Wahi 22.01.2007 21:54:09 | |
---|
Sain tässä hieman myöhästyneenä joululahjana tämmösen kirjan http://www.amazon.com/Stairway-Heav … d-Zeppelin-Uncensored/dp/0060938374 Vois alkaa lukemaan, onko hyvä kirja? Jimmy Page on itse haastattelussa sanonut, että tuo kirja on ihan bullshittiä (no ehkä ei ihan 100%). Eli kannattaa vähän varauksella sitten kelailla niitä juttuja, kaikki ei välttämättä pidä paikkaansa (yleensäkin tämmöisissä kirjoissa kannattaa vähän varauksella lukea). |
Lesko 23.01.2007 11:32:09 | |
---|
Minä pidin tuota Jumalten vasaraa melko hyvänä ja hyvin kirjoitettuna kirjana, sitä suosittelen, mutta jos hieman poiketaan Zeppelinistä, ei täysin, sillä kirjassa myös Zepiä käsitellään melko runsaasti, niin lukekaa kirja Kuumana bändiin http://www.bookplus.fi/product.php? … ID=b0b66733f143914aec47b43278372738Voin sanoa, että se tempaa sitten mukaansa melkein enemmän kuin mikään muu kirja, olen itse lukenut satoja kirjoja ja voin sanoa, että tämä oli yksi parhaista kirjoista ever, luin se alle kahdessa päivässä ja teen se hyvin pian toistamiseen! Pientä mainostusta, mutta menköön. Tuo Pamelahan pelasi Pagen kanssa aikanaan! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Tympee Huttunen 23.01.2007 11:40:26 | |
---|
Minä pidin tuota Jumalten vasaraa melko hyvänä ja hyvin kirjoitettuna kirjana, sitä suosittelen, mutta jos hieman poiketaan Zeppelinistä, ei täysin, sillä kirjassa myös Zepiä käsitellään melko runsaasti, niin lukekaa kirja http://www.bookplus.fi/product.php? … ID=b0b66733f143914aec47b43278372738 Voin sanoa, että se tempaa sitten mukaansa melkein enemmän kuin mikään muu kirja, olen itse lukenut satoja kirjoja ja voin sanoa, että tämä oli yksi parhaista kirjoista ever, luin se alle kahdessa päivässä ja teen se hyvin pian toistamiseen! Pientä mainostusta, mutta menköön. Tuo Pamelahan pelasi Pagen kanssa aikanaan! Mulla on tuo juuri kesken. Hauska kertomus. Hieman toi kerronta rönsyilee ja Dave Navarron esipuhe saa aikaan jo myötähäpeän:) Uskomatonta, miten pitkää Pamela heiluu neitsyenä. |
Marlowe 23.01.2007 13:50:07 | |
---|
Voin sanoa, että se tempaa sitten mukaansa melkein enemmän kuin mikään muu kirja, olen itse lukenut satoja kirjoja ja voin sanoa, että tämä oli yksi parhaista kirjoista ever, luin se alle kahdessa päivässä ja teen se hyvin pian toistamiseen! Ai? Luen aika paljon rock-elämäkertoja ja 60-lukua käsittelevää kirjallisuutta, molemmat kun kuuluvat ensisijaisiin kiinnostuksen kohteisiini, ja siitä huolimatta minun on tunnustettava, että tuo kirja jäi kesken. Kyllähän se tarjoaa vähän toisenlaisen vilkaisun aikakauden rockkulttuuriin, mutta tuo miss Pamela vaikutti sen verran ärsyttävältä tapaukselta, ettei starojen kanssa hengaileminen oikein jaksanut kiinnostaa. Led Zeppeliniakin tuossa tosiaan sivutaan. No, ehkä annan kirjalle vielä toisen mahdollisuuden joskus myöhemmin. Lisää keskustelua Pamela des Barresista ja Kuumana bändiin -opuksesta: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=134927&o=0 "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
Lesko 23.01.2007 17:24:05 | |
---|
Ai? Luen aika paljon rock-elämäkertoja ja 60-lukua käsittelevää kirjallisuutta, molemmat kun kuuluvat ensisijaisiin kiinnostuksen kohteisiini, ja siitä huolimatta minun on tunnustettava, että tuo kirja jäi kesken. Kyllähän se tarjoaa vähän toisenlaisen vilkaisun aikakauden rockkulttuuriin, mutta tuo miss Pamela vaikutti sen verran ärsyttävältä tapaukselta, ettei starojen kanssa hengaileminen oikein jaksanut kiinnostaa. Led Zeppeliniakin tuossa tosiaan sivutaan. No, ehkä annan kirjalle vielä toisen mahdollisuuden joskus myöhemmin. Mutta nimenomaan se siinä olikin hienoa, että kertojana oli joku, joka oli siellä mukana, mutta ei stara itse ja silti mielenkiintoisesti pystyi kertomaan monesta eri muusikosta ja bändistä, sekä myös omasta halustaan nousta tähdeksi! "Mitä takoittaa groove?"
discominister 23.01.2007 23:05:19 | |
---|
Mitä olette mieltä: Kannattaako Zeppelinin levyt ostaa LP:inä vai cd:inä? Onko remasteroiduissa cd:issä esim. parempi ääni ja silleen? |
2541 23.01.2007 23:53:11 (muokattu 24.01.2007 14:33:14) | |
---|
Minusta Pagen remasteroimat cd:t ovat kuulostaneet erittäin hyviltä. Vinyyleihin en ole tosin jaksanut vertailla. |
Lesko 24.01.2007 13:13:38 | |
---|
Kyllä ne Cd:t ovat todella hyviä, mutta ilman muuta Lp:nä kannattaa ostaa jos vain on mahdollisuus siihen, itsellä ei kotioloissa ole, mutta toivon mukaan mahdollisimman pian olisi. Onhan se selvää että Lp:llä soundi on parempi, mutta Zep on niin hyvä, että Cd:lläkin se on loistava =) "Mitä takoittaa groove?"
