisöä? Sanotaanko näin, että kävin juuri käyttämässä oman keikkapalkkioni maittavaan hampurilaisateriaan ja iltapäivälehteen :-) Ei vaan, ihan hyvin oli väkeä. Enempikin olisi tietysti mahtunut ... |
Marzi 28.08.2004 07:02:08 | |
---|
Juu jep, mutta kiitoksia JPB:lle keikasta. Ei soundannut yhtään paskemmalle se teidänkään touhu. Ammattimies puikoissa. :D Mut hei, hienoa meininkiä, toivottavasti voidaan vedellä vielä jossain muuallakin kimpassa. Teidän vuoro tulla meillepäin kylään... :D Onks täällä muuten tyyppejä, jotka oli tsekkaamassa? Muuutama käs inousi kun kysäisin netistä tuttuja. :D Ja onko vähän urpoa laittaa hymiö joka lauseen loppuun. :D Mut palataan... Pidän ääntä, olen. |