Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:ozz3
Alue:Konsertit, keikat, tapahtumat
Aihe:Vuonna 2012 nähdyt keikat
Aika:18.01.2012 14:54
11.1. Iris (EST) & Mirel Wagner - Tavastia - Helsinki
Mirel Wagneria pääasiassa seuraamassa, levynsä kun teki suuren vaikutuksen viime syksynä. Ja loistavan herkkä performanssi myös saatiin. Wagnerissa on jotain mahtavan itsevarmaa ja hellyyttävän haparoivaa joka luo kappaleisiin rehellisyyttä ja aitoutta. Saipa neito myös yleisöltään ansaitut suosionosoitukset ja hiljaisuuden kappaleiden väleissä. Iris olikin sitten vanha tuttu viime kesältä jolloin olin humalassa tämän Alppipuiston konsertissa. Humalaa olisi kaivattu nytkin, sillä tälläinen tavara vaatii sitä osakseen, etenkin tiistai-iltana jolloin joutuu vähän miettimään myös seuraavaa työpäivää. Muikea ääni mimmillä kuitenkin ja muutama todella tarttuva biisi kuultiin; tuntui kuitenkin melkoiselta jäähdyttelyltä Wagnerin jälkeen, vaikka tempoa olikin huomattavasti enemmän.
 
14.1 Rytmihäiriö, M.O.R.A. & Slugstain - Dom - Helsinki
Pitkästä aikaa Rytmistä. Ja kyllä teurasti totutulla tavalla, sopivan tyly tunnin setti jossa oli mukavasti sellaistakin materiaalia jota en ollut livenä ennen kuullut, vaikka bändin olen nelisen kertaa lavalla nähnyt. M.O.R.A. oli mieluinen uusi tuttavuus, olen aina pitänyt äkäiesti huutavista naisista, joilla on vieläpä hyviä biisejä joiden päälle huutaa. Slugstain oli niinikään uutta kamaa, mutta oli vähän väärässä seurassa stoner-henkisine hidasteluineen, ei kuitenkaan huono missään tapauksessa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=206623