Hannu H. 21.08.2006 15:06:03 (muokattu 21.08.2006 15:07:05) | |
---|
Muusikothan ovat tunnetusti luovia ihmisiä ja rojua pyörii nurkissa jos jonkin näköistä. Vaan ovatko musakamat olleet teillä aina pyhitettyinä musakäyttöön vai onko niistä ollut hyötyä myös arkisemmissa askareissa? Itse olen kuivattanut pyyhettä mikkiständillä ja kerran tehtiin nopsaan tarjoilupöytä kahvikekkereille synan x-jalasta ja jostain levystä. Liina päälle ja hyvin pelitti =) Äiti tuossa vähän katseli 4x12 kaappia sillä silmällä että siihen päälle voisi hyvin laittaa pari kukkasta.. Minä en ollut ihan samaa mieltä.. Mites muilla? |
Jani The Rock 21.08.2006 15:08:50 | |
---|
Takkeja, hattuja ja muita vaatteita tulee usein ripustettua kitaratelineisiin, olipa niissä kitaroita tahi ei. Ugala bugala, diipadappaa! Murhaliiga tulee, jee - ja TAPPAA! |
kivi 21.08.2006 15:12:55 | |
---|
Takkeja, hattuja ja muita vaatteita tulee usein ripustettua kitaratelineisiin, olipa niissä kitaroita tahi ei. Samoin. Lisäksi mulla on ollut sekä parisänky että yöpöydät naamalleen käännetyistä 4x12"-kaapeista. Tälläkin hetkellä tarkkaamon sohva on oikeasti torvi-PA-setti, patjoja vain päällä. |
jussiohman 21.08.2006 15:39:13 | |
---|
Lisäksi mulla on ollut sekä parisänky että yöpöydät naamalleen käännetyistä 4x12"-kaapeista. Eikö ne särkyne tuommosesta? Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
Fortune 21.08.2006 15:43:24 | |
---|
Eikö ne särkyne tuommosesta? No jos kyse on suoraprofiilisista perus-Marshalleista, niin ei niitä kyllä noin hajalle saa, jollei hypi kengurukepillä päällä päivittäin. Aika paksua kamaa, tukevampaa tekoa kuin Sotkan tms. halpiskaupan sänkytekeleet. Look behind you, a three-necked guitar! |
kivi 21.08.2006 15:48:41 (muokattu 21.08.2006 15:49:34) | |
---|
Eikö ne särkyne tuommosesta? Ehei, vaikka silloin elin vielä viriilin poikamiehen elämääkin. Siitäpä tuo juuri saikin inspiraationsa, kun sänky hajosi kesken aktin ns. päreiksi, mutta huoneen seinustalla oli sattumalta varastoituna noita stäkkejä... eikun kumotaan suorat kaapit maahan, patjat päälle ja menoksi taas. :-D Marshallin kaapit kestää vaikka mitä. |
tanjuli 21.08.2006 15:53:52 | |
---|
sähköpiano toiminut useampaankin otteeseen pöytänä/ tasona/ pidikkeenä/ nuottihyllynä, kätevää kun mikä. kaappien päälle tullut viriteltyä milloin pöytälevyjä, milloin muuttokuormaa. piuhoista tehnyt narun puutteessa pyykkinaruja/ vöitä/ kantoliinoja/ painoja. munniharpun piikillä ja ääniraudalla raaputtanut monta steariinitahraa pois (myös pianon päältä). gigbagi toimi hyvin muuttolaatikkona kun oli vielä erikseen kova kotelo (ja jos ei oo liikaa vetskaritaskuja ym. niin jämänuoteilla täyttämällä gigbagista saa oivan pulkan). pikkudjembe toimi hyvin kapula/ huilu/ muu-pitkä-kapea-esine -purkkina, rumpukapula kaulimena (muovikelmu päälle) ja liian naarmuttunut cd-levy piparkakku/ joulutorttumuottina. uusiokäyttöön kelpaamattomista kielistä saa kivoja koruja jos jaksaa värkkää. hätä keinot keksii. vielä en oo vessapaperia plektralla korvannut. [i hear voices but at least they're on tune] |
Lord of the strings 21.08.2006 16:08:01 (muokattu 21.08.2006 16:10:36) | |
---|
