Aihe: Naisrokkareiden uskottavuus?
1 2 3 4 5 6
scorpions
22.09.2005 22:30:15

Hmnn.. tämmönen tuli mieleen kun väittelin asiasta kaverin kanssa ;)

Asiahan on yleensä niin, että rokkia soittavat saavat näyttää miltä tahansa, kuhan vedetään hyvin ja asenteella. Yleensä siinä ei katsota ulkonäköä. Tämä koskee aika pitkälti miespuolisia. Ja yleensä se onkin paljon uskottavampaa,
kuin että siellä riehuisi siloposkinen mallipoika. (huom. poikkeuksia löytyy.)

Mutta miten se sitten on naisrokkareiden osalta. Pitääkö meidän olla kauniita ja rohkeita ja vielä vetää perkeleen hyvin. Vai saadaanko uskottavuutta pelkällä osaamisella, vaikka muutama hassu liikakilo onkin painamassa ja ulkonäkö ei ihan vastaa Tarja Turusta. ?
"Hei, olen vain ihminen, mutta sain halvalla siivet." 21.09.2005
sellisti
22.09.2005 22:34:01 (muokattu 22.09.2005 22:34:28)
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=1&t=96827&o=0&co=0

Melkein voisit jatkaa suoraan tuohon ketjuun, siellä aiheesta on päästy jo varsin värikkääseen ajatustenvaihtoon viime sivuilla.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Gypsy
22.09.2005 22:34:48
Asiahan on yleensä niin, että rokkia soittavat saavat näyttää miltä tahansa, kuhan vedetään hyvin ja asenteella. Yleensä siinä ei katsota ulkonäköä. Tämä koskee aika pitkälti miespuolisia. Ja yleensä se onkin paljon uskottavampaa,
kuin että siellä riehuisi siloposkinen mallipoika. (huom. poikkeuksia löytyy.)

Eiks tää nyt oo ihan täysin ristiriitasesti sanottu.
scorpions
22.09.2005 22:38:21

Eiks tää nyt oo ihan täysin ristiriitasesti sanottu.

...njääh.. korostan siinä vaan, ettei ulkonäkö miespuolisille soittajille oli niin "big deal", kuin se on naisille.
kivi
22.09.2005 22:40:32 (muokattu 23.09.2005 01:27:13)
Vai saadaanko uskottavuutta pelkällä osaamisella, vaikka muutama hassu liikakilo onkin painamassa ja ulkonäkö ei ihan vastaa Tarja Turusta. ?

Onko se Tarja Turunen nyt sitten se tavoittelemisen arvoinen ulkonäkö rokkarille, sitä en tiedä - voi kaavut likaantua roudatessa.

Kyllä mun mielestäni asenne ja osaaminen ratkaisee. Ei se oo se ulkonäkö, tosiaankaan, vaan se että ollaan tosissaan sen kanssa mitä tehdään, mikä tekee ihmisestä uskottavan ...ja kauniin, kun totta puhutaan.

Loppujen lopuksi sellaisia ihmisiä jotka ovat kauniita ilman sisällä palavaa tulta ja vimmaa, on aika vähän, eivätkä ne yleensä ole edes kovin mielenkiintoisia.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
scorpions
22.09.2005 22:50:04

Onko se Tarja Turunen nyt sitten se tavoittelemisen arvoinen ulkonäkö rokkarille, sitä en tiedä - voi kaavut likaantua roudatessa.

.. niin Tarja nyt sattui tulemaan ensimmäiseksi mieleen suomalaisista vahvoista ja pärjäävistä naisrokkareista. olisishan siihen voinut laittaa Britneynkin ;)
Teijo K.
22.09.2005 22:50:38

Hmnn.. tämmönen tuli mieleen kun väittelin asiasta kaverin kanssa ;)

Asiahan on yleensä niin, että rokkia soittavat saavat näyttää miltä tahansa,

Olen eri mieltä. Se stereotyyppisen rokkarin ulkonäkö, ja vaatimukset on eri tarkkoja. Ne ei ole siloposket ja siisti puku, vaan pitää olla "elämää nähnyt habitus" ne iänikuiset nahkatakit jne. Kyllä kun rokkikeikalle menee liivipuku päällä ja kravaatti kaulassa niin vähintään kummeksuvia katseita saa osakseen, niiltä rokkareilta. Tiedän kun olen kokeillut, huvikseni.

