Aihe: Oma raiderisi (wanha?)
1 2 3
Jkob
28.07.2005 15:59:05 (muokattu 28.07.2005 15:59:48)
En löytänyt moista topiccia 13 edelliseltä sivulta ja haku ei näin päivisin joraa joten uudestaan. Mikäli tällainen aihe on jo joskus ollut, niin lukkoa.

Eli mitä vaatisit omaan raideriisi? Raiderihan on tämä "vaatimuslista" joissa bändit, varsinkin suuren luokan, vaativat joitain tiettyjä asioita backstagelle, kuten kurpitsaa tahi mustaamakkaraa.

Eli mitä siis itse haluaisit oman bändisi raideriin. Olut ja Jaloviina (*) ovat jo itsestään selviä tapauksia. Itse haluaisin Raideria, eli nykyistä Twixiä. Kuitenkin wanhassa pakkauksessa.
"Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik
Mechanizm
28.07.2005 16:05:14
Jotain hyvää, tavallista ruokaa, olutta ja vettä. Eiköhän noilla pärjäilisi aika pitkälle.
My Mojo Ain't Workin No More
Jani The Rock
28.07.2005 16:12:51

Rauhaa ja hiljasuutta.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Jkob
28.07.2005 16:13:50 (muokattu 28.07.2005 16:14:23)
En löytänyt moista topiccia 13 edelliseltä sivulta ja haku ei näin päivisin joraa joten uudestaan. Mikäli tällainen aihe on jo joskus ollut, niin lukkoa.

Eli mitä vaatisit omaan raideriisi? Raiderihan on tämä "vaatimuslista" joissa bändit, varsinkin suuren luokan, vaativat joitain tiettyjä asioita backstagelle, kuten kurpitsaa tahi mustaamakkaraa. Tai miss Suomi.

Eli mitä siis itse haluaisit oman bändisi raideriin. Olut ja Jaloviina (*) ovat jo itsestään selviä tapauksia. Itse haluaisin Raideria, eli nykyistä Twixiä. Kuitenkin wanhassa pakkauksessa.

Edit: Mitä lie tapahtunut, lainasin itseäni.
"Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik
kivi
28.07.2005 16:40:39

Saahan sitä haluta. :-)

Meillä on:
-Takahuone tai vastaava valvottu tila
-koppa keskiolutta
-lämmintä ruokaa viidelle joista yksi vegaani- ja yksi vege-, tarvittaessa kaikki voi olla vegaaniruokaa

Sitten on normaali lavakartta ja kanavalista, joiden perusteella paikan pitää tietää mitä tuleman pitää. Oikeastaan ainoa spesiaali tekniikkaraiderissamme on, että strobot pitää kytkeä fyysisesti pois toiminnasta tai muuten varmistaa etteivät mene päälle, muuten saattaa jäädä keikka soittamatta sairauden takia.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Jkob
28.07.2005 16:47:32
lavakartta

Jottei käy lailla Spinal Tapin?-)
kivi
28.07.2005 16:54:16
Jottei käy lailla Spinal Tapin?-)

Joo, ei se.
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Bluesmies
28.07.2005 16:58:06
Mun raideri nykyään:

-En joudu maksamaan yli 20€, että saan esiintyä.
-Vaadin, että kitara saa olla kytkettynä vahvistimeen.
-Saan limsan tiskiltä normaalihinnalla.
-Saan käyttää keikkapaikan vessapaperia.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0
Antsa
28.07.2005 17:01:39
Mun raideri nykyään:

-En joudu maksamaan yli 20€, että saan esiintyä.
-Vaadin, että kitara saa olla kytkettynä vahvistimeen.
-Saan limsan tiskiltä normaalihinnalla.
-Saan käyttää keikkapaikan vessapaperia.

Kohtuutonta.
Rocco_Longfella
28.07.2005 17:29:00
Varmaan salaattia, todella kylmää vettä, muutama olut ja omaa rauhaa.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille
ltg
28.07.2005 17:35:39
Että saisi sen luvatun keikkapalkkion joskus.
On pidettävä rummut puhtaana, ettei tule soitettua varsinaista pölyrytmiikkaa.THV-klubi #5
sellisti
28.07.2005 17:45:12
Rauhaa ja hiljasuutta.

No tää olis aika kova. Jotain hyvää naposteltavaa ja ehkä luettavaakin, siinäpä se. Mitä sitä nyt muusikko sosiaalitiloissaan tarvitsee..?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Boldari
28.07.2005 18:09:28
Kokaiinia, salarakkaita, viinaa ja joku jolle vittuilla.
Laine, ajattele. Koita miltä se tuntuu.
-J
28.07.2005 19:04:03
- Kaljaa
- Pizzan
- Läppärin ja nettiyhteyden että pääsee M.netiin
Käpy on puun vauva
ten
28.07.2005 19:07:30 (muokattu 28.07.2005 19:08:20)
Kokaiinia, salarakkaita, viinaa ja joku jolle vittuilla.

Täytyykin päivittää noi omaan raideriin.

E: yksi säkkiruumiskin olisi paikallaan, jotta saa sen shokkitilityksen aikaan.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
trih
28.07.2005 19:24:23 (muokattu 28.07.2005 19:28:03)
- Kaljaa
- Pizzan
- Läppärin ja nettiyhteyden että pääsee M.netiin

Just passeli. Bändäreitähän ei tarvi erikseen tilata jos ollaan isoja. Kaljan ja pitsan jälkeen radalle kun kiertuehenkilökunta jää tekemään töitä. Eiku vielä hieronta ennen ja jälkeen taiteen. Hierojan pitää olla kaunis nainen.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
ganesha
28.07.2005 19:37:44
pussillinen ÄssäMix-makeisia, josta kaikki salmiakkinamit on noukittu pois (terveisiä vain Van Halenin pojille!)
kori olutta
kebab ranskalaisilla
vanhoja Ratto-aikakauslehtiä
Donkey Kong-elektroniikkapeli
toinen kori olutta
mansikoita (oli vuodenaika mikä tahansa :DD)
iso pullo Carilloa
savet-kasvopyyhkeitä
xylitol-purukumia
pyyhe
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
jannu
28.07.2005 19:48:39
pussillinen ÄssäMix-makeisia, josta kaikki salmiakkinamit on noukittu pois (terveisiä vain Van Halenin pojille!)

No eihän toi Ässämixin kampaaminen salmiakittomaksi ole juttu eikä mitään verrattuna jonkun M&M-säkin ruskeiden ruoppamiseen verrattuna. Ottaen vielä huomioon, että niillä Halenin Vanin pojilla tuskin oli toiveena "pussillinen".
"Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005
Aimo
28.07.2005 20:06:26
-Jotakin hyvää ruokaa. Vaikka jotain kiinalaisen ruuan tapaista. Semmoista, jossa oisi aika paljon kasvista.
-Sitruunavettä ja kokistakin voisi olla vähän (molemmat jääkaappikylmää)
-Hymyilevät ja hyväntuuliset keikkajärjestäjät (!!!). Mikään ei latista tunnelmaa niin pahasti kuin vittuuntuneet järjestäjät.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
Fuzzy Boner
28.07.2005 21:00:51
Mulle soitettiin just pariviikkoa sitten keikkapäivänä. Puhelimessa keikkajärjestäjä ja hän oli juuri kuulemma lähdössä ostamaan muovipalmua takahuoneeseen, kysy että onko merkillä väliä, ja eikö oikea palmu käy? Ajattelin et mitä hittoa.. Oli ohjelmatston kaverit tehny pikku källin. Hoho!

Oikeita palmuja oli takahuoneessa ja jalua piisas.
TE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)