Aihe: Blackheart by Crate putkivahvarit
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14 15
rheinone
09.09.2008 09:58:25
On näköjää t-kaupassakin sen 5w nupin hinta parilla kympillä pudonnut.... mikä tarkoittaa sitä että hinta on pudonnut myös kotomaisissa soitinliikkeissä. Lauantaina kysyin paikallisesta puodista hintaa Blackhartin combolle, jota löytyi hyllystä. Myyjä meni pokkana imterveppiin, T-kaupan sivuille ja ilmoitti hinnan sieltä.
PuNkKi
09.09.2008 10:08:11
.. mikä tarkoittaa sitä että hinta on pudonnut myös kotomaisissa soitinliikkeissä. Lauantaina kysyin paikallisesta puodista hintaa Blackhartin combolle, jota löytyi hyllystä. Myyjä meni pokkana imterveppiin, T-kaupan sivuille ja ilmoitti hinnan sieltä.

jees, eiköhän tuohon 139e hintaan pidä jo yksi blackhearttikin taloon ostaa..
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
s8na
09.09.2008 10:44:27

Sen 1W version vois leluks hommata. Tuo 5W on kuitenki ihan liikaa kerrostaloon.
"All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver
rheinone
09.09.2008 11:13:32
Sen 1W version vois leluks hommata. Tuo 5W on kuitenki ihan liikaa kerrostaloon.

Onneks siinä on se namikka jolla saa tehon pudotettua 3W:iin
hapan
09.09.2008 11:31:18
Onneks siinä on se namikka jolla saa tehon pudotettua 3W:iin

Joka on edelleen liikaa kerrostaloon.
jussimus
09.09.2008 11:36:49
Joka on edelleen liikaa kerrostaloon.

Paitsi jos ottaa säröt pedaalista, ja pakkohan ne on ottaa ainakin Little Giantin tapauksessa kun siitä ei itsestään säröä lähde.
PuNkKi
09.09.2008 11:43:09 (muokattu 09.09.2008 11:47:08)
no tää on taas tätä Riihimäellä asumista.
nupin saa tilaamalla liikeeseen. ja hinta on tasan 170euroa.
siitä ei mukamas kauppias enempää pysty tinkimään..

hoh hoh.
etinpäs jostain muualta taas kerran..

EDIT: moka
rheinone
09.09.2008 11:55:37

Toi 1W on mummiest just niillä rajoilla ett onks volyymi täysillä riittävästi vai pelkkää pihinää. Söyndi on kyä mun makuun ei siinä mitään.

http://www.youtube.com/watch?v=LODn9T4RozU
rheinone
09.09.2008 11:57:23 (muokattu 09.09.2008 11:58:57)
no tää on taas tätä Riihimäellä asumista.
nupin saa tilaamalla liikeeseen. ja hinta on tasan 170euroa.
siitä ei mukamas kauppias enempää pysty tinkimään..

hoh hoh.
etinpäs jostain muualta taas kerran..

EDIT: moka

Soita Soundataan. Mulle jäi lauantaina käsitys ettei olis nuppia hyllyssä mutta saavat nopeasti.
PuNkKi
09.09.2008 12:00:15
Soita Soundataan. Mulle jäi lauantaina käsitys ettei olis nuppia hyllyssä mutta saavat nopeasti.

jees, pitääpä kysyä.

alkaa Riihimäestä muutto olla pian enempi kuin ajankohtainen jos haluaa
jotenkin pysyä vielä kitarakamoissa .. ettei aina tarvisi tilata jostain päin.. :D
jussimus
09.09.2008 12:10:51
jees, pitääpä kysyä.

alkaa Riihimäestä muutto olla pian enempi kuin ajankohtainen jos haluaa
jotenkin pysyä vielä kitarakamoissa .. ettei aina tarvisi tilata jostain päin.. :D

Mikäs ongelma siinä tilaamisessa on? Mä tilaan lähestulkoon poikkeuksestta kaiken netistä. Ei mulla oo aikaa eikä intressejä ravata suoli suorana musakaupasta toiseen jahtaamassa jotain ylihinnoiteltua kilkettä, kuunnellen samalla väsyneiden myyjien piilovittuiluja.
rheinone
09.09.2008 12:15:13 (muokattu 09.09.2008 12:19:22)
Mikäs ongelma siinä tilaamisessa on? Mä tilaan lähestulkoon poikkeuksestta kaiken netistä. Ei mulla oo aikaa eikä intressejä ravata suoli suorana musakaupasta toiseen jahtaamassa jotain ylihinnoiteltua kilkettä, kuunnellen samalla väsyneiden myyjien piilovittuiluja.

Ei tartte ku ottaa luuri kouraan, rimpauttaa ja kysyä hinta. Jos on se on sama ku nettikaupassa, on kiva käydä testaamassa rekkulaa ennen lopullista ostopäätöstä.