Flyygelin päällä ei saa pitää tavaroita (flyygeli ei ole pöytä) "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" |
sn 21.08.2006 16:21:29 | |
---|
Satunnaisesti soitan vaatetelinettäni. Fuzz-boksi toimii hyllyn jalan korvikkeena. Huonoja cd-levyjä on "pedalboardin" korokkeena. |
L4t3 21.08.2006 16:24:53 | |
---|
Kyllähän tuossa vahvistimen päällä tulee monesti töllöä tapittaessa pidettyä esim. Kahvikuppia. Joutaisi muutenkin jo paperipainoksi mokoma vahvistin. "Basso on helpoin soitin, mutta myös vaikein"
/ S.M.A.K - Jäsen. |
moderndrummer88 21.08.2006 16:32:23 (muokattu 21.08.2006 16:43:00) | |
---|
Sillonkun en pitäny 12" tomia setissä kiinni toimi se usein kahvkupin telineenä Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
wavelength 21.08.2006 16:42:36 | |
---|
Roland TD8 -- ihanan kallis pyykinkuivausteline. |
e r s k i 21.08.2006 17:23:43 | |
---|
Taman puomiständi on ainakin ollu monikäyttöinen. Toimii lampunjalkana, kameratelineenä, maalaustelineenä, kuivaustelineenä, mikkiständinä jne... |
LamaAjanElvis 21.08.2006 17:28:59 | |
---|
Kitaraständissä vaatteita, kajarit ja kitarankaulat hattutelineenä, levarin päällä kaikkea paskaa ja kohta varmaan roikkuu sähkörummuissakin jotain pyyhettä. Kitaravahvarin sentään laitoin pöydän alle, etten vahingossakaan enää käytä kaljapullon/tuopin alustana. Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name,
If I saw you with hard-on? |
Schnowotski 21.08.2006 17:32:11 (muokattu 21.08.2006 17:32:45) | |
---|
Njaa, kerran jotain täältä lukiessa alkoi kaikki hifistely nyppiä ja laitoin äänentoistolaitteistoksi vanhan transistoricombon. Mahtava soundi. Eihän siitä kuulu kunnolla laidoille miksatut äänet, mutta sitä voi kompensoida laittamalla säröä. Kyllä siinä on sitä fiilistä kun musiikin dynamiikan noustessa alkaa särölle vetämään. Ei minulla kyllä mitään muuta äänentoisolaitteisto olisikaan. Paitsi tuo Creativen 2.1-setti, mutta se on pahuutta. Ja siitä on mennyt se äänenvoimakkuudensäätöjohto rikki niin se on kokoajan täysillä ja suhisee. Hiekkakakkuja! Tekstistä puuttunut a-kirjain: a. |
Kukkis 77 21.08.2006 17:50:31 | |
---|
Mulla on pyöreä lasipöytä jossa on jalkana rumpuständi. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Nazareth 21.08.2006 18:06:47 | |
---|
Microcuben päällä mukava lepuutella jalkoja. "Every dollar you suck away for taxes, is another dollar to suck the Axis." - Walt Disney's Spirit of '43 IMIK #27 AKKK#6 |
lapio 21.08.2006 19:06:17 | |
---|
Kitaravahvistin toimii näppäränä yöpöytänä. Eipä muuta erikoisempaa tällä hetkellä. Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
MV 21.08.2006 19:19:26 | |
---|
Kitaravahvistin toimii näppäränä yöpöytänä. Eipä muuta erikoisempaa tällä hetkellä. Sama. Tai mulla ei ehkä yöpöytänä kun on toisella puolen huonetta mutta pöytänä. Sekä jalkoja pidän päällä joskus kun luen jotain jne. "mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä) |
Mimi 21.08.2006 19:22:59 | |
---|
Nuottitelineellä olen joskus kuivattanut sukkia/alusvaatteita/jotain muita pieniä vaatteita, jotka ei ole mahtuneet pyykkinarulle. Toimii hyvin. "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |