mino 04.12.2006 20:24:03 | |
---|
Miljoonasateen Olkinaisesta innoistun, kun kuulin tuon veskun esittämän akustisen version... Viitsisikö/pystyisikö/haluaisiko joku raapustaa sointuja tuohon biisiin? |
Imper 04.12.2006 20:38:14 | |
---|
Niin siis, ootteko te nyt yhtään taas edes yrittäneet plokata noita biisejä? kts. aloitusviestin ohjeet! Osa on tosiaan niin helppoja, että yrittäkääs nyt vähän!:) Varsinkin noi Juicet on hyvää ja helppoa plokattavaa. Everyone is a per-son |
BlueIce 05.12.2006 21:09:41 | |
---|
Olisko kellää sellasen kappaleen ku Tuu mun vaimoksein sointuja? Esittäjää en muista, mutta eiköhän porukat tiiä mistä laulusta ole kyse.. -Ajattelen aina toisin kuin sinä- |
Swan 05.12.2006 22:39:10 | |
---|
Olisko kellää sellasen kappaleen ku Tuu mun vaimoksein sointuja? Esittäjää en muista, mutta eiköhän porukat tiiä mistä laulusta ole kyse.. Säkeistö: Am | C | G | F E | Am | C | G | F | C | G | Am | % | Väliosa: F | C | G | Am | x2 Melkein olisit yksinkin noiden etsimisestä selvinnyt, mutta kun kerran kysyit... |
Jkob 08.12.2006 23:04:07 (muokattu 09.12.2006 23:43:24) | |
---|
E3: Ei mitn ennää :) Wanking is timeless |
Minä! 12.12.2006 13:02:39 | |
---|
Minä tarviin porilaisten marssiin soinnut. Ei lähde korvakuulolta. Kiitos. |
thekimble 12.12.2006 15:18:44 | |
---|
Ainiin ja Peltirumpu biisiin sointua/nuottia/tabia jotakin.. :) Peltirumpu Am Lastenhuoneen seinät ovat keltaiset myös aurinko on keltainen, niin kerrotaan G____ Am oi kunpa pääsisi joskus sitä katsomaan lapsi ruinas: äiti osta laatikosta pois __G___F tuo kaunis lelu komerosta yhden leikin _ Dm__ Am jälkeen hautapaikan sai vain _F__G_ Am_ F sä olet yksinäinen peltirumpu lastenhuoneen komerossa G__ E__ Am___C vedit käyntiin robotin se lähti kävelemään, sä tänne aina jäät F__G__Am__F yksinäinen peltirumpu lastenhuoneen komerossa G__ E__ Am____C vedit käyntiin robotin se lähti kävelemään, sä tänne aina jäät Am sä olet kyllästynyt kalman tuoksuun kalseaan ja tuikkaat lastenhuoneen nalleverhot palamaan G_____ Am oot viimeinkin päässyt aurinkoa katsomaan lapsi ruinas: äiti osta, komerosta katsot: G___ _ F lapsi palaa, ethän sä kosta, muttei peltirumpu G__Am koskaan syty palamaan sä olet yksinäinen peltirumpu lastenhuoneen komerossa vedit käyntiin robotin se lähti kävelemään, sä tänne aina jäät yksinäinen peltirumpu lastenhuoneen komerossa vedit käyntiin robotin se lähti kävelemään, sä tänne aina jäät Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
dts9624 12.12.2006 15:40:13 (muokattu 13.12.2006 21:38:26) | |
---|
Tarvitsisin soinnut Juicen "Voi, jospa jostain"-biisiin. Kirjastossa oli "yllättäen" jok'ikinen Juice-nuottikirja lainassa joten sieltä ei apuja tullut. Eikä tämä homma valitettavasti ihan korvakuulolta irtoa vaikka helpolta kuulostaakin. Muokkaus - oma korvakuuloräpellys olisi näin? Onko soinnut edes sinnepäin? (sointujen alkukohdat copy-pasten takia ei kohdallaan) Am E7 Am Voi jospa jostain elämänsä varrelta C G7 C E7 sellaisen naisen saisin Am Dm G7 C joka mun järkeni viimeisenkin Am E7 Am rippeen irrottaisi Am E7 Am Sitä minä rakastaisin pitkin ja poikin C G7 C E7 antaisin toisten olla Am Dm G7 C kaikista saamarin ämmistä Am E7 Am minä luopuisin sovinnolla Am E7 Am Sille minä tarjoisin räiskäletornin C G7 C E7 hilloa ranskalaista Am Dm G7 C Voi kuinka hellästi hoivaisin Am E7 Am tuota maailman hienointa naista Am E7 Am Vaan eipä taida sellaista daamia C G7 C E7 löytyä maailmalta Am Dm G7 C ainoat kihlani tarjoaakin Am E7 Am mulle virkavalta Am Dm G7 C ainoat kihlani tarjoaakin Am E7 Am mulle virkavalta |
skellu 12.12.2006 16:46:01 | |
---|
Eli biisin "Meidän uusi vauva" -soinnut ja / tai sävellaji olis hyvä, helpottaisi melodian plokkailuakin mukavasti. |
Yrski 13.12.2006 08:53:39 | |
---|
Miten olisi Viikate-yhtyeen "Nämä herrasmiehet"-kappale?Yritetty on etsiä, ja korvakuuloltakin opetella. |
tuumas 13.12.2006 12:23:55 | |
---|
Eli jos jollain ois tiedossa tabit Kingston Wallin biisin Another Piece of Cake:een... Muutkin Kingston Wallin biisit kiinostaisi. Joihinkin on löytynyt tabeja netistä mutta aika kehnosti. Mahtaiskohan niitä olla ihan painetussa muodossa? |
