Krice 16.08.2005 23:33:31 | |
---|
Onkohan tämmöistä aihetta ollut.. eli musiikki onkin liian hyvää? Tuo tulee mieleen kun kuuntelen Mezmerizeä. Se uppoaa liian syvälle sieluun, niin että kuuntelusta tulee henkisesti raskasta. Se ei ole enää pelkkää musiikkia, vaan vie johonkin erikoiseen mielentilaan.. eli kai vissiin alettava kuuntelemaan jotain tyhmänhuonoa musiikkia. AC/DC:tä? |
sellisti 16.08.2005 23:46:43 | |
---|
eli kai vissiin alettava kuuntelemaan jotain tyhmänhuonoa musiikkia. AC/DC:tä? Hoho. Se just on sitä liian hyvää musiikkia. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
PomppoK 16.08.2005 23:56:31 (muokattu 16.08.2005 23:56:50) | |
---|
'Niin hyvä biisi, että ihan itkettää.' ? Onhan 'niitä'. Sen lisäksi on hetkiä, jolloin musiikki tuntuu liiankin hyvältä, eikä siihen välttämättä vaikuta pelkästään se, mitä kuulee. Iskee kokonaisvaltainen hämmennyksen tunne, eikä sitä kouristelun- ja hourailuntapaista venkoilua ja virnistelyä yms. kannata tämän tarkemmin kuvailla sanoin, eikä mieluiten soisi kenenkään näkevänkään. Vähenemään päin ovat olleet moiset reaktiot, mikä ei varmaankaan kerro musiikillisen tai muunkaan ymmärryksen laajenemisesta, vaan enemmänkin taantumisesta. Tiedostan kyllä, että vielä olisi paljon mullistavia juttuja kokematta, mutta omat mieltymykset jarruttelevat. Tai lähinnä niihin jumiutuminen. Take me don't leave me. |
Jani The Rock 17.08.2005 00:00:38 | |
---|
Kate Bushin levyt The kick inside ja Lionheart vois mennä tähän kategoriaan. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
shagriml 17.08.2005 00:04:21 | |
---|
Philip Glassin, Dead can Dancen ja joittenkin hyvin harvojen bändien tuotanto. Se on sitä "syvempää" musaa jota en voi esim tässä kännissä ja masennustilassa kuunnella.... |
superfly 17.08.2005 00:17:44 | |
---|
Kate Bushin levyt The kick inside ja Lionheart vois mennä tähän kategoriaan. Lisäisin kyllä Hounds Of Loven vielä tähän, jos sallit. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Feggy 17.08.2005 06:50:47 (muokattu 17.08.2005 06:51:10) | |
---|
Musta liian hyvää musiikkia ei ole, mutta kuvaamaasi syvään lajiin voisi sopia Logh sekä Joy division, ehkäpä myös Birthday Party. Less is more. |
Jani The Rock 17.08.2005 07:01:15 | |
---|
Lisäisin kyllä Hounds Of Loven vielä tähän, jos sallit. No, siitä vaan... Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Hohhoijaa 17.08.2005 07:46:36 | |
---|
Tuli vähän tuollainen tunne, kun kuuntelin ensi kertaa Zappan Hot Rats-levyä. Kuolee karja, kuolee suku, samaten itse kuolet; yhden tiedän, mik' ei kuole: manalle menneen maine. |
Squier 17.08.2005 09:32:15 | |
---|
Mulla tulee sellasia joistaki biiseistä että tulee joku ihan outo tilanne mieleen :o. niinku tuosta diablon symbol of eternitystä tulee sellainen mieleen että pelaisin sulkapalloa pimeässä :D |
Juntunen 17.08.2005 09:40:45 | |
---|
Muse on aiheuttanut viimeaikoina sellaisia kummia väristyksiä. Luulisin sen johtuvan sokeasta ihastumisestani bändin musiikkiin. Välillä pelottaa kuunnella sitä jostakin syystä. Ehkä pelkään kyllästyväni. Edellinen samankaltainen reaktio oli Alice In Chainsia kohtaan. |
lethus1 17.08.2005 09:44:21 | |
---|
Anathema - Judgement Maailman parhaita ja kauniimpia levyjä jota ei oikein tule kuunneltua. |
Cathi777 17.08.2005 09:49:09 | |
---|
Sigur Ròsin (), se vie aina jonnekin muualle ja tulee olo, että tänne voisi myös jäädä. Jotenkin tuon bändin tunnelma vie jo liian hyvin mukanaan. Pelottavaa ajatella, että minkälainen hurmos siellä keikalla tulee olemaan. Only pop music can break my heart... |
Krice 17.08.2005 10:45:12 | |
---|
Muse on aiheuttanut viimeaikoina sellaisia kummia väristyksiä. Muse on ihan jees, mutta tarkoitin ehkä enemmän sitä, että System Of A Down on niin nerokas yhtye. Virtuoosimaiset soittajat ja laulajat, timantinkovat kappaleet ja eksentriset sanoitukset. Eli kaikkea sitä mitä AC/DC ei ole:) |
Pitkavirta 17.08.2005 11:35:01 | |
---|
Muse on ihan jees, mutta tarkoitin ehkä enemmän sitä, että System Of A Down on niin nerokas yhtye. Virtuoosimaiset soittajat ja laulajat, timantinkovat kappaleet ja eksentriset sanoitukset. Eli kaikkea sitä mitä AC/DC ei ole:) Metallika on parempi. |
hemmo 17.08.2005 11:35:09 | |
---|
Muse on ihan jees, mutta tarkoitin ehkä enemmän sitä, että System Of A Down on niin nerokas yhtye. Virtuoosimaiset soittajat ja laulajat, timantinkovat kappaleet ja eksentriset sanoitukset. Eli kaikkea sitä mitä AC/DC ei ole:) Kaikki on hyvää. Ja sie oot tyhymä ko provoat tollee. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
Dunga 17.08.2005 11:37:38 | |
---|
Omalla kohdalla tällaisia ovat esim. Wigwamin Fairyport ja Nuclear Nightclub. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Tarkastaja 17.08.2005 11:46:32 | |
---|
Muse on ihan jees, mutta tarkoitin ehkä enemmän sitä, että System Of A Down on niin nerokas yhtye. Virtuoosimaiset soittajat ja laulajat, timantinkovat kappaleet ja eksentriset sanoitukset. Eli kaikkea sitä mitä AC/DC ei ole:) Kohta täällä syttyy sota ja tulee lukkoa. |
klobasa 17.08.2005 12:01:25 | |
---|
Varmaankin Weird Al Yankovichin "running with scissors". Oikeasti, Philip Glassin "Naqoyqatsi". |
shagriml 17.08.2005 12:31:24 | |
---|
Oikeasti, Philip Glassin "Naqoyqatsi". Ooks kuullu Koyaanisqatsii ? Se on mun oma suosikkini. Monet kerrat on tippa tullu linssiin ja tajunta laajentunut sitä kuunnellessa... |