Ostinaatio 18.12.2004 16:41:02 | |
---|
musiikillisen muotoon puetun emotionaalipsykofyysinen holistisen sanoman vastaanottamisprosessi on jätettävä sikseen, ja palattava takaisin maan päälle yksilön tahdon subjektiiviseen tiedoitsevaan minään. Hohhoh. Tuo on kyllä laadukasta tekstiä "puetun emotinaalipsykofyysiNEN holistisen sanoman" "yksilön tahdon subjektiiviseen tiedoitsevaan minään" On kyllä sanojen väärinkäyttö hallussa "Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein |
Huevos 18.12.2004 16:45:12 | |
---|
Hohhoh. Tuo on kyllä laadukasta tekstiä "puetun emotinaalipsykofyysiNEN holistisen sanoman" "yksilön tahdon subjektiiviseen tiedoitsevaan minään" On kyllä sanojen väärinkäyttö hallussa se on kato intellektuelli...pitää yrittää ymmärtää. nyökkäile vaan mukana. |
megatherium 20.12.2004 19:58:05 | |
---|
se on kato intellektuelli...pitää yrittää ymmärtää. nyökkäile vaan mukana. Aina silloin kun sattuu muistamaan ulkoa, mitä joku Schopenhauer on kirjoittanut, muta väsymys taisi tehdä tepposet edellistä kirjoittaesani kirjoitusvirheistä päätellen. Niin pakottava on tämä ihmeellinen logiikka (kutsukaamme sitä jumalaksi), joka hallitsee taideteosta (Sibelius) |
Krice 20.12.2004 23:02:09 | |
---|
että musiikillisen muotoon puetun emotionaalipsykofyysinen holistisen sanoman vastaanottamisprosessi on jätettävä sikseen, ja palattava takaisin maan päälle yksilön tahdon subjektiiviseen tiedoitsevaan minään. Joskus tapaan kuunnella sitä klassista mitä tulee Yle Teemalta silloin kun sieltä ei tule tv-ohjelmaa. Tänäänkin pysähdyin kuuntelemaan, yleensä sieltä tulee minulle tuntematonta klassista. Rakenteet kuulin jo melkein etukäteen, ja olin yleensä vielä oikeassa. Ehkä ajattelen samoin kuin suuret säveltäjänerot. Minulla on sisäsyntyinen lahja kuulla musiikki. |
megatherium 22.12.2004 21:23:15 | |
---|
Hohhoh. Tuo on kyllä laadukasta tekstiä "puetun emotinaalipsykofyysiNEN holistisen sanoman" "yksilön tahdon subjektiiviseen tiedoitsevaan minään" On kyllä sanojen väärinkäyttö hallussa Tuon jälkimmäisen lauseen osalta voisin polemikoida kritiikkiäsi perustellusti, mutta edelliseen sattui pieni lipsahdus. Niin pakottava on tämä ihmeellinen logiikka (kutsukaamme sitä jumalaksi), joka hallitsee taideteosta (Sibelius) |