Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 582 83 84 85 86122 123 124 125 126
Setä Hemuli
22.06.2009 23:26:00
Jusu91: Eli mitä maksu vaihtoehtoja tuolta tilattaessa on? Ja tuleeko jotain maksuja veilä sen lisäksi mikä näkyy kun maksan tilauksen?

Luottokortilla onnistuu tilaus. Saattaa olla, että onnistuu myös tavallisella Visa Electron -pankkikortilla ja ehkä jopa tilisiirtona, mutta luottokortilla maksu on helpointa ja turvallista myös.

Lisäksi tulevat hieman alle 20e arvoiset toimituskulut, jotka lasketaan ja näytetään kun siirryt tilauksen maksamiseen, eli ei niitä mitenkään salaa sinulta ryövätä.

Mitään muita maksuja ei EU alueelta ostaessa tule.

Toinen asia mikä vaikuttaa hintaan ovat euro-punta väliset valuuttakurssien muutokset, eli siis saattaa olla, että kurssit ovat muuttuneet siihen suuntaan että joudut laskutuspäivänä maksamaan muutaman euron enemmän esim. 200 punnan tilauksesta kuin päivänä, jolloin tilauksen teit. Voisin kuitenkin sanoa, että et tule häviämään tai voittamaan yli 3 euroa jollet tuhansien eurojen tilausta ole laittamassa, eli melko merkityksettömiä nämä muutokset ovat.
Celeb
23.06.2009 11:45:05
Maksoin oman tilaukseni Sampon Visa Electronilla ja ilmoitettu summa varattiin välittömästi tilauksen jättämisen jälkeen tililtäni.

Muistaakseni viime viikon tiistaina tilasin vahvarin ja sillle footswitchin. Footswitch lähti keskiviikkona matkaan ja juhannuksen aikana se ehti käydä Englannin kautta Saksassa ja Tanskassa kunnes tänä aamuna UPSilta soitettiin että tuote olisi Suomessa toimitettavana. Sovin että iltapäivällä tuodaan tuote Pasilaan töihin koska olen vasta illalla himassa ja hetki sitten duunipaikan respasta soitettiin että olisi pakettu noudettavissa. UPSin jätkä oli ehtinyt häipyä jo... Paketti oli ottanut selvästi hieman osumaa matkalla mutta tuote on kunnossa.

Vahvistin lähti sitten eilen matkaan ja arvioitu saapumisaika on perjantaina. Tähän mennessä mennyt kaikki ihan hienosti DV:n kanssa.
jvr
30.06.2009 23:49:40 (muokattu 01.07.2009 11:30:07)
Jaetaanpas kokemuksia...
In stock kitara lähti vauhdikkaasti liikkeeseen ja tuli kotiovelle alle viikossa. Ei valittamista siinä. Entäs itse instrumentti? Tietysti valmistusvikainen. Kitaran satula viilattu päin hel*ettiä siinä määrin, että vehje on soittokelvoton. Kitara on "The New American standard Stratocaster". Seuraavat ostokset mnetin torilta tai liikkeestä tavara ensin testaten, opin tästä :(
charvette
01.07.2009 09:57:56
Ota kitarasta pari kuvaa ja mailaa palautusosastolle. Itse vaihdatutin yhden straton jossa oli ubersuuri kaulatasku.

majander: Jaetaanpas kokemuksia...
In stock kitara lähti vauhdikkaasti liikkeeseen ja tuli kotiovelle alle viikossa. Ei valittamista siinä. Entäs itse instrumentti? Tietysti valmistusvikainen. Kitaran satula viilattu päin helvettiä siinä määrin, että vehje on soittokelvoton. Kitara on "The New American standard Stratocaster. Made with pride in the US of America". Quality instruments since 1948... Seuraavat ostokset mnetin torilta tai liikkeestä tavara ensin testaten, opin tästä :(
jvr
01.07.2009 11:28:57
charvette: Ota kitarasta pari kuvaa ja mailaa palautusosastolle.

Kiitos vinkistä, laitoin kuvan virheestä firmaan. Onhan näistä maanantaiyksilöistä kuullut mutta ei sen koskaan usko omalle kohdalle osuvan.
jra
01.07.2009 20:12:44
majander: Kiitos vinkistä, laitoin kuvan virheestä firmaan. Onhan näistä maanantaiyksilöistä kuullut mutta ei sen koskaan usko omalle kohdalle osuvan.

Mulla oli DV:stä tilatussa Classic Vibe -telessä hieman liian matalaksi viilattu D-kielen ura. Olisivat pelkän mailin perusteella vaihtaneet koko kitaran (heidän laskuunsa), mutta totesin yksilön olevan muuten niin hyvä, että en vaihtoon lähtenyt, vaan korjasin ongelman itse. Ainakin silloin vaihto olisi sujunut hyvin, palautus oli toinen heidän ehdottamansa vaihtoehto.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
jvr
01.07.2009 20:33:50
Kyllä DV247 asiakaspalvelu tuntuu toimivan. Viestiä laitoin eilen ja aamulla tuli vastaus. Ehdotin satulan vaihdattamista ja laskun lähettämistä heille tai hinnanalennusta. Oli nääs satula sellasessa kunnossa että viilaa näyttämällä ei korjaantuisi. Kun moka ilmeisemmin on tapahtunu jo Fenderillä, niin haluavat kitaran takas ja vaihtavat uuteen. Mailissa tuli ohjeet ja UPSin return label.
charvette
01.07.2009 22:05:05
Juuri näin. Aikaa vaan tahtoo palaa kun kitarat seikkailevat ympäri Eurooppaa. On sitten kai kallista tarkastaa lähtevä tavara.

