Aihe: Jelppikerho: "Soinnut tähän biisiin"
1 2 3 4 512 13 14 15 16251 252 253 254 255
mino
04.12.2006 20:24:03
Miljoonasateen Olkinaisesta innoistun, kun kuulin tuon veskun esittämän akustisen version... Viitsisikö/pystyisikö/haluaisiko joku raapustaa sointuja tuohon biisiin?
Imper
04.12.2006 20:38:14

Niin siis, ootteko te nyt yhtään taas edes yrittäneet plokata noita biisejä? kts. aloitusviestin ohjeet! Osa on tosiaan niin helppoja, että yrittäkääs nyt vähän!:) Varsinkin noi Juicet on hyvää ja helppoa plokattavaa.
Everyone is a per-son
BlueIce
05.12.2006 21:09:41
Olisko kellää sellasen kappaleen ku Tuu mun vaimoksein sointuja? Esittäjää en muista, mutta eiköhän porukat tiiä mistä laulusta ole kyse..
-Ajattelen aina toisin kuin sinä-
Swan
05.12.2006 22:39:10
Olisko kellää sellasen kappaleen ku Tuu mun vaimoksein sointuja? Esittäjää en muista, mutta eiköhän porukat tiiä mistä laulusta ole kyse..

Säkeistö:
Am   | C   | G   | F E |
Am   | C   | G   | F   |
C    | G   | Am  | %   |

Väliosa:
F    | C   | G   | Am  | x2

Melkein olisit yksinkin noiden etsimisestä selvinnyt, mutta kun kerran kysyit...
Jkob
08.12.2006 23:04:07 (muokattu 09.12.2006 23:43:24)
E3: Ei mitn ennää :)
Wanking is timeless
Minä!
12.12.2006 13:02:39
Minä tarviin porilaisten marssiin soinnut. Ei lähde korvakuulolta. Kiitos.
dts9624
12.12.2006 15:40:13 (muokattu 13.12.2006 21:38:26)
Tarvitsisin soinnut Juicen "Voi, jospa jostain"-biisiin. Kirjastossa oli "yllättäen" jok'ikinen Juice-nuottikirja lainassa joten sieltä ei apuja tullut. Eikä tämä homma valitettavasti ihan korvakuulolta irtoa vaikka helpolta kuulostaakin.

Muokkaus - oma korvakuuloräpellys olisi näin? Onko soinnut edes sinnepäin? (sointujen alkukohdat copy-pasten takia ei kohdallaan)

Am E7 Am
Voi jospa jostain elämänsä varrelta
C G7 C E7
sellaisen naisen saisin
Am Dm G7 C
joka mun järkeni viimeisenkin
Am E7 Am
rippeen irrottaisi

Am E7 Am
Sitä minä rakastaisin pitkin ja poikin
C G7 C E7
antaisin toisten olla
Am Dm G7 C
kaikista saamarin ämmistä
Am E7 Am
minä luopuisin sovinnolla

Am E7 Am
Sille minä tarjoisin räiskäletornin
C G7 C E7
hilloa ranskalaista
Am Dm G7 C
Voi kuinka hellästi hoivaisin
Am E7 Am
tuota maailman hienointa naista

Am E7 Am
Vaan eipä taida sellaista daamia
C G7 C E7
löytyä maailmalta
Am Dm G7 C
ainoat kihlani tarjoaakin
Am E7 Am
mulle virkavalta

Am Dm G7 C
ainoat kihlani tarjoaakin
Am E7 Am
mulle virkavalta
skellu
12.12.2006 16:46:01
Eli biisin "Meidän uusi vauva" -soinnut ja / tai sävellaji olis hyvä, helpottaisi melodian plokkailuakin mukavasti.
Yrski
13.12.2006 08:53:39
Miten olisi Viikate-yhtyeen "Nämä herrasmiehet"-kappale?Yritetty on etsiä, ja korvakuuloltakin opetella.
tuumas
13.12.2006 12:23:55
Eli jos jollain ois tiedossa tabit Kingston Wallin biisin Another Piece of Cake:een... Muutkin Kingston Wallin biisit kiinostaisi. Joihinkin on löytynyt tabeja netistä mutta aika kehnosti. Mahtaiskohan niitä olla ihan painetussa muodossa?
-Prokitaristi-
13.12.2006 15:59:20 (muokattu 13.12.2006 15:59:53)
Pitäisipä saada erääseen GuitarBT:n jam trackiin soinnut. Eli siis Led Zeppelin style-jam trackiin.