E: Iteki tuli tilattua sakemanneilta ja kannatettua eurooppalaisia kuljetusliikkeitä. Ihan piruuttain soitin ja kysyin mikä on hinta lähikaupassa. Yllätyin. Seuraavalla kerra soitan ekaks.
PuNkKi
09.09.2008 12:21:00
Ei tartte ku ottaa luuri kouraan, rimpauttaa ja kysyä hinta. Jos on se on sama ku nettikaupassa, on kiva käydä testaamassa rekkulaa ennen lopullista ostopäätöstä.

Nimenomaan just tuon testaamisen takia en ainakaan ihan kaikkea ala tilaamaan.
jos en olisi ensin testannut jotakin vahvistinta/kitaraa niin olisi jo tässä 10v aikana
tullut ja mennyt ihan liikaa romua..
mikä ei loppujenlopuksi ollutkaan mulle sopivia..
jussimus
09.09.2008 12:22:29

Itseasiassa pyrin aina ostamaan kaikki kepukat ja vahvarit käytettynä, ja mielellään siten että pääsen niitä vielä testaamaankin. Mut jossei ole käytettynä saatavilla, niin sit on pakko tilata uutena.
Nyt just sorruin pitkästä aikaa ostamaan ihan uuden kepukan, Skujun Classic Vibe Telen. Se oli kyl sen verran halpa että sen riskin uskalsi ottaa, varsinkin nähtyäni jäsen Freewheelerin erittäin lupaavan videopätkän :)
rheinone
14.09.2008 18:44:18 (muokattu 14.09.2008 18:45:12)
Kukaan luukuttanu Little Giantia 4x12" komeron tai full stäkin läpi? Voisko riittää bändisoittoon, mitä luulette? Siis niin ettei jäis rumpujen jalkoihin.

Tosta 1W Killer Ant demosta tuli mieleen:

http://www.youtube.com/watch?v=5FZsFWO_0IE
jussimus
22.09.2008 23:49:09
No niin, nyt on testattu Little Giant:ia bändiolosuhteissa Marshall 1960ax:n läpi. Ylläri ylläri - Eipä jäänykään rumpujen jalkoihin. Blackheartin volume oli asennossa klo 3 ja Gibson SG:n mikkien volat korkeintaan puolivälissä. Hyvin riitti. Lisähönkää olis riittäny vielä buustereissa. Ja kunnon putkisäröt ilman säröttimiä; Itseasiassa yllätyin erittäin positiivisesti myös saundipuolesta. Oho.

Oho, aikamoista!
joskuu
26.09.2008 11:44:51
Terve, kiinnostuin näistä hintansa puolesta ja nyt kaipaisinkin mielipiteitänne.
Löytyykö joltain käyttökokemuksia tuosta 15/7 watin Handsome Devilistä, nuppimallina (http://www.thomann.de/fi/blackheart_handsome_devil_head_bh15h.htm)?
Tämä tulisi enimmäkseen kotisoitteluun, mutta tehot luulisi edellisten viestien perusteella riittävän treeniksellekin?
Minkälaisiin rokkeihin nämä sopivat saundillisesti? Entä miten toimisi, jos laitan esimerkiksi marsun guvnor-särkijän väliin?
Niin, ja kaapiksi olen katsellut tuota Blackheartin 112 -mallia. (http://www.thomann.de/fi/blackheart_bh112.htm)
Rock on!
rheinone
26.09.2008 11:59:25
Terve, kiinnostuin näistä hintansa puolesta ja nyt kaipaisinkin mielipiteitänne.
Löytyykö joltain käyttökokemuksia tuosta 15/7 watin Handsome Devilistä, nuppimallina (http://www.thomann.de/fi/blackheart_handsome_devil_head_bh15h.htm)?

Voi olla käyttökokemukset ainakin kotosuomessa vähissä kun saapuu Euroopan jälleenmyyjille vasta syssymmällä. Jenkeistä varmaan sais kyllä nopeemmin.

Tämä tulisi enimmäkseen kotisoitteluun, mutta tehot luulisi edellisten viestien perusteella riittävän treeniksellekin?
Minkälaisiin rokkeihin nämä sopivat saundillisesti?

Classic rock, I would say.

Entä miten toimisi, jos laitan esimerkiksi marsun guvnor-särkijän väliin?

Varmaankin toimisi.

Niin, ja kaapiksi olen katsellut tuota Blackheartin 112 -mallia. (http://www.thomann.de/fi/blackheart_bh112.htm)

Hyväsaundinen on ainakin toi mun 112-combon kotelo&elementti-yhdistelmä.
"Basistit on nopeita ainoastaan paskanjauhannassa." Copyrait: Painajaismainen
joskuu
26.09.2008 12:09:29
Voi olla käyttökokemukset ainakin kotosuomessa vähissä kun saapuu Euroopan jälleenmyyjille vasta syssymmällä. Jenkeistä varmaan sais kyllä nopeemmin.

Ah. Luulin tämän olevan markkinoilla jo... Noh, ehdinpähän odotellessa tuhoamaan vanhan putkiradion soittelussa sitten kokonaan. :)
Kiitokset nopeista vastauksista!
Rock on!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)