Aihe: tori,myynti ilmoitukset
1 2
Flippah
31.07.2003 16:26:22
Olen tässä huomannut että ihmiset pistävät myynti ilmoituksia mutta sitten kun joku ilmottaa että haluaisi ostaa kyseisen tavaran,esineen,kitaran etc.. niin myyjä ei suostuttaan luopumaan myytävästä tavarastaan..
Mistä tämä johtuu,se on hyvin vituttava asia että he pistävät tavaransa myyntii mutta ei kuitenkaan suostu luopumaan niistä.
Kuten kaverini oli ostamassa tuplista niin eihän se myyjä sitten myynytkään sitä.
Kaverini olisi ostanut setinkin toiselta myyjältä mutta yllättäen hänkään ei luopunut setistään.
Lennu
31.07.2003 17:37:11

Toiset voi myös vaan kokeilla, mitä niistä rupuvehkeistään kehtaa pokkanaamalla pyytää.
HS
31.07.2003 18:16:01 (muokattu 05.08.2003 14:33:02)
Terve

Minä kyllä myyn! Ei muuta kuin Torille mikkiostoksille :)

edit: ...tai siis myin jo :)
Seymour Duncan SH-5 Custom tallaan 70
Tompsi
31.07.2003 18:35:39
Terve

Minä kyllä myyn! Ei muuta kuin Torille mikkiostoksille :)

Krääh sinua koiraa, vasta äskettäin ostaa pämäytin tuon Customin omaan kitaraani. Nyt siitäkin tuli maksettua 20e ylihintaa (vaikka oiva vempele onkin).
p130
01.08.2003 07:07:24

Hanurista tuollainen.

Kerran olisin ostanut Gibson LP Customin, pyydetty hinta oli sen verran kohtuullinen että uskalsin ottaa riskin ja ostaa kitaran etukäteen kokeilematta (toki sovittiin että laukun saa avata matkahuollossa ennen lunastusta). No, pitkälle toista viikkoa meni ja soittelin tyypille kun ei ollut mitään kuulunut. "No kun se on niin hyvä niin en nä sitä taida sittenkään myydä" jo hieman ärtyneenä kyselin miksei ollut edes ilmoittanut ettei aio myydäkään vaikka kauppa oli jo sovittu. No, tyypillä pokkaa kysyä siihen vielä paljonko olen valmis laittamaan lisää hintaa. Piti jo sanoa rumasti.

Pari viikkoa myöhemmin sama hyypiö vielä soittelee ja ilmoittaa olevansa valmis myymään sovittuun hintaan. Haistatin paskat.
HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta.
Lennu
01.08.2003 10:18:44

Pari viikkoa myöhemmin sama hyypiö vielä soittelee ja ilmoittaa olevansa valmis myymään sovittuun hintaan. Haistatin paskat.

Hehheh, no toi on jo paha. Ainaki hoidit homman asiallisesti.
p130
01.08.2003 10:27:06

Joo, ja olin jo sillä välin ostanut toisen LP:n. Enpä kyllä olisi kuitenkaan tältä enää ottanut vaikken olisi ostanutkaan. Oikeastaan olisi pitänyt pyytää lähettämään ja jättää lunastamatta ;)

Saas nähdä miten käy tällä kertaa, http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=8438 sovittiin kauppa yli viikko sitten. Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen. Aamulla mailasin, odotellaan...
Lennu
01.08.2003 10:29:40

Noo, ehkäpä se on lomareissulla.
p130
01.08.2003 10:33:06

Noo, ehkäpä se on lomareissulla.

Töihin oli menossa viime viikolla kun soitin ja sovittiin hommat loppuun. Pari kertaa aiemminkin oltiin jo soiteltu ja mailasin tyypille osoitetiedot jne. puhelun jälkeen. Lupasi lähettää pian.

Pitänee raportoida miten homma etenee...
flimtrick
01.08.2003 10:57:56
joo just joku kauppas lippua david bowien konserttiin. Lähetin viestin että paljos pyydät. Sit tuli vaan viesti et "ei irtoa rahalla". No mä sit kysyin että no milläs se irtoaa jos ei rahalla?? Ja sit tuli viesti että " ei millään kun olen itse kovasti menossa sinne". Jaa-ah, että näin.
PIM
01.08.2003 11:00:45
Toivottavasti saat Fostexin. Et tule ainakaan katumaan kauppoja.

