Aihe: Muse Suomeen!(?)
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
Informaatiokameli
16.10.2007 14:09:25

Welldone kertoo että lämppärinä on Manboy.

http://www.welldone.fi/event.asp?id=948

Ihan sopiva lämppäri kyllä. Placebon lämppärinä ainakin vakuuttivat.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
aksiom
16.10.2007 14:36:26

Olipa kurja pettymys. No, tuleepa annettua heille sitten uusi tilaisuus.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
masterhat
16.10.2007 14:50:22 (muokattu 16.10.2007 14:50:40)

vitun jees, innostuin tästä joku puol vuotta sitten, mutta levyjä en o saanut vielä hommattua. Ehkä suomen tämänhetken tyylikkäin orkesteri musiikillisesti
hakkaa rubikin kevyesti
Miksei Hyper musicia ollu settilistassa? äääh....
Snails against humanity
sticky fingers
16.10.2007 15:05:41
Meikäläisen lipuissa lukee että ovet avataan klo. 19.00.

ok. kiitos. ite saan liput lapaseen vasta huomenna

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
elbowski
16.10.2007 17:08:43
Kaverin puolesta pistän:

Pitäisi vaihtaa permantolippu HYVÄÄN katsomopaikkalippuun!

Laittakaa pikaviestiä, kiire!
There is blood on all the shoes you've worn
aksiom
16.10.2007 17:24:13
Kaverin puolesta pistän:

Pitäisi vaihtaa permantolippu HYVÄÄN katsomopaikkalippuun!

Laittakaa pikaviestiä, kiire!

Tuollainen vaihto kyllä onnistuu 100% varmasti vaikka hallin ovella huudellen, jos ei muuten. Siis jos käsitin oikeain että kaverillasi on permantolippu jonka hän haluaa vaihtaa katsomopaikkaan. Toisipäin voi olla hankalampaa.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
elbowski
16.10.2007 17:28:27
Tuollainen vaihto kyllä onnistuu 100% varmasti vaikka hallin ovella huudellen, jos ei muuten. Siis jos käsitin oikeain että kaverillasi on permantolippu jonka hän haluaa vaihtaa katsomopaikkaan. Toisipäin voi olla hankalampaa.

Juu näin päin olisi tarkoitus mennä. Varmasti onnistuu noinkin mutta eipä siitä haittaakaan olisi jos saisi etukäteen hoideltua. Pistäkää sana kiertämään.
There is blood on all the shoes you've worn
ten
17.10.2007 10:13:44

eiks manboy oo vähän tylsä?
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
nikomati
17.10.2007 11:48:43

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=14560

jaahas. noin 200 lippua olis vielä tarjolla. mutta onneks on jo piletit! tänään! kyllä.
koskaan ei voi olla liian gay
Antroid
17.10.2007 23:53:49
Olihan se nyt helvetin kova!
"mennää ens vuonna idols, sä vedät stairwayn, mä vedän nothing elsen"
kattila
18.10.2007 01:18:37

Aivan saatanan kova keikka!
Jooo
Tuomas
18.10.2007 01:34:19

Siis ihan käsittämätön! Musta tulee isona Wolstenholme.
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice
ensivian
18.10.2007 01:52:35

Oli kyllä aika mieletön keikka. Hiton upea valoshow ja soitto näytti kulkevan. Ei mitään mukahauskoja välispiikkejä vaan siistiä jamittelua!
jussimus
18.10.2007 02:03:44
Kovin keikka ikinä, aivan ylivoimaisesti. Silkkaa täydellisyyttä joka sekunti. Ton keikan jälkeen mikään ei enää tunnu miltään :/

Taannoinen Placebon veto samalla lavalla tuntui suorastaan vitsiltä ton rinnalla.

Olen vieläkin shokissa.
aasit
18.10.2007 02:08:29
Oli kyllä päräyttävin show ikinä. Manboy unohtui aika nopsaan kun avaruustilu raikasi. Täydet pisteet Muselle tästä.
Tuomas
18.10.2007 02:16:48

No, ensi kerralla sitten kentälle, oli keikka missä hyvänsä tahansa. Varmaan sieltä oli parempi kuunnellakin, vai puuroutuiko kitara? Sivusta kuunneltuna välillä kitaran kuuntelu oli tuskaista sen kuulostaessa lähinnä C64-kasettipelien lataamiselta. Musehan kuulostaa isolta vaikka pelkillä akustisilla, joten miksiköhän piti olla volat turhan syvällä kaakossa...

Itse olin melkein suoraan siinä Wolstenholmen edessä, pari hassua pimatsua oli vielä siinä edemmässä. Siitä kuunneltuna Bellamyn kitara kuulosti oikein oivalta enkä itse huomannut mitään puuroutumista. Tai sitten fanipoika ei vain usko että saundivelholla olisi heijasteongelmia :)
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice
MJP
18.10.2007 02:17:38
Ei voi muuta sanoa ku että huh huh. Ihan mieletön keikka.
Huumorimielellä lisää paskaa housuun!
Rotuvaari
18.10.2007 02:21:29
Itse olin melkein suoraan siinä Wolstenholmen edessä, pari hassua pimatsua oli vielä siinä edemmässä. Siitä kuunneltuna Bellamyn kitara kuulosti oikein oivalta enkä itse huomannut mitään puuroutumista. Tai sitten fanipoika ei vain usko että saundivelholla olisi heijasteongelmia :)

Eipä tuota puuroutumista, jos se edes sitä oli, ollut liian usein kuitenkaan. Perkeles siellä kentällä se olisi pitänyt olla! Hysterian kohdalla alkoi suorastaan ahistamaan ja harmitti, kun ei tullut lopulta kuitenkaan sitä kenttälippua hommattua. Ei sillä, ylivoimaisesti kovin keikka omalla kohdalla koskaan, eikä varmasti tule ihan heti kovempaa. Ellei sitten lentäisi Köpikseen ensi viikolla...
Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja.
Rattata
18.10.2007 08:34:14
Tajuttoman kova! Settilistaa myöden ei juuri toiveille jäänyt varaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)