cruel_destiny 29.01.2007 14:30:42 (muokattu 29.01.2007 14:33:26) | |
---|
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2002471692,00.html EDIT: eräs hauska juttu on, että wikipediassa luki toi (tai lukee mulla vieläkin), mutta esim wahilla ei. 1.5 2007 Reunion Tour In January 2007 it was announced that the 3 surviving members of Zeppelin would reunite for a stadium tour of America 6. On drums will be the son of John Bonham, Jason. |
Jep, tuosta artikkelista ei vaan tiedä milloin on julkaistu koska joskus 2003 aikoihin oli puhetta jostain Reunion kiertueesta myös ( http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/music/2327683.stm). Ja The Sun on yksi Britannian isoimpia tabloid-lehtiä, eli ei voi olla varma. Edit. Tuossa The Sunin artikkelissa sanotaan että äijät olisi 54-58 vuotiaita. Eli se on 2003 ilmeisesti julkaistu koska Page on syntynyt 1944 ja tuon artikkelin julkaisuhetkellä Page oli 58. |
Twistyh 29.01.2007 20:36:35 | |
---|
Bonhamin poika soittamaan reunionilla rumpuja. Mut mikäs siinä, kyl jenkkeihin tulis lähtö jos vaan Zeppelin lähtis keikoille. |
willie 29.01.2007 21:29:45 | |
---|
Bonhamin poika soittamaan reunionilla rumpuja. Mut mikäs siinä, kyl jenkkeihin tulis lähtö jos vaan Zeppelin lähtis keikoille. Toivottavasti eivät lähde. Ei ole mitään syytä enää lähteä, ajat ovat muuttuneet kuin myös Page, Plant ja Jones. Olenkos muuten maininnut, että olin.. joskus jossain. Bassoa vuodesta 1972. |
Wahi 29.01.2007 22:49:32 | |
---|
Toivottavasti eivät lähde. Ei ole mitään syytä enää lähteä, ajat ovat muuttuneet kuin myös Page, Plant ja Jones. Olenkos muuten maininnut, että olin.. joskus jossain. No hyvähän se sun on sanoa ku oot sen jonkun bändin joskus jossain nähnyt... :D Mutta tosiaan, kova juttuhan se olisi, mutta ei, ehkä on parempi että eivät lähde. Vai... |
Lesko 30.01.2007 09:56:40 | |
---|
En itse ainakaan henkilökohtaisesti halua nähdä bändiä kasassa enää, siitä katoaa kaikki taika, ei ilman Bonzoa voi olla Zeppeliniäkään, vaikkakin ainoa vaihtoehto on nimenomaan Jason, mutta ei, ei! "Mitä takoittaa groove?"
Wahi 30.01.2007 10:42:58 | |
---|
En itse ainakaan henkilökohtaisesti halua nähdä bändiä kasassa enää, siitä katoaa kaikki taika, ei ilman Bonzoa voi olla Zeppeliniäkään, vaikkakin ainoa vaihtoehto on nimenomaan Jason, mutta ei, ei! Totta. Mielestäni oli erittäin hyvä ratkaisu, että lopettivat Bonzon kuoltua sillä ei sitä kaveria voi kukaan korvata! Jason Bonham voisi olla sopivi tyyppi hommaan, mutta ehkä on parempi että keskittyvät vaikka soolouraan. Esim. The Who on aika kauhea, puolet jäsenistä kuollut ja homma senkun jatkuu... |
Personal Hell 30.01.2007 20:26:58 | |
---|
Mielestäni paras levy on IV, koska mielestäni sieltä löytyvät parhaat kappaleet. Parasta kappaletta on aika vaikea sanoa, mutta ehkäpä Rock and Roll, koska se on ainakin nimensä mukainen. |
Planetist 30.01.2007 20:35:39 | |
---|
Mielestäni paras levy on IV, koska mielestäni sieltä löytyvät parhaat kappaleet. Parasta kappaletta on aika vaikea sanoa, mutta ehkäpä Rock and Roll, koska se on ainakin nimensä mukainen. IV on myös oma suosikkini, pirun kova levy. Physical graffiti nousee aika lähelle. "Who says nothing is impossible? Some people do it every day!"
Alfred E. Neuman |
cruel_destiny 30.01.2007 23:43:12 | |
---|
IV on myös oma suosikkini, pirun kova levy. Physical graffiti nousee aika lähelle. mikää ei voita houses of holya tai ekaa, IV on ihan hyvä, mutta itelle ei oo ikinä kolahtanu. |
Lesko 31.01.2007 10:27:50 | |
---|
Minä olen sitä mieltä, että II on paras koskaan äänitetty levy, se nousee korkeimmalle Zeppelineistä ja muut ovat tasaisesti sen jälkeen, tai toisinsanoen, se on ainoa, jonka voin laittaa järjestykseen! =) "Mitä takoittaa groove?"
Tightbutloose 05.02.2007 20:34:22 (muokattu 05.02.2007 20:36:03) | |
---|
kuule, koe ja nää. |