Yhtä tarkat vaatimukset on tietty nykyään naisillekin, mutta en usko että ne sen tarkemmat ovat.
Munsta.
Jani The Rock
22.09.2005 22:57:38

Asenne ja energia ratkasee, nääs. Mutta kiroilu, syljeskely, viinanjuonti, kilo pakkelia naamassa ja kolme niittivyötä ja viisi kettinkiä lanteella roikkumassa ei oo asennetta eikä energiaa. Sen paremmin naisilla kuin meillä miehenpuolillakaan.
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Gypsy
22.09.2005 23:11:10
...njääh..

Sori, vieläkin siinä näkyy huutava ristiriita, mut mitäpä tosta, kyllähän kirjotuksen pointin sieltä kuitenkin ymmärtää. Eipä muuta, jatkakaa.
kivi
22.09.2005 23:11:54
Kyllä kun rokkikeikalle menee liivipuku päällä ja kravaatti kaulassa niin vähintään kummeksuvia katseita saa osakseen, niiltä rokkareilta. Tiedän kun olen kokeillut, huvikseni.

Arva hyvä, sä saisit kummeksuvia katseita myös niittitakissa ja rengas nenässä, jos totta puhutaan.

Sun oma tyylis on ihan hyvä, pidä se.
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
scorpions
22.09.2005 23:17:14

Sori, vieläkin siinä näkyy huutava ristiriita, mut mitäpä tosta, kyllähän kirjotuksen pointin sieltä kuitenkin ymmärtää. Eipä muuta, jatkakaa.

no kun ei takerruta pikkuseikkohin, niin kaikki hyvin :)
Ada
23.09.2005 06:05:39
En usko että sillä ulkonäöllä on rock-puolella niin kauheasti väliä (popparit erikseen), mutta uskon että jos satut olemaan sukupuoleltasi nainen etkä nyt näytä aivan siltä miltä länsimainen kauneusihanne odottaa sinun näyttävän niin muut ihmiset kommentoivat herkemmin. Mutta mitäpä sillä väliä.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
arancia
23.09.2005 07:35:53
Mielestäni on turha erotella nais- ja miesrokkareiden uskottavuutta. Molemman sukupuolen edustajat voivat samalla tavoin olla uskottavia olemalla tosissaan sen kanssa mitä tekevät, ja luottamalla itseensä ja omiin kykyihinsä. Niin kuin Kivi jo aiemmin mainitsi, tarvitaan sisältä päin tulevaa paloa ja lujaa tahtoa.
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
Tupuna
23.09.2005 08:46:58
Huomattua:

Naisrokkarin täytyy olla jollain tavalla "äijä" soveltuakseen porukkaan. Mutta sitten jos nainen on "äijä", ei hän ole miesten mielestä hyvä naisena.

Mitä tästä siis opimme? Ollaan kaikki mitä ollaan! Kun yhdelle kumartaa, toiselle pyllistää. Mitä väliä sillä on, kuka on uskottava ja kuka ei.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
arvid70
23.09.2005 08:54:42
Huomattua:
Mitä tästä siis opimme? Kun yhdelle kumartaa, toiselle pyllistää..

ASIAAA!
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Moimies
23.09.2005 09:20:23
Kun yhdelle kumartaa, toiselle pyllistää.

Ei vittu olipas loistava sanonta! Kertaheitolla parani päivä :D
Heviä Perkele!
tähtivaeltaja
23.09.2005 09:31:37
Naisrokkaus.. tuntuu yleensä teennäiseltä. Väkinäiseltä..
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ
leka
23.09.2005 09:39:41
Uskottava on silloin kun on oma itsensä. Ei tarvi olla "äijä" tai "rock" tai mitään...
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
lurkki
23.09.2005 09:48:17
Uskottava on silloin kun on oma itsensä. Ei tarvi olla "äijä" tai "rock" tai mitään...

Mulla on typerä tapa heittää aina joitain "esimerkkejä".
Tällä kertaa, ja tuosta lainauksesta tuli mieleen Sari Peltoniemi.
ex-Rumpu, Kitara ja Kukka
kalamies#37 >-)))>
shagriml
23.09.2005 10:39:19

Kyllä meidän bändin naiset on uskottavii mun mielestä :) Kaksi kaunista naista, laulaja ja kitaristi. Kumpikin tosi taidokkaita ja niitä kuuntelee ja katselee mielellään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)