Täyden hyödyn Fostexista saa kun homaan tietokoneeseen adat-kortin ja käyttää Fostexia perusäänitykseen ja hoitaa editoinnit ja miksaukset tietokoneella. Itseäni on jo pikkasen alkanut harmittaa kun keväällä ostin Yamahan AW4416:n (ku havavalla sain;-) ja myin Fostexin VF16 sen alta pois. Nyt kaipaan niin perkuleesti sitä adatliitäntää kun raitojen siirto Yamahalta koneelle CD-polttimen kautta on helkutin hankalaa ja aikaavievää hommaa verrattuna adatin kautta siirtämiseen.
Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä. Tarjolla pari puoliakustista, strato, putkikombo, digiraituripaketti
Veikko
01.08.2003 11:24:16
Mulla kerkes olemaan ilmoitus pedaalista torilla 15 minsaa. Siinä ajassa tuli tarjous josta ei voinut kieltäytyä.
Suojele Suomen metsiä. Tapa tikka.
Jucciz
01.08.2003 11:41:42

Mistä lähtien paskojen haistattaminen on ollut asiallista?
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Billsner
01.08.2003 11:50:55

Jos on noin törkeä "myyjä", niin kyllä minäkin haistattaisin paskat.
Lennu
01.08.2003 11:54:10 (muokattu 01.08.2003 12:08:51)

Tiiätkö sen jätkän, se Sarkasmi? Se oli se.

edit : (vähän loivennusta kommenteihin)
Jäärä
01.08.2003 13:56:31
Tiiätkö sen jätkän, se Sarkasmi? Se oli se.

Mä näin sen kerran tossa torilla. Se pölli mun fillarin ja näytti keskisormea ennen kun katos kulman taakse.
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan.
Love Gun
01.08.2003 14:36:26
Niin.

Kyllähän näissä myynti/osto -ilmoituksissa pätee samat yleiset säännöt kuin muissakin kaupoissa. Eli tarjous sitoo tarjouksen tekijää ja siihen annettu vastaus puolestaan vastauksen antajaa. Laki siis velvoittaa tarjouksen tekijän luopumaan tuotteestaan, mikäli joku on halukas sen ostamaan tarjotuilla ehdoilla.

Hyvin harvahan näitä oikeuteen vie, mutta onhan tuossa ainakin yksi asia johon vedota.
Baby I know what your problem is, The first step of the cure is a KISS! -G. Simmons 1976
slavery
02.08.2003 01:10:50
Kannattaa myös käydä etsiskelemässä kamaa vaikkapa osoitteesta: www.huuto.net

Tuolla homma on ainakin silleensä että mikäli kohteeseen asetettu hintavaraus ylittyy, sekä ostaja että myyjä ovat sitoutuneita tekemään kaupat. Tuolla voi myös antaa palautetta kauppojen jälkeen... Eli jos joku nyt tekeekin niin komeasti että jättää myymättä tai ei maksakaan niin tuskin sitä kauaa voi harrastaa, kun saa negatiivista palautetta ja eihän häneltä sitten kukaan tule enää huutamaan yhtään mitään.

Käykää katsomassa, mikäli ette ole ennen vierailleet.
viisas kun olisin niin tähän jotain laittaisin, turhuutta...
lkx
02.08.2003 01:41:31

Ittelläni on sen kolme kertaa kun oon kauppoja tän kautta tehny homma toiminu ihan ok. Emmä tiedä kiinnostaako tää ketään, mutta kuitenkin.

Ostin tossa keväällä ride-pellin. Olin aikeissa ostaa ihan brännäriä ja ihan sattumalta joku myi juuri sillon. Ei muuta kun hinta kohilleen ja matkahuollossa tänne. Maksoin rahan tilille ja lähetyskulut siinä samalla.

Sama homma oikeestaan kun löysin yhden splashin. Kaveri hiukan mietti kun ehdotin että kun saan tavaran käsiini ja näen että se on ehjää niin pistän sitten vasta rahaa. Olisinhan mä tietysti voinut maksaa sen sinne matkahuoltoon, mutta tilille oli mun kannalta helpompi ja kaveri sen sitten hyväksyikin. Rehti meininki.

Kolmas tapaus oli kun vastasin ostetaan-ilmotukseen ja myin parit pellit kavereille jotka (yllättäen) hakivat ne paikan päältä. Kesti lomatouhujen ym. vuoksi vähän aikaa että sai järkkäiltyä, mutta kaupat syntyi.

Notta mulla on lähinnä hyviä kokemuksia torilta. Ja tutuilla myös, broidi hommas kitarakamaa ja basisti löysi kuuskielisen edullisesti (noutaa vissiin huomenna). Voihan tietysti olla että se meikäläisenkin pilvilinna romahtaa joskus, täytyy vaan nauttia siitä mitä toistaseks on. Lycka till kaikille torilaisille...
There is no spoon...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)