majander: Kyllä DV247 asiakaspalvelu tuntuu toimivan. Viestiä laitoin eilen ja aamulla tuli vastaus. Ehdotin satulan vaihdattamista ja laskun lähettämistä heille tai hinnanalennusta. Oli nääs satula sellasessa kunnossa että viilaa näyttämällä ei korjaantuisi. Kun moka ilmeisemmin on tapahtunu jo Fenderillä, niin haluavat kitaran takas ja vaihtavat uuteen. Mailissa tuli ohjeet ja UPSin return label.
Jesus Muerte
09.07.2009 23:23:42
Laitoinpa itse eilen tilaukseen Squierin Classic Vibe Telecasterin, Orangen Micro Crushin ja kielisetin. Vahvari ja kielet In Stock, kitarassa 3-12 työpäivää. Laitoin tänään vielä mailia ja kysyin, että olisiko tarkempaa toimitusaikaa tiedossa. Sain lähes minuutilleen tunnin päästä vastauksen, jonka mukaan odottavat tavarantoimittajalta tarkempaa tietoa toimitusajasta ja kuulemma informoivat minua välittömästi tiedon saatuaan. Saapas nähdä miten homma etenee.
Celeb
10.07.2009 08:08:30
Jesus Muerte: Laitoinpa itse eilen tilaukseen Squierin Classic Vibe Telecasterin, Orangen Micro Crushin ja kielisetin. Vahvari ja kielet In Stock, kitarassa 3-12 työpäivää. Laitoin tänään vielä mailia ja kysyin, että olisiko tarkempaa toimitusaikaa tiedossa. Sain lähes minuutilleen tunnin päästä vastauksen, jonka mukaan odottavat tavarantoimittajalta tarkempaa tietoa toimitusajasta ja kuulemma informoivat minua välittömästi tiedon saatuaan. Saapas nähdä miten homma etenee.

Mulle asiakaspalvelu ilmoitti erikseen tilauksen tehtyäni että vahvistinta ei ole vielä varastossa ja arvioitu saapumispäivä on n. 7 työpäivää. Viis päivää etuajassa tuli ilmoitus että vahvistinta on varastossa ja tilaus lähti tulemaan. En itse kysellyt saatavuuksista kertaakaan.
M4ss3 m/
10.07.2009 20:04:54
Eemil: 11.12.2008 tilasin romua ja vieläkään apinat eivät ole saaneet hoidettua koko tilausta. Mahtava lafka kyllä.

Mitä tilasit?
teukka
11.07.2009 10:56:51
Ja vahvistettiinko tilaus?
Kumma jos homma ei ole vieläkään edennyt.
Itse kyllä olisin jo tehnyt asialle jotain ratkaisevaa jos puoleen vuoteen ei tilausta kuulu. Ei ole hyväksyttävää.
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
kloppis
11.07.2009 13:57:08
Tänään lähti yli vuoden miettimisen jälkeen tilaus.
Eemil
11.07.2009 15:32:37
M4ss3 m/: Mitä tilasit?

Jos jonkin näköistä romua joista kaikki paitsi yksi tuote on tullut perille. Toki sen varastosaldo on silti "in stock".
Damien55
11.07.2009 18:42:26
Eemil: Jos jonkin näköistä romua joista kaikki paitsi yksi tuote on tullut perille. Toki sen varastosaldo on silti "in stock".

Mitäs ovat sanoneet tiedusteluihin?
Sik
11.07.2009 19:01:40
Damien55: Mitäs ovat sanoneet tiedusteluihin?

Toivottavasti on tiedusteltukin, koska tuo kuulostaa ihan siltä, että ko tilaus on jo siirretty ö-mappiin.
Damien55
11.07.2009 19:21:03
Sik: Toivottavasti on tiedusteltukin, koska tuo kuulostaa ihan siltä, että ko tilaus on jo siirretty ö-mappiin.

Sitäpä tässä ajoinkin takaa.Onhan tuo sen verran iso lafka että virheitä sattuu.
Yhteydenpito ko. firmassa on aika hyvä kuitenkin, ihan sähöpostillakin.
akip
12.07.2009 12:42:33

Tilasin Vox Night Trainin joka lähti saman tien ja tuli heti seuraavan viikon alussa. Eli ei mitään valittamista.

Yksi pääteputki oli viallinen, en tiedä oliko tehtaalta asti vai kuljetuksessa vioittunut.

No, pikkuvika, pistin asiasta DV:lle palautetta johon en koskaan saanut vastausta. En tosin vaatinut mitään hyvitystä, koska pari EL-84:ää löytyi kaapista.
Jesus Muerte
13.07.2009 20:33:25 (muokattu 13.07.2009 20:34:50)
Päivitetäänpäs tilannetta. Tänään sain mailia briteiltä. Tämänhetkisen tiedon mukaan olisi Telejä tulossa varastoon 21. päivä.

Kohtalon ironiaahan tässä on sen verran, että jos tuo päivämäärä pitää kutinsa ja Upsilla menee n. 5 päivää kuljetukseen, olen aivan eri paikkakunnalla kepin saapuessa Ouluun...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)