Olisin ERITTÄIN kiitollinen tälle henkilölle, joka sointukulun osaisi soinnuttaa. En nyt millään löydä sitä backing trackia tuolta enää, mutta kumminkin. Jos joku löytää/jolla tämä on jo, ja jaksaisi siitä soinnut vääntää, niin se saisi kyllä plussan ja ison kiitoksen ;)
P.E.V
13.12.2006 23:40:42 (muokattu 13.12.2006 23:41:14)
Vesa-Matti Loiri - Aavaa Preeriaa. Löytyyköhän soinnut tähän biisiin? Hyvin yksinkertainen biisi, eikä vielä korvakuulolta kuitenkaan mene.. Kiitokset etukäteen.
Jii67
15.12.2006 18:14:33
Niin siis, ootteko te nyt yhtään taas edes yrittäneet plokata noita biisejä? kts. aloitusviestin ohjeet! Osa on tosiaan niin helppoja, että yrittäkääs nyt vähän!:) Varsinkin noi Juicet on hyvää ja helppoa plokattavaa.

Enpä osaa plokata, muutenhan en olisi kysynytkään. Lisää pyyntiä: Froikkareiden "Särkynyt Sydämiset(Viekää minut baariin)?
Åboensis
17.12.2006 11:43:45

Enpä osaa plokata, muutenhan en olisi kysynytkään. Lisää pyyntiä: Froikkareiden "Särkynyt Sydämiset(Viekää minut baariin)?

Yksinkertaisimmillaan se voisi mennä vaikkapa näin (C:stä):

Säk:

C (4 tahtia) / Em / F / C
C (4 tahtia) / Em / F / G

Kerto:

F / C / F / C
F / C / Am / F / G / C
"Every night I tell myself I am the cosmos"
Ridicilous
18.12.2006 11:30:18
Kun en tiedä minne tämä kuuluisi niin laitan tänne:P Elikkäs missäs vireessä menee Slayerin Dead Skin Mask
'
"Hän Juo" on futuurissa "Hän on Juovuksissa"
hullu_ukko
18.12.2006 14:21:50 (muokattu 18.12.2006 14:22:26)
Kun en tiedä minne tämä kuuluisi niin laitan tänne:P Elikkäs missäs vireessä menee Slayerin Dead Skin Mask

Eb vireessä menee tietääkseni ainakin suurin osa ellei kaikki Seasons In The Abyssin biisit joten eiköhän tuokin..
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
masi2
18.12.2006 16:24:11
Viitsisikö joku kertoa soinnut piisin "Pop-musiikkia"? Kooklettaa on yritetty mutta tuntuu olevan kiven alla.
Ridicilous
18.12.2006 19:10:35
Kiitoksia tiedosta.
"Hän Juo" on futuurissa "Hän on Juovuksissa"
thekimble
19.12.2006 10:40:59

Viitsisikö joku kertoa soinnut piisin "Pop-musiikkia"? Kooklettaa on yritetty mutta tuntuu olevan kiven alla.
Copy pastella menee soinnut yhteen nippuun mutta siinä kuitenkin

Pop-musiikkia - 4 Baritonia

G H7 C Cm G D Em
Sen tytön huulet oli mustat, ja pojan silmät kiiluivat, he rakastuivat kun kitarat surisivat
G H7 C Cm
Heillä molemmilla oli univormu, heimovaatteet ja -kampaukset
G D Em H7 C
he ymmärsivät toisiaan ja tahtoivat yhdessä pelastaa maailman

Cm G D Em G D Em
Kuunnellen pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, yksinkertaisia sanoja rakkaudesta
G D C Em G D Em (välisoitto)
Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Yksinkertaista, mutta totta

G H7 C Cm G D Em
Se tyttö meni naimisiin, sen pojan kanssa naimisiin, he rakastivat ja kitarat helisivät
G H7 C Cm
He eivät ole löytäneet sitä jotain mitä ovat etsineet
G D Em H7 C
mut ymmärtävät toisiaan ja tahtovat yhdessä jaksaa maailmaa

Cm G D Em G D Em
Kuunnellen pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, yksinkertaisia sanoja rakkaudesta
G D C Em G D C
Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia. Yksinkertaista, mutta totta,
G Em Hm C Cm C
niin totta, niin totta, kuin Paskajärven kaunis Charlotta

G H7 C Cm
Heidän poikansa nimi on Johnny ja pojankin silmät kiiluvat
G D Em
hän varttuu nyt kun kitarat surisevat
G H7 C Cm
Johnnyllakin on univormu, heimovaatteet ja -kampaus
G D Em Hm C
hän tapasi eilen Marian, he tahtovat yhdessä pelastaa maailman

Cm G D Em G D Em
Kuun-nel-len pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, yksinkertaisia sanoja rakkaudesta
G D C Em G D
Tämä on pop-pop-pop-pop-pop-pop-musiikkia, Yksinkertaista, mutta totta
Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)