-Prokitaristi- 13.12.2006 15:59:20 (muokattu 13.12.2006 15:59:53) | |
---|
Pitäisipä saada erääseen GuitarBT:n jam trackiin soinnut. Eli siis Led Zeppelin style-jam trackiin. Olisin ERITTÄIN kiitollinen tälle henkilölle, joka sointukulun osaisi soinnuttaa. En nyt millään löydä sitä backing trackia tuolta enää, mutta kumminkin. Jos joku löytää/jolla tämä on jo, ja jaksaisi siitä soinnut vääntää, niin se saisi kyllä plussan ja ison kiitoksen ;) |
P.E.V 13.12.2006 23:40:42 (muokattu 13.12.2006 23:41:14) | |
---|
Vesa-Matti Loiri - Aavaa Preeriaa. Löytyyköhän soinnut tähän biisiin? Hyvin yksinkertainen biisi, eikä vielä korvakuulolta kuitenkaan mene.. Kiitokset etukäteen. |
Jii67 15.12.2006 18:14:33 | |
---|
Niin siis, ootteko te nyt yhtään taas edes yrittäneet plokata noita biisejä? kts. aloitusviestin ohjeet! Osa on tosiaan niin helppoja, että yrittäkääs nyt vähän!:) Varsinkin noi Juicet on hyvää ja helppoa plokattavaa. Enpä osaa plokata, muutenhan en olisi kysynytkään. Lisää pyyntiä: Froikkareiden "Särkynyt Sydämiset(Viekää minut baariin)? |
Åboensis 17.12.2006 11:43:45 | |
---|
Enpä osaa plokata, muutenhan en olisi kysynytkään. Lisää pyyntiä: Froikkareiden "Särkynyt Sydämiset(Viekää minut baariin)? Yksinkertaisimmillaan se voisi mennä vaikkapa näin (C:stä): Säk: C (4 tahtia) / Em / F / C C (4 tahtia) / Em / F / G Kerto: F / C / F / C F / C / Am / F / G / C "Every night I tell myself I am the cosmos" |
Ridicilous 18.12.2006 11:30:18 | |
---|
Kun en tiedä minne tämä kuuluisi niin laitan tänne:P Elikkäs missäs vireessä menee Slayerin Dead Skin Mask ' "Hän Juo" on futuurissa "Hän on Juovuksissa" |
hullu_ukko 18.12.2006 14:21:50 (muokattu 18.12.2006 14:22:26) | |
---|
Kun en tiedä minne tämä kuuluisi niin laitan tänne:P Elikkäs missäs vireessä menee Slayerin Dead Skin Mask Eb vireessä menee tietääkseni ainakin suurin osa ellei kaikki Seasons In The Abyssin biisit joten eiköhän tuokin.. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
masi2 18.12.2006 16:24:11 | |
---|
Viitsisikö joku kertoa soinnut piisin "Pop-musiikkia"? Kooklettaa on yritetty mutta tuntuu olevan kiven alla. |
Ridicilous 18.12.2006 19:10:35 | |
---|
Kiitoksia tiedosta. "Hän Juo" on futuurissa "Hän on Juovuksissa" |
Viitsisikö joku kertoa soinnut piisin "Pop-musiikkia"? Kooklettaa on yritetty mutta tuntuu olevan kiven alla. Copy pastella menee soinnut yhteen nippuun mutta siinä kuitenkin Pop-musiikkia - 4 Baritonia
G H7 C Cm G D Em Sen tytön huulet oli mustat, ja pojan silmät kiiluivat, he rakastuivat kun kitarat surisivat G H7 C Cm Heillä molemmilla oli univormu, heimovaatteet ja -kampaukset G D Em H7 C he ymmärsivät toisiaan ja tahtoivat yhdessä pelastaa maailman Cm G D Em G D Em Kuunnellen pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, yksinkertaisia sanoja rakkaudesta G D C Em G D Em (välisoitto) Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Yksinkertaista, mutta totta G H7 C Cm G D Em Se tyttö meni naimisiin, sen pojan kanssa naimisiin, he rakastivat ja kitarat helisivät G H7 C Cm He eivät ole löytäneet sitä jotain mitä ovat etsineet G D Em H7 C mut ymmärtävät toisiaan ja tahtovat yhdessä jaksaa maailmaa Cm G D Em G D Em Kuunnellen pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, yksinkertaisia sanoja rakkaudesta G D C Em G D C Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Yksinkertaista, mutta totta, G Em Hm C Cm C niin totta, niin totta, kuin Paskajärven kaunis Charlotta G H7 C Cm Heidän poikansa nimi on Johnny ja pojankin silmät kiiluvat G D Em hän varttuu nyt kun kitarat surisevat G H7 C Cm Johnnyllakin on univormu, heimovaatteet ja -kampaus G D Em Hm C hän tapasi eilen Marian, he tahtovat yhdessä pelastaa maailman Cm G D Em G D Em Kuun-nel-len pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, yksinkertaisia sanoja rakkaudesta G D C Em G D Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, Yksinkertaista, mutta totta Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |